![]() |
Wat was dat??..
Hallo iedereen,
Ik en mijn vriendin liepen laatst in de stad, opweg naar stratumseind, en toen kwam er een man naar ons toe en die bood ons iets aan waar je 'een frisse smaak van in je mond' zou krijgen, als je dat op je tong zou leggen. maar het zag er niet echt uit als een keelsnoepje. Het was een plastiek soort bakje, wat je met je nagel kon openmaken en daar lag een soort vloeitje met een soort poederachtig spul erop. Dus wij sloegen het af en liepen door. Weet iemand hier wat dit had kunnen zijn??? |
Ik heb dat ook wel eens gehad van een vriend.
Het smelt op je tong en het heeft een muntsmaak. Best lekker :) Het ligt volgens mij nog niet in de supermarkt. Alleen dat poeder herinner ik me niet. |
denk je echt dat iemand dat zo even kan beantwoorden?
het kan echt van alles zijn, van poedersuiker tot coke. de beschrijving van het zakje doet me denken aan een snowseal, daar zit meestal coke of speed in... |
isdat niet zoiets ipv een sjiek?kdenkdaket ken...val wel mee hoor,maar nogal pikkepik:-)heb nie graag munt...
|
Zo te lezen lijkt t pep of coke... Toevallig nog gevraagd hoe duur t was? Daar kan je meestal al veel aan afleiden.
|
Kan dat niet een speed-bommetje zijn?
|
Citaat:
|
das van die suikerpapier van vroeger maar dan met een erg fris smaakje is geen drug je kan het halen bij een tankstation
|
antrax?
|
Klopt het dat een klein bakje van ongeveer 2x3 cm was met een klik-dekseltje? En de 'vloeitjes' waren groen/blauw van kleur?
|
hehe ga naar de dichtsbijzijnde snoepzaak of tankstation en je kan ze voor 1,25 ofzo kopen.. is gewoon pepermuntachtig snoepding, das alles.
|
ja, maar dat poederachtige spul zit er alleen niet op dan :D
|
Citaat:
|
...je weet toch dat je niets van vreemde mannen aan mag nemen?
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:14. |