![]() |
Hoeveel vingers?
Hoi Mensen
Met hoeveel vingers vingere jullie je (of je vriendin)? :confused: Domme vraag misschien maja, Doewg.. |
Twaalf.. :o
|
ik doe dat meestal met een stok :eek:
|
Citaat:
|
met een vuist vinger ik men vriendin..
|
ik vinger haar met 2 benen!
|
Mensen, reageer eens serieus...
Ik mezelf meestal met twee. Mijn vriend mij met een, twee of drie. |
okeej bedankt jij reageert tenminste serieus:)....
|
zoveel als leuk voelt? dus: 1-2-3-4. Tenzij je der nog een 5de bijkrijgt en dat ook nog eens goed voelt natuurlijk :)
|
Als mijn vriend het doet: 1 vinger. Meer dan genoeg, zijn vingers zijn bijna groter dan de gemiddelde piemel en slechts 1 vinger zorgt dus voor voldoende genot.
Ik heb er zelf -in het gezelschap van mijn vriend- wel eens 5 vingers in gestopt, maar ik heb wel een kindermaatje in m'n ringen, dus zo'n topprestatie is dat ook weer niet. |
Hij meestal met een, hoewel 2 eigenlijk nét iets lekkerder is.
|
Hij mij met 1, twee word te gauw pijnlijk.
|
Citaat:
|
meestel 1 of 2.
Kheb 1 keer geprobeerd om zoveel mogelijk vingers erin te stoppen.. kwam niet verder dan 4. Me duim paste er net niet in |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leg eens uit.. kheb niet zoveel verstand van het vrouwelijk geslachtsdeel :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
In menselijke penissen zitten geen botjes. De huid is zacht en glad. Bovendien is een penis min-of-meer rond, en als je twee vingers naast elkaar houdt dan is dat 8-vormig.
|
Citaat:
Je vriend heeft dan een ontieglijk klein piemeltje of hij heeft ontieglijk grote stengels :D |
Citaat:
Als je even goed nadenkt zul je tot de oplossing komen dat 2 vingers ongeveer even "dik" zijn dan een penis. Natuurlijk zijn die vingertjes (m.u.v. de vingers van de vriend van Vampira) niet zo lang als een penis, dus ik snap niet hoe jouw dat pijn ken doen ? X-Plain plz |
Citaat:
|
Bij mij 1.
2 is echt te veel. Hij heeft dan ook vrij forse handen (en ik zal wel nauw zijn)..... |
eentje. m'n rechtermiddelvinger om precies te zijn. :)
|
Citaat:
wil toch niet zeggen dat zijn penis ook klein is? Als ik t goed onthouden had, was-ie juist nogal.... gigantisch? |
Citaat:
|
Mits ik goed opgewonden ben (lees: vochtig), en er voorzichtig 'opgerekt' wordt, lukt het met 4 vingers (duim kan er net niet bij). Maar eerlijk gezegd is er niks aan, heb het 1 keertje getest met vriendje, maar daar is het bij gebleven. Echt comfortabel is het niet... mijn schaambeen zit gewoon in de weg.
|
het is "opgerekt"
|
om ff ontopic terug te komen 2 of 3...vaak om te beginnen eigenlijk eentje
|
Hij heeft gelukkig niet van die kolenschoppen, dus een om mee te beginnen, dan wens ik al snel twee, en soms drie, maar de ellende met vingers is dat ze niet goed gevormd zijn. Te hard, er zitten nagels aan, er zitten dikkere knokkels aan en ze kunnen eigenlijk niet diep genoeg met meer dan twee.
|
Vingers zijn gewoon ruwer en op een andere manier hard.. Plus nagels.
Bij mij kan ook er veel in maar lekker is anders. Ik geniet meer als het 1 of 2 vingers zijn dan meer dan dat hoor. |
1
|
Twee vuisten.
|
Ik heb er nog nooit meer dan 1 vinger ingestopt eigenlijk :D
Misschien eens uitproberen.. |
Ben ik nou zo raar of wat?
Mijn vriend stopt geen vingers in me! Alleen zijn penis of tong komen echt binnen. Echt vingeren vind ik namelijk niet lekker. Clitoris stimulatie is veel fijner. |
Citaat:
Tuurlijk, tong op de clit en een vinger op je G-spot. Daar kan niks tegenop! En daarbij is het soms fijn om even geneukt te worden met zijn hand als de condooms op zijn en het niet veilig is... |
Citaat:
al is beffen én daarbij gevingerd worden met 2 vingers (niet 1, want dat is saai) ook wel (y) |
Ja oké... In combinatie met het likken of masseren van mijn clitoris vind ik het wel fijn. Maar zo zonder iets... Nee.
|
1, 2, eventueel 3.
|
Vier lukt met wat drummen, vijf durf ik niet...
|
hoeveel ik zin heb
of hij |
Citaat:
Dus dan heeft je vriend een soort van E.T.-Vingers ? |
hmm.. er zijn er wel eens geloof ik 4 in gegaan.. maar dat is dan toch eigenlijk wel te veel.
Geef mij nou maar 1, 2 en in heel opgewonden staat 3 |
meestal 1, soms 2, ik gloof ook dat ze meestal 1 beter vind
|
twee is het lekkerst.. soms eentje want dan kan ie mn G-plekje beter vinden..
|
Mijn vriend begint meestal met 1 vinger, dat vind ik ook wel het prettigst, daarna komen er meestal een paar bij. Hij eindigt meestal met 3, soms 4 en dan krijgt hij me behoorlijk gek.
|
Citaat:
Typt dat makkelijker of moeilijker? :P Ik vind 1 vinger trouwens wel genoeg.. ben geen elastiekje.. |
Ik geef dat niet weer hier omdat er bepaalde bekenden meelezen, houd het maar op voldoende...
|
Citaat:
Wow, zes! :eek: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:38. |