![]() |
Splendid, Sports Edition! (En Andere GarageParties!)
http://www.minimized.org/partyagenda/splendidjuni.gif
Room Splendid: -DJ EZ -Steve Boomselecter -DJ GO Room Music -DJ Real -DJ Disco Ed Powered By: -MC Lyrical Tie -Lady Bee -B&G Visual Performers -Splendid Dancers -Digital Traffic -Jan "Te Bont" NO PRESALE! Location: PowerZone, Amsterdam http://www.splendid-crew.com Wie gaat er? |
ik niet, ik moet de volgende dag weer werken, en de powerzone staat me een beetje tegen(n)
|
me 2.. werken en de dag erop Laidback Luke ..... wil geen overdosis he :P
|
Ik moet zelf die avond werken....maar als ik vroeg klaar ben.....dan ga ik wel...
|
Kheb nog geen vakantie. M.a.w: tentamens leren...
|
me2 .. maar ja.. doe ik s nachts toch niet aan :P
|
Citaat:
|
Dus niemand gaat naar Splendid(ja ik, heel misschien).
Ik wil tenminste EZ wel een keer horen draaien, die heb ik nog nooit horen draaien en die schijnt wel dope te zijn. |
Citaat:
Ik zie dat Lady Bee er ook is, zij is een nicht van een vriendin van een vriend van mij :) |
Citaat:
ps. EZ schijnt idd ergggg goed te zijn.. |
Citaat:
|
War draait Laidback Luke trouwens zaterdag?
Net hoorde ik dat Beachbop a.s. zondfag is...maar is dat niet(een van) de gecancelde editie(s)? Nu we het toch over beachbop hebben....wanneer is het en gaan jullie? |
Citaat:
dacht dat beachbop 31aug was, dan wilde ik iig gaan... |
Waarom heb ik nog geen vakantie :( Maar Beachpop is wel lauw volgens mij, is dat in Bloemendaal aan Zee of zo?
|
Ja, op t strand/in de strandtenten bij/in Bloemendaal aan zee.
Ik weet ondertussen al wanneer het is: -27 juli -31 augustus De overige oorspronkelijke data vervallen omdat het niet van de gemeente mag...iets over dat het strand moeilijk af te zetten is ofzo :confused: |
gaat iedereen ff 31aug ;)
|
Wie zullen er draaien? Roog en Erick E? Ik heb een liveset van hen gedownload @ Beachpop 2002 (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dus er is eigenlijk geen Beachbop maar ze hebben wel allemaal DJ's?
Misschien dat ik dan toch maar naar Bloemendaal ga.... |
dacht dat t idee wel precies t zelfde was als voorgaande jaren... alleen dan maar op 2 data...
|
Hmm, ik wil ook weleens naar Splendid :).
|
Citaat:
|
Citaat:
Wel jammerlijk dat het niet meer zo vaak was als vorig jaar, kan nu alleen maar 31e... Owjah op Mysteryland is toch ook een splendid 'tent' of heb ik dat fout onthouden...daar ga ik namelijk heen :D |
Citaat:
no offence voor de mysterygangers off course ;)... |
Dit heb ikvanmiddag(toen ik op de fiets naar m'n werk zat) te horen gekregen:
Morgen(of misschien wel vandaag, hangt ervanaf wanneer je dit leest) is er wel Beachbop! Vandaar dat er in alle tenten dus DJ's geboekt staan. Op het allerlaatst(tenminste niet weken van te voren) is deze datum vrijgegeven voor Beachbop, alleen heeft men het nieuws niet groot verspreid, alleen mond op mond reclame(misschien een voorwaarde van de gemeente opdat het niet te druk wordt). Dus jullie weten het nu. (waarschijnlijk ben ik morgen op Bloemendaal aan Zee....ik moet toch ontbijt lopen op m'n werk...dus 12 uur klaar ghehehe) |
ja, damn.. & ik kan rustig de hele dag werken :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wou naar misteryland gaan
maar niet voor splendid, juist voor de andere styles....splendid ken ik nou wel.... Maar er is idd geen thema en de tent is zeker het bezoeken waard door de buitenlandse namen die er staan. Ik bedoel...Boomselecter ken ik nou wel..... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |