![]() |
Ik onaantrekkelijk
Ik ben hopeloos op een meisje verliefd, zelf ben ik onaantrekkelijk qua uiterlijk maar innerlijk gaat wel.
Het meisje waar is op verliefd ben is niet populair, maar ik denk dat ze me niet ziet staan, wat kan ik hier aan doen???? :( |
ik weet niet of je echt lelijk bent (ik vind mensen niet snel lelijk, maarja, zo denkt niet iedereen erover). als je er echt van overtuigd bent... dan zal ze misschien niet gelijk op je vallen, maar een praatje maken kan geen kwaad. gewoon vriendschappelijk enzo. waardoor ze je karakter leert kennen, wat straks dan (denk ik toch) belangrijker word dan je uiterlijk.
liefs, wendy |
ja aan zoiets d8 ik ook al maar ik wist niet of 't een goed id was
THNX Tim |
Msnen, lekker anoniem, en believe me it works
|
Wat ...;) zei is inderdaad een goed idee.
En verder geloof ik ook pas dat je lelijk bent, als je een foto laat zien:P |
ik heb ook weles zo gedacht...., nu weet ik wel beter, en heb nu met het mooiste/liefste meisje dat er bestaat :D
|
ik ben mollig nog net niet dik
|
Met zo'n houding versier je haar nooit natuurlijk.
Jezelf goed in je vel voelen is het halve werk. Ongelukkige jongens is een flinke afknapper bij de meeste leuke meisjes. Denk maar zo: ze heeft de keuze tussen een ongelukkig iemand en een normaal iemand, drie keer raden wat ze kiest. Stap 1: Sta positief in het leven (kort door de bocht) Stap 2: Op veel dingen van je uiterlijk heb je niet zoveel invloed, maar een lekker geurtje, wat leuke kleding, een modern kapsel, vervelende geurtjes verdelgen met tandpasta, et cetera wel....doe in ieder geval wat je wél kan Stap 3: Spreek eens wat af, en blijf rustig... |
Citaat:
|
Pcies, wat unexplained zei, en je bent niet lelijk! hallo! lelijk bestaat niet! vind ik...
|
Citaat:
|
jullie hebben gelijk, het gaat om innerlijk en niet om uiterlijk (y)
|
Citaat:
Topicstarter, als jij je niet prettig voelt omdat je jezelf wat te zwaar vindt, zou je kunnen proberen om langzaam af te vallen. 1 boterham per dag minder eten, of een half uur per dag méér sporten, en je valt al af. |
Ik had een jaar terrug ook zoiets. Ik kon goed opschieten met een meisje, maar ik dacht dat ik te lelijk was, om door haar leuk gevonden te worden. dus heb ik haar maar voor een tijdje genegeerd, sinds dien spreek ik haar niet meer :(
En dat het om innerlijk draait is onzin, dat weet iedereen. En ja lelijke mensen zijn er hoor, iemand als ik ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
als je maar je zelf bent je moet niet anders zijn omdat zij jou dan leuker vindt anders moet je altijd zo doen
|
Citaat:
|
Ze zit in me klas en zijn goede vrienden, ik durf niet naar haar toe te stappen en het te vragen. Hoe zou ik het het beste kunnen vragen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed dat is mijn mening |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik ben nog nooit afgewezen dus ik weet neit wat dat 'gevoel' is :D Ik vind dat hele 'vragen' gedoe maar triest, het is niet groep acht waar je elkaar vekering vraagt. Een relatie moet groeien, uit vriendschap bv
|
Citaat:
|
hoi, ik heb hetzelfde probleem, ik zou ook nooit iemand vinden.
Maar mensen die hier op het forum zeggen niemand is lelijk daar moet je niks van aantrekken want dat is gewoon hetzelfde als niemand is mooi. |
Ik zou nooit iemand krijgen maarja that's life!
|
Citaat:
dat helpt toch niet :o |
Citaat:
|
Citaat:
Als het toch niet om het uiterlijk ging kan je net zo goed voor je eigen geslacht vallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tering man, ik vind die mensen die altijd maar zeiken over hoe lelijk ze zijn zo enorm irritant.. Als je lelijk bent, houd dan je mond er over en hoop dat het niemand opvalt ofzo, in plaats van het op elke straathoek te vermelden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ff offtopic: verander je nickname, staat heel irritant. En geeft je ook al niet veel zelfvertrouwen. Beetje vertrouwen in jezelf
Een tip voor mensen zoals King112 en L00k at me. Ga voor de spiegel staan en zeg 10x tegen jezelf: I'm the man. Beetje zelfvertrouwen kweken, maakt een betere indruk op je omgeving dan je te verstoppen voor hun. |
kijk is goed ;)
|
ik ben blij dat je je al wat beter voelt.
en, als je je nick gaat veranderen. doe hem dan als je emailadres ofzo ;) <<superman_uit_gouda@hotmail.com>> maar laat dat @hotmail.com weg ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er wordt je niet verplicht om naar deze topics te kijken. |
Citaat:
Ik probeer wel eens de man te zijn, maar dat is voor bijna iedereen lachwekkend. |
als je negatief over jezelf bent, dan heb je kans dat ze afknappen op je innerlijk. Iets wat je niet snel kan gebruiken, als je je uiterlijk ook al niet al teveel mee hebt.
|
ff voor de goede orde: ik heb het tegen de opener van deze topic. lelijkerd staat heel stom
|
Er is één ding wat meisjes nog erger vinden dan een lelijke kop en dat is een negatief zelfbeeld.
|
zo heb me nickname veranderd
|
Citaat:
Als je toch niks met het meisje wilt en zij zit achter jou aan, dan is negatief zijn over jezelf geweldig. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Lul! zo vind je toch nooit iemand! |
vaak zijn mense die zichzelf egt leluk vinde niet eens EGT leluk... Wijze Raad Van Een Vriend Van Moj.... (ennuh... ik las dat je in gouda woont... ik zie noojt leluke mense hier lope hoor :p ;) :D )
En Leluke Mense Kunne Cker Een Relatie Hebben :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |