![]() |
Bloedverlies bij eerste keer.
Wat ik me afvroeg is dat j evan verschillende meisjes/vrouwen wel hoort dat hun eertse keer sex gepaard ging met bloedverlies. Nu vroeg ik me af waar komt dat dan vandaan? Wat 'scheurt' er, of 'scheurt' er uberhaubt iets?
|
volgens mij is het het maagdenvlies dat (bij sommigen) scheurt. Het is te zien of dit strak is of niet. Als het strak is, doet het meer pijn en heb je ook meer bloedverlies .... dacht ik.
Veel mensen hebben hun maagdenvlies niet meer omdat ze heel intensief sporten ofzo en dan kan het al weg zijn door een bepaalde beweging ofzo |
Het bloed komt inderdaad van het oprekken van het maagdenvlies (nou ja, het is niet echt een vlies in de letterlijke zin van het woord, meer een dikke omranding rondom de vaginawand). Als dat inscheurt, verlies je bloed. Hoeveel hangt af van de stugheid denk ik, bij mij was het veel (n) Je kan het overigens ook zelf inscheuren, zodat je vriend het niet meer hoeft te doen de eerste keer.
|
Zelf inscheuren eh, nee laat maar zitten. Ik had niet het idee dat dat maagden-vlies echt weefsel was, dat het inscheurt etc. ja dat wel. Maar niet dat het dus echt weefsel (als in vlees en bloed :P )was, maar k bedankt, weet ik dat ook weer :D
|
Maagdenvlies is geen vlies, is gewoon een randje...
Maar het kan ook gewoon vaginahals zijn die iets beschadigd is doordat 'ze' niet vochtig genoeg was... of de ingang die een beetje ingescheurd is... |
Citaat:
En overigens, dit topic gaat niet over mij ;) ik ben alleen nieuwsgierig. |
Citaat:
|
Rechtzetting: het kán wel dichtzitten hoor! En er zijn ook verschillende maten en soorten... in elk goed voorlichtingsboek staan er wel plaatjes.
|
Citaat:
|
ehmmmmmmmmmmmmmmmmmm
en het gaat weer helemaal nergens over! btw: bij mij deed het pijn en ja het bloedde een beetje maar gewoon vaak seks hebben en dan voel je geen pijn meer :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |