![]() |
waarom kleden alto's etc zich zo dwaas
ik bedoel mensen die trance ed luisteren gaan toch ook niet speciale kleren dragen of zeven dagen per week dezelfde trui van een en dezelfde dj aantrekken
just wondering... |
dit hoort op lifestyle
hihihi |
ja en dan gaan ze ook nog eens op de grond zitten
|
Citaat:
|
Who gives a fuck sukkel. Ik heb medelijden met de vrouw die jou gebaart heeft.
|
ja en weet je wat ik blow ook altijd en gebruiken jullie niet altijd xtc?
|
Citaat:
AJAX!!!!!!!!!!!! Ole Ole |
niet omdat ze muziek luisteren iig
|
like whateverrrrr :rolleyes:
|
Muhahahahhaaaaaaaa :D
|
wat een kuttopic ook (n)
|
Citaat:
ach man, wat zeik je. kleren zijn kleren, wat boeit jou 't nou of ik toevallig een NIN tshirt of trui combineer met kisten en een cammo broek? |
Ik vraag het me ook af. Mensen die in veel te grote t-shirts ergens midden op de grond gaan zitten. Apart verhaal als je het mij vraagt!
|
ach ja ,warom verven mensen zich wit met een paar zwarte strepen,hebben ze haar tot aan hun reet,lopen ze met gescheurde broeken en een vestje vol black metal patchen :cool: (y)
|
Inderdaad! Het wordt ook eens hoog tijd dat de black metal scene eens flink onder de loep wordt genomen! WAAROM TOCH?!?!?!
|
Dat is alto's eigen.
|
tis maar net wat je dwaas vind, waarom dragen al die populaire mannetjes gouden kettingen etc? belachelijk, al zeg ik het zelf.
|
Ahum. Spelling en interpunctie...
|
waarom hebben trancers allemaal polotjes, zilveren/gouden kettingen, vale spijkerbroeken en boot of Aladdin schoenen aan?
|
ze krijgen er voor betaald. de overheid houdt van 'n gevarieerde samenleving.
|
legologie
|
het is net wat je definitie van alto's is
als je 14 jarige slipknotbiggetjes bedoelt dan ligt het meer aan de leeftijd en verder zou het ook wel tot je botte hersens door moeten dringen dat niet iedereen om de laatste mode trends geeft. al liep ik in een vuilniszak, wat boeit jou dat nou, als ik dat nou leuk vind dan moet ik dat vooral doen. |
Het gaat weer nergens over.. Elke stijl/sub-cultuur heeft een eigen muzieksmaak, kledingstijl enz en het zal mij bijzonder weinig verrotten of alto's op de grond zitten, rare kleren dragen of wat dan ook.
|
Citaat:
ik vind de "blackmetalscene" WEL tof :p |
Alto's zijn dwaas. d0h?
|
k'weet nog dat 4 maanden geleden lifestyle zo fucking bomvol was met dit soort topics
anyhow, ik zou zeggen, als je niet geintresseerd wilt zijn moet het je ook niet boeiend. laat die mensen toch gewoon gaan. ik gedraag en kleed me ook af en toe op manieren waarop mensen denken dat ik een alto ben, en dan denk ik echt van: ga jezelf eens lekker neuken. Het boeit hen niet wat jij vind dus moet het jou niet boeiend wat hen vinden...ofzo:confused: ok, ik probeer voor de zoveelste keer slim te zijn maar het is alweer een mislukte poging:(:D |
Citaat:
|
Ik ben wel voor een slotje opzich...
|
Omdat ze FOOLS zijn.
© Rudolphus en nu mag de aspirant-fb een slotje zetten. |
Doe maar zo'n flink barricadeslot zodat zulk soort topics NOOIT meer geopend worden.
*fags* |
Toch confronterend he, opperalto Ereshkigal :D
|
ja ach, niet alle schaapjes staan op het droge.
|
|
|
Citaat:
|
FOOLS ALLEMAAL
De waarheid is hard he alto's !!!!!! |
Waarom kleden kakkers zich zo 'dwaas'?
Waarom kleden gabbers zich zo 'dwaas'? Tis maar wat jij dwaas vind he. En hoe kleed jij je dan he?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat boeit jou het nou of wij op de grond zitten of wat dan ook. Meeste 'alto's' wassen de kleren gewoon, ze zijn niet zoals al die tranceflikkers. Laat ons gewoon met rust en laat ons doen wat wij gewoon fijn vinden. Ga jij maar gewoon lekker verder met jullie tranceleventje. Dan is iedereen blij. (y)
|
Citaat:
|
Hmz...Lkkre vooroordelen hier...Net als dat die trance-apen altijd xtc zouden gebruiken...They wish...Geen zin in deze eeuwige discussie....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben het helemaal met de topicopener eens.....ik bedoel, altows wassen zich nooit, zitten altijd op de grond, dragen altijd dezelfde trui, blowen de hele dag door, kraken steeds de binnenstad van steden, zijn tegen Amerika, vinden Bush een sukkel..... :rolleyes:.....Wat een kut topic...SLOTJUH
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omdat alto's gewoon mongolen zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |