![]() |
Gigantische 'stomp' tijdens seks.
Het gaat meer over lichaam dan over seks, dus daarom hier :)
Gisteren hadden m'n vriend en ik heel rustig en normaal seks, we deden niet raar wild ofzo, gewoon normaal. Ineens voel ik een súper pijnlijk gevoel onder in m'n buik, zoiets voel ik wel vader wanneer hij te diep gaat, maar deze keer was het zoveel gevoeliger... Ik verkrampte helemaal; m'n benen kon ik niet bewegen en 't deed zo'n verdomde pijn dat ik helemaal begon te trillen. Nu voel ik alleen een... mja... raar gevoel onder in m'n buik, alsof ik er een behoorlijk flinke stomp in heb ontvangen. Is dit normaal? Wat kan het zijn? |
waarschijnlijk is zijn penis tegen je baarmoedermond aangekomen. Zoiets kan flink pijn doen als 'ie hard aankomt. Een paar dagen niet vrijen om je baarmoedermond een kans te geven te herstellen, en de volgende keer een beetje voorzichtig doen. :)
|
Er kan een eierstok in de knel gezeten hebben, daar springen inderdaad de tranen van in je ogen. Of er zat misschien een darmpje verkeerd en daarom je baarmoeder in de knel, zodat hij ( zij) niet veel kon hebben, want niet uit kon wijken,
Jullie deden het toch juist vrij rustig? Typisch. |
Misschien dat je hierover iets kan vinden op Sexwoordenboek
|
Citaat:
Mja, 't zal wel niets zijn. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:55. |