![]() |
Misfits
Wie kent deze geweldige band nog meer... Ik vind zelf We are 138 echt machtig.. en Scream is ook heel goed....Meer mensen?
A. |
Ja, ik ken ze. Niet al te boeiend.
Live was het wel cool. |
Hmz zag hier ook iemand met Misfits avatar rondlopen kan dat?
|
Op CD vind ik er geen zak aan, maar live was het een ubervet feestje.
|
Citaat:
|
Oww.. Schijnbaar hebben mensen hier een hekel aan het soort mensen dat ze "alto's" noemen...Moet ook elke dag KUTSKATER...en KUTALTO aan horen :cool:
|
Wij zijn allemaal zo true dat we daarop neerkijken.
De Misfits zijn wel gaaf. |
Ja..Over dat true zijn hebk hier al een hele discussie gelezen en god wat zitten hier een trieste mensen...
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee wat ze er mee bedoelen maar ik vermoed de mensen die metal/punk luisteren -edit...Waar ik mijzelf overigens dan wel aan toe kan rekenen edit-
|
Citaat:
|
goeie muziek
|
Uhm "Punk...De eindeloze discussie" heette hij volgens mij?
|
Citaat:
hahahahahahaha dat maakte me toch wel even aan het lachen. edit: misfits vind ik grappig |
Waarom nou weer grappig vraag ik me af...
|
Citaat:
misfits? ze zien er grappig uit grappige muziek leuke muziek |
misfits is gaaf ja
een van de weinigen punk die ik leuk vind waarschijnlijk hehe |
misfits = (y) :cool: :)
|
De misfits... coole band, legende, grappige teksten, toffe outfits, yep!
|
misfits sind (y)
|
ze zijn wel cool
|
Misfits zijn supervet. Pennywise en Anti-Flag ook.
Aan iedereen die van punk/metal houd en NIET bij het optreden van de Misfits in Haarlem was: Schaam je! Volgens mij heeft geen enkele andere band 'de scene' zo beinvloed. @ anti-flag: jij hebt hier zeker ook een hele tijd alleen maar dingen zitten lezen voor je jezelf een keer aanmeldde? |
misfits (y) legendarisch, the shit you can't fuck with.
in het patronaat die sfeer :eek: |
Citaat:
Geweldig hoe die aap voor lul gezet werd! En hoe sympathiek de band was. Meerdere mensen uit het publiek hebben op het podium een nummer gezongen... |
tsja Misfits, Glen Danzig era was erg goed, daar valt oa "We Are 138" ook onder. Zonder Glen Danzig kunnen ze het niet... Jerry's only fucked up the misfits!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Danzig \m/ en ja ik heb hier best wel eventjes meegelezen voor ik me aanmeldde -edit waarom dan shadowx? -edit-
|
wat is \m/ Nou weer?!?
|
Citaat:
|
n000000b!!
\m/ \m/ |
ik ben niet zo into misfits
|
[Tweaker] Wat een fucking n00bs hier zeg..Stfu you n00b [/tweaker]
|
Maar die wazige gast hat t over Ramones...dat is natuurlijk ook een heel goeie band...Gabba gabba hey hey! Mijn vader heeft nog in het publiek gestaan met zoon bord met gabba gabba hey hey erop!:D
|
Citaat:
|
wazige gast noem je mij? het is trouwens "gabba gabba hey"
|
Citaat:
|
Hmz gary craptalk dan... In zoon cultfilm waar het oorspronkelijk vandaan komt staat Gabba gabba hey hey....In pinhead (liedje van Ramones) staat het ook zo..Dus je neukt mieren...Dat kan ik ook :p
|
Citaat:
"zo weinig regels in dat nummer en nog kan je het niet volgen" |
Ik geef je gelijk..Nummer niet zo vaak geluisterd... Ik neem aan dat je zelf het ramones tijdperk hebt meegemaakt?
|
Citaat:
|
Hmz....ik merk wel dat het ramones/hippie tijdperk begint te herleven...Steeds meer mensen blowen en luister poppunk... Let's hope there will be another=)
|
Citaat:
|
Juist....dat kan ook....maar ik merk wel dat de "foppunks" steeds kwalitatief betere muziek gaan luisteren
|
Jij noemt 't 'foppunks', ik denk dat ik weet wat je bedoeld.
Maar daar begint het mee. Ze zijn ook pas 14. Uiteindelijk ontdekken ze wel waar het echt om gaat. Welke bands er echt toe doen. |
Citaat:
|
Alleen Danzig era Misfits waren cool. Nieuwe shit sucked apenballen.
|
Citaat:
|
Alles na Danzig vind ik niks dus.
|
vette band
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33. |