![]() |
vingeren
hoe vaak vingeren jullie je gemiddeld meiden
|
78 keer per dag.
|
Citaat:
|
niet meer sinds ik vriend heb
*denkt na hoe vaak ze dat antwoord al gegeven heeft hier op het forum* conclusie: heel vaak |
Met m'n vingers dus? 1 tot 3 keer per week
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een tip voor de jongens waaronder ik: laatst was er een programma sex tips for girls --> daar leer je best veel van wat meisjes het fijnste vinden en zo. dat je met je duim moet vingeren en de andere vingers om de clitorus te strelen
|
...maar bedenk wel dat elk meisje weer anders is. Het beste kan je "slachtoffer" zelf aangeven wat ze fijn vindt, en het voordoen met jouw hand zodat je precies voelt welke druk ze waar lekker vindt. Maar da's hoe ik erover denk he. :p
|
bedankt ja ik heb nog niet zo veel ervaring, maar ja wat niet is kan nog komen!
|
1-3 x per week
|
Citaat:
|
Citaat:
teen + en = teenen = slecht nederlands -> tenen je zegt toch ook niet 'vingereren' |
Citaat:
Teen -> Tenen = enkelvoud -> meervoud. Vinger - > Vingeren = enkelvoud -> werkwoord. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of nog zo iets, waar komt 't woord neuken vandaan? Met een vinger vinger je, met een zaag zaag je. Als je slaap hebt ga je slapen, maar neuken? Zelfs bef en pijp zijn doornormale woorden. |
Nooit :)
|
Citaat:
|
hmm..bij mij verschilt het nogal....de ene week 1 tot 4 keer en soms gewoon zo'n 2 weken niet...mja, heb al een paar maanden 'n vriendje hè ;) , en dies der ook wel goed in :p
|
Zoveel tot de blaren op m'n vingers staan.. dan moet ik even wachten want ze moeten wel genezen uiteraard.
|
Dat verschilt nogal, ene keer 2x per week, dan weken niet.
Zeg maar 1x in 1,5 week |
Citaat:
|
Ik vinger niet...ik duim
|
of was dat een dom antwoord?
|
Citaat:
|
ik vinger ook op me toetsenbord...... ongeveer 3000 vingeringen per dag
|
of was dat een dom antwoord?
|
Citaat:
vingeringen. leuk. |
Is nie dom, is ongeveer mijn stijl van antwoorden al heb ik dan msschien iets meer aanslagen...:D Mja kben Bin laden nie die gezakt is omdat ie te weinig aanslagen per minuut had :rolleyes: ehm, trieste mop?? :cool: :D
|
3 tot 4 keer per week
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |