![]() |
Hulp gevraagd! pc doorgefikt
een vriend van me heeft een bedrijfje. maar zijn computer met enorm belangrijke data erop is gecrasht. echt doorgefikt dus!
de harde schijf heeft ook een oplawaai gekregen. nu wil die man graag zijn gegevens terug krijgen van die harddisk. ja stom hij heeft geen backups. dat is zeer dom van hem. de data die erop staat is echt enorm waardevol. hij zoek een bedrijf of instelling die die harddisk misschien nog kan repareren. het geld speelt geen rol. als zou het 5000 euro kosten. wie weet zo'n bedrijf/instelling die die harde schijven nog kunnen repareren? |
Computerwinkel.
Ga het daar vragen, zij weten waar je dat kan doen (ik zou wel naar een échte computerwinkel gaan, dus niet iets VOBIS/Dynabyte achtigs, maar een eenmanszaak ofzo.). |
heb even snel gezocht met google, dus ik weet niet of deze link wat is, het is in Londen iig,...
http://www.ultratec.co.uk/ |
Citaat:
thanks! dat is tenminste al iets :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Harddisk-recovery.nl in delft:
6000 euro per 10 GB (no cure no Pay) verders: datarecovery.nl drivesavers.com ontrack.com recallusa.com |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar jah daar heeft ie achteraf niets aan natuurlijk. hopelijk heeft ie wel wat aan de links die ik heb geplaatst (ik ben dus zeg maar de enige met oplossingen ipv backup gezeik achteraf)
|
Citaat:
|
voor 5000 euro wil ik het weleens proberen je moet het maar zo zien slechter kan het nooit worden he? :P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05. |