![]() |
Bladerdeeg
Het klinkt misschien een beetje raar, maar mijn lievelingseten is rauw bladerdeeg. Iedereen verklaart me voor gek.... Zijn er nog meer mensen die ongewone dingen eten?
|
droog bladerdeeg :| naja.. tis maar wat je lekker vind
ik eet niet echt zo veel speciale dingen...hoewel ik chips op een cadetje/witte boterham wel lekker vind..maar dat is niet echt raar denk ik |
ja, net als cakebeslag :) (eet het alleen nooit)
|
Volgens mij is dat niet gezond....
*at vroeger ook vaak koekjesbeslag, maar bedacht zich later dat daar rauwe eieren inzaten en je daar salmonella van kan krijgen* :eek: |
rauw als in ongebakken of rauw als in gebakken maar zonder is erbij? De eerste natuurlijk, maar 'k wil toch even zeker zijn...
oef, dat is slécht joh.. net zoals cakebeslag... *kan het weten* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm rauw bladerdeeg :) cakebeslag is ook een lekkerre. Vanmiddag nog soesjesbeslag gegeten en daarna een uur misselijk op de bank gelegen. Beslag rules! Ben er gelukkig nog nooit ziek van geworden, is misschien wel een keertje goed want hoe vaak mn moeder ook waarschuwt, ik eet vrolijk door :cool:
|
Ja hmm heerlijk. Alleen mijn moeder vindt het wat minder als de helft van haar bladerdeeg rauw) opgegeten wordt :p
Al het rauwe beslag is lekker, en dat je er ziek van wordt, neeh nog nooit last van gehad *klopt nu meteen af* |
gatverdamme :|
vind k nou echt he-le-maal niks. snap ook niet wat er lekker aan is. t voelt nog eens ranzig aan ook als t ongebakken is :\ |
Ik at het vroeger ook wel eens :)
Cakedeeg is lekker, koekjesdeeg (vroeger at ik altijd al het deeg op, zodat er niks meer over was voor koekjes :o ), pannenkoekenbeslag, brooddeeg, enz :o |
jaah het meeste beslag is wel lekker ja... alleen soesjes raden we sterk af! bleugh *kots*
|
rauwe groenten :o
|
Gatverdamme, je gaat toch geen rauw bladerdeeg eten :eek: Lijkt me nou echt supersmerig sorry...
|
Brood met pindakaas en banaan :D Super lekker!!
|
hmm, ik eet alleen taart/cake/koekdeeg. Gelukkig nooit zoveel, vaak alleen laatste restjes enzo. Is altijd wel lekker :) :o
|
Natuurlijk eet ik ook 'ongewone' dingen, of van die aparte voedselcombinaties ... maar bladerdeeg toevallig niet, vind ik niet lekker. Koekdeeg daar in tegen ... ;)
|
Mijn opa had een bakkerij, en ik stopte altijd handen vol meel in m'n mond, 'rauw'.
Gevolg: Een wit bepoederde Rosien met een mond vol meel die ze niet kon doorslikken. (dat gaat lastig joh :p ) Lekker was het wel :D |
In de Italiaanse ijszaak bij mij in de buurt verkopen ze tegenwoordig ijsjes met cakebeslagsmaak.....lekker :D
En daar kun je zoveel van eten als je wilt....... |
als kind at ik altijd hamstervoer :cool:
|
Ik vind het best lekker, maar ik heb liever iets van zalm of appel erin zitten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |