![]() |
IK heb geen clitoris
Ik heb laatst iets vervelends gemerkt. Nou ja, mijn vriendje merkte het toen hij me ging vingeren. Hij kon mijn clitoris niet vinden, en ik voelde eigenlijk ook nergens een opwindend gevoel... Later heb ik nog eens goed met een spiegeltje gekeken, maar ik zag ook niks zitten.
Help wat nu? |
Aan je ouders vertellen.. en vragen of het bij de geboorte niet gezien is... ---> naar dokter...
|
Geen paniek. Tuurlijk heb jij een clitoris (tenzij je vroeger besneden bent, maar daar ga ik even niet van uit).
Je clit zit waarschijnlijk goed verstopt onder het kapje waar de plooi van je vagina begint en daardoor kun je 'm niet vinden. Als je opgewonden bent wordt je clit groter en is hij (zij?) gemakkelijker te vinden. Als je rustig de tijd neemt voor je ontdekkingsreis, eventueel met een spiegeltje, kom je er vast wel achter waar je clit (en andere) lekkere plekjes zitten. Waarschijnlijk kun je dit het beste een keer in je eentje doen, zodat je alle tijd hebt. Succes (y) |
Eh, zelf had je ook nog nooit de hand aan jezelf geslagen?
|
Heb je dan nooit gemasturbeerd?
Heeft je vriendje ooit al sex gehad met andere meisjes? Een jongen zonder ervaring kan wel enige moeite hebben met het vinden van een clitoris :), die zit nu eenmaal goed verstopt. Ik masturbeer al sedert m'n 13de ongeveer, heb alle boeken in de bib over sex uitgelezen, heb nu ook al een jaar sex met mijn vriend en pas laatst kon ik in een spiegeltje mijn clitoris zien. Ik had al vaak eerder gezocht, maar kon hem gewoon nergens vinden. Ik wist niet goed waar ik naar moest zoeken, en de beschrijvingen en prentjes voldeden niet echt. Je clitoris komt (afhankelijk van persoon tot persoon ook wel) pas tevoorschijn als je opgewonden bent, soms blijft hij ook gewoon achter zijn velletje zitten. Niets overhaasten dus, alles op zijn tijd. Ik heb ook wel een duidelijke foto met wat je zo ongeveer hoort te zien, maar ik heb momenteel geen webruimte. |
Inderdaad, zoiets kan een hele speurtocht zijn. Bovendien zit het bij ieder meisje weer nèt iets anders.
Een clitoris hoeft overigens niet groot te zijn, soms is het slechts een speldenknopje. Als je je echt onzeker erover voelt, neem dan contact op met je huisarts. Kwaad kan het niet neem ik aan, aangezien je vermogen om je voort te planten niet door je clitoris wordt bepaald. |
Iedereen heeft iig een clitoris...
benen wijd, spiegel derbij en zoeken... lijkt me minder eng dan om naar de dokter te gaan :) |
Ik vind het echt apart dat je daar nooit eerder achter bent gekomen.
En als je er pas net over denkt en het dan gaat zoeken, tja, dat duurt natuurlijk even dan. |
|
Zoals al gezegd is de clitoris niet bij iedereen even goed te zien. Daarnaast is de clitoris niet bij iedereen even gevoelig - misschien is jouw clitoris wel gewoon niet of nauwelijks gevoeliger dan het gebied er om heen. Of misschien deed je vriendje wel wat verkeerd.
|
voordat je een jongentjuh aan je laat zitten, kan je mischien beter zelf je lichaam leren kennen, dan weet je wat fijn is, kan je de jongen beetje sturen... bovendien kan je dan zelf ook van je lichaam genieten....
|
Citaat:
ik ga meteen zoeken met een spiegeltje!! |
ik volg paco
eerst jezelf en jouw lichaam, dan pas iemand anders |
Citaat:
:D Veel succes dan :rolleyes: :D |
Citaat:
Dit denk ik tenminste, het kan ook fout zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Scrotum = vergroeide schaamlippen |
Tnx voor jullie reacties, ik ga nog eens zoeken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een clitoris is het gaatje waar de meiden uit plassen (dat is iets wat logisch is natuurlijk), als jij geen clito hebt dan moet je dus al een stoma hebben :confused:
|
Citaat:
|
Endony-X, volg nog maar een aantal lesjes Biologie... ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoop werkelijk dat je dit niet serieus meent m'n vriend, anders kunnen er toch nu en in de toekomst problemen ontstaan voor jou.. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Natuurlijk, en de kindertjes komen eruit door de navel....of was het nou toch die ooievaar die ze brengt? Hoe noem jij dat leuke kleine bobbeltje onder dat hoedje bovenaan tussen de schaamlippen waar je vriendin helemaal gek van wordt als je eraan zit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zoals ik al heb gepost, jawel, mannen hebben ook een clitoris. Alleen heet et een eikel bij ons.
|
Citaat:
Anders kun je ook wel gaan zeggen dat de eikeboom een madeliefje is, omdat ze beiden in het grasveld staan. |
Citaat:
Enne, een eikeboom en een madeliefje zijn twee totaal verschillende dingen. |
Citaat:
|
Hey Endony,
Gaan we ff lekker bijdehand doen. Lijkt mij dat de dames zelf toch wel weten wat een clitoris is en dat het zeker niet een gaatje is waar uit geplast wordt. En ik blijf ook bij mijn standpunt ;) |
gij die zoekt zult vinden.
|
Citaat:
nee the ignorance heeft iemand een gun in wil geen mens meer zijn.. |
Citaat:
Dus echt raar is het niet denk ik... |
Citaat:
|
Citaat:
zoekt en gij zult vinden... |
"Help! Ik heb ook geen clitoris"
"Jij bent een blikje.." "Maar.. mijn clitoris dan??" "Ja.. dit wordt lastig." Aldus mijn pilsje en ik. |
Citaat:
|
Citaat:
WHAHA lekker pilsje dan :p |
Citaat:
grotvergelijker@hotmail.com jaja, heel toepasselijk hier, maar het is van plato, dus niet doordenken. oja, ik heb zelf ook geen clitoris, maar bij jou is het misschien iets vervelender, dus voeg me maar gewoon toe... |
Citaat:
:x beetje kleine meisjes naar je webcam lokken hmhm.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:D ik heb m gevonden!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:10. |