![]() |
Is dit makkelijk?
Ik ga binnenkort naar frankrijk op vakantie en een gebied waar bijna alleen franse mensen zitten en nu vraag af of als nederlander franse meisje in bed te krijgen, gaan zij snel of zullen ze nooit meegaan?
Ik spreek geen frans, maar heb heel veel zelfvertrouwen. |
pffff...
Dat is wel erg generaliserend hoor. Ik kijk nog ff of ik dit topic open hou, maar ik denk dat ik 'm na een paar reacties gewoon weer dicht doe. Misschien kun je het veranderen naar "tips om een (Frans) meisje op vakantie in bed te krijgen" ofzo.. :| |
Hoezo dicht, als zoiets gebeurt in je vakantie heb je toch een leuke vakantie, ik vraag alleen of hun snel zijn daarin of niet?
|
Citaat:
Niet alle Franse meisjes zijn hetzelfde.. |
Citaat:
Ze zullen wel anders zijn dan nederlandse! |
1st: leer frans, ze spreken meestal niet echt goed engels
2nd: scheer je kop kaal, dat vinden ze geil 3rd: leen de rollator van je oma en draag die op je rug, dat is hip daar. 4th: ja, ik vind dit een heel lomp topic en hoop dat ie dicht gaat |
ahum..... ik heb geen idee, nooit geprobeerd eigenlijk :p
|
voer ze drank, veel drank, vooral de jongere sletjes van 15/16 worden je targets..
die van 17/18 kan je ook meelokken maar kost iets meer moeite, voer ze dronken en ze zijn van jouwwwwwwwwwwww |
Dit is wel zo'n loos topic dat het dicht gaat.
Franse meisjes zijn niet meer of minder snel te versieren dan Nederlandse meisjes, en dat je geen Frans spreekt, helpt je niet echt. Dat moet maar voldoen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36. |