![]() |
welke schoenen passen bij welke muziek
ik heb osiris skateshoes
en ik luister naar iced earth/hammerfall/blind guardian/manowar/angra/edguy/korn/grave digger/halloween enandere powermetal zooi en nu jullie |
HAHAHAHAHAHAHAH
korn powermetal :rolleyes: ik draag zwarte schoenen (combats achtige) en ik luister naar opeth,slayer,iced earth,type o negative en ga binnekort naar graspop dit is nutteloos |
korn heeft powermetal stukken hoor
|
Ja dude dream on :rolleyes:
gniffel |
Natuurlijk, ostenberg
|
Bij True Norwegian Black Metal horen van die hoge kisten - piekfijn gelakt en in goede staat. Of natuurlijk slippers van bont van een dier dat je zelf hebt geschoten.
Bij Avril Lavigne horen Converse All Stars, laag model. En Korn Powermetal? Ik heb wat gemist kennelijk. |
Korn powermetal hihi uh bij industriemuziek horen grote schoenen met veel ijzer :cool: :cool:
|
korn=powermetal...hmm cool :p
ik heb hoge allstars aan (ha,nee niet avril model :/) en ik luister naar slayer,soilwork,opeth,metallica.. |
New Rocks heten die schoenen
En bij Hindoemuziek horen helemaal geen schoenen |
" ik luister naar kleinkunst en ik draag klompen " :cool:
|
Citaat:
ik wou je misstap nog door de vingers zien.. maar nu hoop ik echt dat je een grapje maakt (n) |
Ik luister naar hippiemuziek. Ik heb dus helemaal geen schoenen.
|
Citaat:
*proest* Jij bent te slecht voor mijn middenrif :D *zoekt een middel om van de hik af te komen* |
Ik heb bergschoenen. En ik luister PunkRock en PowerMetal.
Mag dat eigelijk? |
Citaat:
|
Ik heb zwarte skateschoenen, maar wel een niet zo heel breed model. Welke schoenen passen volgens jullie bij Biohazard?
|
Mijn wereld stort in!
:( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Kheb een housebroek en luister graag naar BZN.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik luister nu naar Venetian Snares en ik heb geen schoenen aan. Mag dat?
En stel dat ik straks Deep Purple of Darkthrone aanzet, welke schoenen moet ik daarvoor aantrekken? |
Citaat:
|
Ligt eraan of je tenen over wil houden in de pitt..Anders beveel ik Combat boots (kistjes van de tank compagnies) aan!
|
ik heb fubu en basketbalschoenen en ik luister rap en r&b, matcht op zich wel toch?
alles beter dan snotjes die zich hiphopper noemen en met skateschoenen rondlopen :o dat kan dus echt weer niet :p :D |
Citaat:
Ik heb blauwe globe gympachtige schoenen [is dat skate? komt wel bij skate winkel vandaan? :P] en ik luister naar.... van cradle tot hatebreed, van radiohead tot pantera... in flames tot born from pain... tja.... van alles eigenlijk |
ik luister hiphop en heb oude gola schoenen, heeeele oude puma schoenen, heeeele oude adidas met klitteband, k-swiss en paar oude verrotte high-tops...
|
sandalen - gabber hardcore.
(y) |
Citaat:
|
oh mijn god
who gives a fuck welke schoenen er bij welke muziek horen? |
puma´s zijn heel metal
|
Citaat:
Zelf heb ik Vans en Etnies en luister ik naar alles. Maar geen RnB & Schlager. En trance. |
ik heb "hi top chucks" (converse all star) en ik luister Rock'n'roll, blues en country
|
O ja, en puma's, da's echt grappig, een jaar geleden, mwah viel mee. En nu? Al die tance-nichten en andere bouncers lopen ermee. Zouden die weten dat puma korn ooit nog heeft geponsord?
|
Citaat:
ik heb zwarte vans die gewoon heel erg lekker zitten. Ik koop altijd skateschoenen omdat ik platvoeten heb en die dingen daar gewoon goed bij zitten :) |
zwarte schoenen voor black-metal
dooie schoenen (lees: leren schoenen) voor death-metal stuiterende schoenen (air-max?) voor gabber schoenen uit de vuilnisbak voor thrash-metal werkschoenen met stalen neuzen (harde kern? :p) voor hardcore bruine schoenen voor hip-hop schoenen van tabak voor DRUM n bass flauw genoeg? sluiten die hap :p |
Waterschoenen - emo
|
listen voor metal, wat voor metaldan ook
|
hardcore-vans oldschools :D
|
ik heb deze: http://www.meindl.de/images/trekk_anwend_d_c.jpg
o ja Sjoerd, dit zijn nou bergschoenen. En ik heb vorige week nieuwe kisten gekocht, oude waren op. |
ik heb skateschoene van DC
http://www.17emerue.com/shoes/dc/15-factor.gif en ik luister nofx,thrice,nirvana,muse enzo mag dit? :o :rolleyes: |
ik ben vaak in de pit te vinden met deze brute dingen:
http://www.winkeltjes.net/poehskleding/images/s-10.jpg |
Maar verder heeft dit niks met muziek te maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:18. |