![]() |
verliefd
hoi mensen hier op dit forum ik heb een probleem
ik heb een probleem ik heb laatst met een meisje van msn afgesproken heb der ook wel al gezien nu ben ik opeens smoorverliefd op haar geworden maar zei niet op mij kan al een paar dagen niet slapen niet eten en niet opletten hoe kan ik haar uit me hoofd zetten want ik ben niet verdrietig dat ze me niet hoefd me hart zegt tegen mij ze komt nog wel terug van der besluit iemand tips om haar te vergeten |
heel slecht over die gene denken :confused:
|
omdat ik echt tot over me oren verliefd ben kan ik niks negatiefs over der denken
|
Ik snap wat je bedoeld..
Het enige is.. Je moet proberen zoveel mogelijk dingen te doen. Ga uit, je komt nieuwe leuke meiden tegen, doe dingen als zwemmen, met de hond wandelen, naar de stad, etc etc.. Ik heb geluk dat ik mijn huidige vriend een week naar dat het uit was al ontmoette, want anders was het flink kl*te geweest. nou veel s6 |
Inderdaad, afleiding zoeken.. Succes men!
|
Ik heb een keer toen ik beetje dezelfde situatie had een meisje die ik kende, en voornamelijk via msn sprak, gewoon 2 maanden geblokt, en dus 2 maanden bijna niet gesproken. Hielp wel goed bij mij.
|
verliefd zijn zuigt!
|
neej man
verliefd zijn is leuk maar het moet nie zo zijn dat je er niet meer van kan eten of slapen |
Citaat:
Zit wat in (y) |
Agh..lieve schat..Volg gewoon je hart dat is het beste!
Veel suc6 ermee.. p.s:laat haar zien hoeveel je om der geeft... (zeg lieve woordjes tegen der helpt!) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|