Metallinos |
23-06-2003 17:13 |
Citaat:
En geef bij bepaalde dingen jezelf gewoon een trap onder je kont en doe het gewoon. Ik heb zelf ervaren, en ervaar nog steeds, dat 'gewoon doen' over het algemeen toch het beste werkt. Doe wat je denkt dat goed is en doe dat gewoon.
|
Ja, dat heb ik wel eerder gehoord. En ik weet opzich wel dat dat gewoon de oplossing is, maar daar heb ik dus best wel moeite mee.
Citaat:
Hoe zit je qua vrienden? Die zouden je ergens mee naartoe kunnen nemen of je ideëen geven.
|
Qua vrienden gaat het nu opzich wel goed (anderhalf jaar geleden dus absoluut niet, maargoed, we hebben het over nu..)
Maar naar wat voor plekken toenemen heb je in gedachten? En hoe pak je dat aan, zovan: Ik wil dat je me naar plekken toeneemt? :) Tja, kzou opzich meer met vrienden kunnen gaan omgaan...
Citaat:
ben je wel eens op open dagen wezen kijken.
die dingen zijn er niet voor niks!
|
Nee :o Ik zit dan ook voor tweede keer in de vijfde en heb beide jaren geen enkele open dag bijgewoond. Ik weet dat dat niet slim is, maar ik had gewoon niet zo zin om te gaan, duur treinkaartje ervoor te betalen. Tja, het is gewoon stom van me.
Citaat:
Misschien kun je dat gewoon zeggen? "sorry,daar wil ik nog even over nadenken als je 't goed vind " etc. En als je het dan nog echt niet weet zeg je dat gewoon. Ik weet niet of dit echt is wat je bedoelt, qua situaties, maar goed..
|
Ja, zoiets zeg ik ook weleens. Maar bij bijvoorbeeld een mening geven over iets klinkt dat best stom...
Bedankt voor de reacties.
|