![]() |
aftrekken
hallo allemaal,
ik heb een vraagje, en dan vooral aan jongens. Hoe trek je je af??? :confused: dit vind ik te genant om aan mijn ouders te vragen!!! Pleaz, help me!!! THNX! kameraadRED |
Citaat:
|
Citaat:
|
Uh ik denk niet dat er echt regels voor zijn, gewoon beetje wrijven... beetje kneden... als het maar lekker voelt, toch?
|
Citaat:
|
Je moet gewoon aan je pik trekken, maar hij moet dan wel stijf zijn he?!
Als het niet lukt kan je ook aan je moeder vragen of ze wil helpen |
Je hand om je snikkel alsof je je handvat van je fiets vasthoudt en dan naar boven en beneden bewegen....hangt van jou af hoe snel en hoe hard je lekker vind. Als er er probleme mee hebt kun je altijd eest nog op een komkommer (of worteltje) oefenen.. :D
|
Citaat:
Hij zal eerder in de categorie worteltje vallen dan komkommer... |
Citaat:
maar: kwakkende eend zegt wel iets dat nuttig is voor jou en komop zeg, je komt er vanzelf wel achter tog? |
:p
|
je loopt naar de gereedsschapskist van je vader...je pakt de waterpomptang...je haalt je apparaat uit je broek. Je doet die waterpomptang eromheen. Je knijpt m nog ff flink aan. Dan geef je er een énorme ruk aan. Dat is het werkelijke (er)AFtrekken.
|
...en spuiten dat het zal doen als je klaar bent :p
|
idd, dat is niet een beetje druppen, maar het gutst eruit!
|
IEUW gatver nu kan ik me het beeld niet uit mijn hoofd krijgen :mad:
|
das voor jou dus niet ff lekker trekken vandaag!
|
oefening baart kunst
|
Ik weet niet hoe het bij mij is begonnen maarja.....
Ik neem aan dat ie vaak genoeg stijf is (ik schat je 10+ in :)) en tja, je legt je hand eromheen en maakt opwaartse en neerwaarse bewegingen... Je voelt vanzelf iets, gewoon doorgaan en je merkt het wel.... Hou trouwens wel iets bij de hand :rolleyes: Er komt namelijk wel een bepaalde vloeistof uit op een gegeven moment.. |
ok tip voor de beginnenden wissel je armen af ik heb 1 arm die veel gespierder is dan de ander :rolleyes: . Maar met links lukt het niet doe ik het te hard dus wissel af jongens
|
Citaat:
ontopic: --> antwoord al 10x gegeven... |
Thnxy,
nu weet ik hoe ut moet, maar da wist ik toch al (ff jullie mening horen) LOL) |
Citaat:
|
Volgens mij wist ie t niet maar schaamt ie zich n beetje :D
|
Citaat:
ontopic: pak hem beet, en ga op en neer, wel beetje erin knijpen anders voel je nix |
blaat...doe et eens met je linkervoet..kijk of da lekker is
|
vraag ik af hoe die van jou in elkaar zit...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja want als je pik stijf is gaat dat ding over het algemeen omhoog :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga nu maar lekker verder met sjorren.... De rotte-kies methode werkt ook Touwtje aan de deur, touwtje aan je lul, enfin.... je snapt em wel? |
das idd weer eens wat anders dan de waterpomptang van je pappie...
je kan natuurlijk ook een vriendin zoeken om het te laten doen... (klinkt wel erg macho trouwens... misschien is slaaf dan ook beter op zijn plaats ipv vriendin...) |
Citaat:
|
Ja ik doe mn benen ook altijd bij elkaar als ik even jeuk aan mijn leuter heb.
K-Master, waar ben je? We hebben inspiratie nodig!!! |
Zeg jongentje :D als je al wat engels kan keek je eens hier www.jackinworld.com ruk tips ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:25. |