![]() |
wat doe jij altijd als je vakantie hebt gekregen?
Hoi! Wat doe jij altijd als je net vakantie hebt gekregen? Ik ga eerst altijd met mijn vismaten wat drinken in de kroeg en dan ga ik naar huis, dan neem ik mijn vrouwtje Riek mee naar een lekker grieks of turks restaurant en dan geef ik haar daarna eens een lekkere beurt!!! (y) en jullie?
|
je vismaten? :D
|
Citaat:
|
:rolleyes:
|
he gatverdamme...
Moet dat nou hier? |
Citaat:
|
De pc aanzetten.. op msn kijken.. dan Counter-Strike starten en 10 uur 8ter elkaar doorspelen :P..
nej.. gewoon chillleee.. naar vrienden.. beetje computeren.. voetballuh op straat , naar bios enz.. |
Ik doe precies hetzelfde (y)
|
De godganse dag achter de computer zitten, me bedenken dat ik mijn kamer nog moet opruimen maar er niet aan toekomen, eten, drinken, uitslapen en zo af en toe een vlaag van activiteit, dan ga ik naar de kermis.
|
Citaat:
|
Citaat:
(en stiekem is dat als een oversexte tiener) |
Citaat:
maar wetende dat ik de hele dag optrek met 13 tot 16 jarigen die wél oversekst zijn, blijf ik toch nog best beschaafd, vind je ook niet? :) |
een keertje goed uitgaan en daarna zo snel mogelijk zorgen dat ik kan werken als me dat nog niet gelukt was :)
|
Citaat:
En ik ben geen 'knul'/'kerel', maar gewoon 'Boeing' of 'Benjamin' ;) |
Nee. :cool:
|
Citaat:
|
ik lach me werkelijk helemaal dood hiero :D
|
precies :cool:
|
Mijn hele tijdschema qua nachtrust etc overhoop gooien
|
Citaat:
|
het vieren met een frikandel speciaal zonder uitjes.
*is niet veeleisend* |
Citaat:
|
Citaat:
|
jij bent een grap :)
of niet? |
Arie Penarie en Arie Kanarie. Hoe verzin je het. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga meestal naar een Italiaans restaurant, mag dat ook? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb nu vakantie.
en wat ben ik nu aan het doen?! juist ja, forummen... ... het zal weer eens niet zo zijn :p |
Citaat:
|
ik ga elk jaar na de laatste schooldag met mn beste vriendin naar t strand (das toch vlakbij) en dan allemaal eten en drinken en allemaal leuke dingetjes enzo meejnemen...we maken dr een onwijs leuke dag van dan :)
|
uuuh uitslapen?
|
Een vriendin zoeken :P, oh dat is moeilijk altijd :(
|
geld uitgeven.
|
dat zie ik dan wel.
|
ik heb een bepaalde routine:
3 stappen naar links, 1 naar achter, en dan luidkeels: '' hoepsaflaps'' het werkt (bijna) altijd!! |
Citaat:
|
zuipen, roken, eten. En naar 6flags..kotsen
|
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
|
Jouw vrouw troosten nadat je haar weer eens te hard gepenetreerd hebt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:58. |