![]() |
hockey :D
Eeej ik zit al 8 jaar op hockey... zijn dr nog meer mense die daar op zitte...
En vinde jullie ut nou een kaksport...dat word heel vaak gzegd maar ik vin dat dus eigelijk helemaal niet.... |
jaa heb er 8 jaar geleden opgezeten (ben wel 2 weken lid geweest) vond het maar een bekakte boel.
|
Ik vind het eigenlijk wel een kaksport.. als je kijkt waar hockey gespeeld wordt, bijvoorbeeld Laren en Bloemendaal, dat zijn wel aardig rijke stadjes denk ik... dus een beetje kak..
maar bij ons in de buurt (Friesland) kan je het ook niet doen.. tenminste ik zou niet weten waar, dus ik mischien is het een vooroordeel, maar er zal wel iets van waar zijn. |
uuh ik zit er niet op...
en ja het is een behoorlijke kaksport... tenminste het wordt door heel veel kakkers beoefend.. maar kmoet zeggen: de hockeyfeesten zijn geweldig... 1 keer met het team van een maat van me meegweest op toernooi khad nog nooit een stick vastgehad en toch gespeeld enzow... nog zat... dat wel.. |
er zijn wel veel -kraag,stapel mensen- maar zeker niet allemaal.
hockey is wel leuk... |
Jah..ik vin ut geen kaksport... bij ons lope dr wel kakkers.. maar die lope denk wel bij elke club.... hockey is opzich ook wel ruig..
klinkt wel dom maar onwijs veel blessures enzo.. |
stelletje kakkers :o
|
Bloemendaal hockey plaats bij uitstek.. :rolleyes:
Nou doe mij maar gewoon voetbal |
Ok,.. ik zit zelf ook op hockey, en ik moet toegeven dat er inderdaad bij bepaalde club's een vrij hoog kak-gehalte is, maar dat iedereen nou kakker is,... neej. Verder Hockeyfeesten zij egt de maasterlijkste feesten die er zijn, en als je niet 1 keer in je leven een hockeytoernooi meemaakt, dan mis je egt wat. Verder vinnik het een laue sport, t houdt je in shape en is nog lol ook. En je moet gewoon niet te veel op de extreme kakgevallen letten. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, komt is een keer nar MHC Oss zou k zeggen! Daar is t alles behalve KAK... :p |
Citaat:
|
ik HAAT hockey
-de hele tijd met een kromme rug lopen -breezer'vrouwen' -harde kutstokken -en toch er niet mee mogen slaan enige voordeel wat eraan hangt, is het hockeyfeest. maar dan kan je nog steeds beter uitgaan. |
1) Breezervrouwen :confused:
2) Met die harde kutstokken (Sticks) mag je WEL slaan |
Citaat:
Maar niet op mensen :o |
:d
|
Hockey SUCKS!
Ik ben er dit seizoen na ehhm...zes jaar afgegaan en dat is de beste keuze geweest die ik in mijn hele leven heb gemaakt. :D Op mijn club zat het inderdaad vol met van die kraagjes enzo. Het ging er alleen maar om of je in het weekend uitging, met welke jongen je dan "ging" enz. Bah. :( Nou ja, ben blij dat ik er vanaf ben. Hardlopen for life... :) |
Alleen die geile hockeywijven zijn wel relex (:P ), alhoewel ik het verschrikkelijk vind dat daar iedereen zo'n AIR heeft.....
Kutsport, met soms lekkere chciks :D |
khehe ben zelf keeper, das gelukkig meestal weol wat beter volk dan somigge veldspelers want ja er zitten wel meer kakkers op hockey dan op voetbal..en ook hele erge waarvan pappie alles betaald maarja ik erger me ook aan dat soort patsertjes
|
Ligt er heel erg aan waar je speelt, ik heb 4 jaar gespeeld bij een club in Zuidlaren (jaaaa, die bestaat) en daar was dus echt serieus niet 1 kakker te bekennen...Maar als we tegen clubs in Groningen ofzo gingen spelen, kwamen we indd wel alleen maar kakkers tegen (die ons dan weer gingen bestempelen als een stelletje boeren, omdat we geen polo's enz droegen :rolleyes: )
|
ik vind hockey echt een coole sport en ik heb ook Ralph Lauren kleren hoor maare als je aleen Ralph Lauren kleren draagt hoef je nog geen kakker te zijn !
|
de sport zelf is niet kak, maar de figuurtjes die er rondlopen, die zijn kak. Vooral bij ons bij de hockeyclub daar gaat het erom wie de meeste (polo's) en duurste kleren kan dragen......
ga je echter bij een club 8 km verderop kijken dan zie je de skaters voor je neus voorbijlopen bij die club. het ligt dus gewoon aan het sfeertje dat er hangt, dat maakt de sport KAK of juist niet |
Citaat:
|
Niks mis met hockey.
En vooral vrouwenhockey dan. Show those legs!!! hehe http://www.smilies.nl/square/coolsquare.gif |
zelfde als cricit ook zo'n kak zooi al die engelse sporten.
http://members.lycos.nl/stefanunity/gun.gif allemaal 1 pot nat! geef mij maar de lowrider sport!!! http://members.lycos.nl/stefanunity/lilstef.gif |
ik heb 9 jaar gehockeyt en mis het heeeeel erg!
|
Citaat:
|
ik VIN UT UN kaksport.
:) |
Citaat:
(dit was zeker niet het antwoord wat je wilde horen) Maar het wordt wel minder een kaksport vind ik, totdat ze weer is zo een top hockeyer interviewen. Heb er laatst een horen praten en dat was een kakker. |
jezus wat een vooroordelen! er zitten veel mensen met merkkleding op hockey ja. Maar nee het zijn niet allemaal kakkers , en ook de mannen niet ! Er zijn te veel lekkere hockeyers naar mijn mening!
|
Het zijn allemaal kakkers en het is nog een kutsport ook.
|
Ik vind dames hockey leuk (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hockey jij?
|
Nee (y)
|
jammer, ben je wel kakkiaki?
|
Citaat:
|
hmmm maar ik kan daar niet echt over oordelen wel?
|
Eeej ik zit al 8 jaar op hockey... zijn dr nog meer mense die daar op zitte...
En vinde jullie ut nou een kaksport...dat word heel vaak gzegd maar ik vin dat dus eigelijk helemaal niet.... wordt: Hey, ik zit al 8 jaar op hockey. Zijn er nog meer mensen die daar op zitten? En vinden jullie het nou een kaksport, dat wordt namelijk veel gezegd, maar ik vind dat dus eigenlijk helemaal niet. 0000000000000000000000000 Zoooo.... Lastig hae, interpunctie en spelling ;) |
Godverdomme, wat een up zeg.
|
[SIZE=0,5]
Citaat:
Hockey is Stoer! (y) |
Hockey is Stoer! (y) [/B][/QUOTE]
helemaal mee eens |
Citaat:
|
Hej ik hockey ook! (y)
bij welke clubs en welk team hockeyen jullie?? |
omg wat een kuttopic
hockey bij haackey, boerenclub uit twente en bevalt me prima |
Hmmz... Jongens en meisjes... Wat is een up? Ik vraag me dat ook regelmatig af... Dit topic is idd oud, maar als iemand het omhoog haalt met een toegevoegde waarde, en we gaan daar rustig in verder, waar zou dat niet mogelijk kunnen zijn? Moet je dan echt op alles een slotje komen?
Er kan dus best een nieuw hockeytopic geopend worden, indien dat gewenst is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:59. |