![]() |
Waar luisteren je ouders naar??
M'n pa luistert vooral hardrock: Iron Maiden, AC/DC etc. en m'n moeder Nederlandstal;ig
|
Oude pop/softrock (dus al die bandjes met The in hun naam) en beetje hippie troep, klassiek, tango en wereldmuziek niet te vergeten!
|
mijn vader jazz/blues en oude rock
|
sky radio
|
mn moeder is helemaal obsessed by U2 en mn vader..pff..die luistert echt alles,van The Beatles tot The Prodigy
|
Mijn vader luistert graag Dire Straits (welke vader niet?), Pink Floyd, Stones,Everly Brothers, Bluegrass, James Taylor, Johnny Cash, Ry Cooder, Madness, Buffoons 3x (n) o ja en Boudewijn de Groot
Mijn moeder graag Gershwin, Brasil 66, Ella Fitzgerald, Billie Holiday, Miles Davis, Beatles, Moody Blues (n) , Frank Sinatra, Bob Dylan, Joni Mitchell, Police, Edith Piaf maar ook Jeff Buckley en Beck, en veel wereldmuziek. over het algemeen wel (y) |
Vader + Moeder: Marduk, Sadistik Exekution, Nokturnal Mortum, Darkthrone, Dark Funeral, Dimmu Borgir, Cannibal Corpse, Severe Torture, Mayhem, Burzum, maar ook Elvis enzo
|
O ja en mijn moeder is gek op Disco :)
Village People, KC & Sunshine Band, Abba, Kool & the Gang. Mijn vader is verslaafd aan Ray Charles. |
allebei: sting, cuby and the blizzards, van morrison, k's choice, travis, moby, dire straits, jan akkerman, leonard cohen......beetje die richting ofsow :D
|
ze luisteren naar simply red en john secada, gloria estefan en frank senatra mijn vader luisterd ook klassieke muziek
|
Lynyrd Skynyrd, Rolling Stones, Deep Purple, Status Quo, Thin Lizzy, Metallica, Iced Earth, Rammstein.
|
Vader:
Ongeveer alles. Van 'hippierock' tot Afrikaans getrommel. Van pop tot klassiek. Moeder: Momenteel veel Radiohead, Saybia en Apocalyptica. Verder muziek uit d'r jeugd (Stones, Beatles etc.) en ze luistert graag naar Tool en Skunk Anansie, maar de laatste tijd luistert ze daar wat minder naar. |
Mometneel naar American Nightmare.
Maar ik moet die 'herrie' zachter zetten van ze :/ |
Vader ; volksmuziek, jimi hendrix, rolling stones
Moeder; deep purple, klezmermuziek ofzow, the beatles |
Pa: Cuby & The Blizards, Julian Sas
Ma: Phil Collins, Coldplay |
Mijn vader klassiek (bach, verdi, beethoven, mozart, purcell voornamelijk) en Buena Vista Social Club :)
Moeder hééft goede dingen: Janis Ian, Roberta Flack, Suzanne Vega maar ook een donkere zijde: Enya, Loreena McKennith, Twarres, Malthide Santing, je kent het wel :( |
ik vind dat mn ouders op zich wel van redelijk populaire muziek houden. soms zijn ze in een 'the corrs' bui, en dan ren ik snel naar boven. maar robbie williams hebben ze soms ook wel opstaan. laatst had me vader de cd van dj tiesto - in my memory meegenomen van zn werk. normaal gesproken vind ik daar geen reet aan, maar die cd was echt toppie! krijg je echt een zomergevoel van :D
|
Citaat:
Hoef ik me ook niet af te vragen hoe je zo'n goede smaak hebt ontwikkeld (y) Ontopic: Vader: Brede muzieksmaak, van Dire Straits en Pink Floyd, tot klassieke orkestopnames. Moeder: Popmuziek, en dingen zoals The Offspring |
Vader: Creedence Clearwater Revival, John Fogerty, Elvis, Tom Jones, Beatles, The Kinks.
Moeder: Jim Reeves, Johnny Cash, Tom Jones, Tammy Whynette, Roger Whittaker, Dolly Parton en Gouwe Ouwe radio. |
Moeder: GEEN smaak (luistert hoogstens naar Sky Radio)
Vader: goede smaak (Dire Straits, Pink Floyd, Led Zep, Rolling Stones, Jimi Hendrix, Bob Dylan etc.), maar ook klassiek (past niet bij hem vinnik). |
Vader: allemaal van die klassieke rockers en poppers, dus The Beatles, Pink Floyd, Deep Purple, U2, Stevie Wonder, Bob Dylan, Yes, enz. Vanalles wat dus. Ook nog een hoop blues en jazz gedoe. Meestal is het wel te luisteren, als je niet te lang blijft hangen iig.
Moeder: allemaal (christelijke) koren e.d. |
Moeder: Sky Radio
Vader: Van alles, voornamelijk jazz en wereldmuziek |
naar hun ouders
|
moeder: David Bowie, discomuziek en housemuziek van midden jaren 90
vader: Pink Floyd, Camel, Tangerine Dream, Steely Dan, The Alan Parsons Project. Alleen in de auto luistert hij altijd radio 538. |
Mn vader denkt dat ie een brede smaak heeft, maar bijna alles wat ie leuk vindt is van vroeger;) maar goed, Pink Floyd, The Eagles, Elton John, Janis Joplin, Joe Cocker, Bob Seger etc. Owja, Celine Dion en Alanis Morisset dan;) wat een combi he;o
Mn moeder heeft wel een brede smaak op zich:) Van Heater Nova, tot Moby, Anouk, Seal, Manu Chao, Bruce Springsteen, David Bowie, Coldplay etc en...Mary J. Blige:D maar ook klassiek en fado bv. rare ouders eigelijk:P |
m moeder luistert naar UB40 en zo...en af en toe old trojan ska
mn vader luistert niet. |
Mijn ouders vinden Rolling Stones wel leuk en manu Chou vonden ze ook ruig ....Beef vinden ze ook wel ..leuk
|
mijn ouders luisteren naar klasiek,me pa is zelf dirigent en pianist maarjah.
ikke alles soms laat ik me moeder punk of metal meeluisteren vind ze dan niks maarjah. |
klassiek (pa) type o negative, paradise lost (ma) radiohead, david bowie, the byrds, king crimson, led zeppelin, deep purple, dire straits, tool, simple minds, the cure, phillip glass, black sabbath, jimi hendrix, roxy music, the police, genesis, peter gabriel, lou reed, the smashing pumpkins.. zelfs marilyn manson is vertegenwoordigd (dit zijn de bands die het eerste bij me opkomen.. ze hebben redelijk veel cd's :\)
|
men ma: celine dion, barbara streisand
men pa: bob marley, ojays crap crap crap. Men ma digt wel 50's rock'n'roll en 60's pop, das wel weer cool. |
Mijn moeder: Di-rect, Krezip en Top 40 zooi :)
Mijn vader: Klassiek,Beatles, Gerswin, Candy Dulfer en op dit moment jaja mensen om 7.08 's morgens wordt er heel hard Purgatorio ( R. W Smith <== modern klassiek geloof ik) gedraait :D om mee wakker te worden. |
Allebei veel klassiek, en mijn moeder ook Boudewijn de Groot, Rowhen Heze en andere oude nederlandse liedjes.
|
moeder: vond beegees erg goed en luistert nu naar top 40
vader: vooral Madonna en Michael Jackson |
Pa luistert dog eat dog en the almighty kingpin.
Ma luistert wet wet wet. |
Pa luistert Pat metheny, Folk muziek en triphop.
Ma luistert Trijntje Oosterhuis, Anastacia en Sade. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33. |