![]() |
Hoe heet dit spel ook al weer
Ik speelde het vroeger op mn 286... Het is een soort commando-game van schuin-boven, je kon eerst kiezen of je meer granten of meer ammo wilde, daarna moest op een kaartje aangeven waar je drie rugzakjes gedumpt wilde hebben zodat je die onderweg kon oppikken, en je kwam tijdens het spel ook (bijna onverwoestbare) bunkers tegen, en je kon ook in loopgraafjes zitten.
Ik heb GEEN idee meer wat het was, ik kon er toendertijd geen bout van maar het was wel d00p en bovendien heb ik last van nostalgie. Ik ben ook nog op zoek naar Eagle's Nest, is die al legaal te downloaden? |
Ik weet welk spel je bedoelt..... hoe t heet weet ik echter niet...
|
ghehe, okee bedankt :D
|
oh en Into The Eagle's Nest heb ik al gevonden :)
|
hrmja dat hbe ik ook nog wel gespeeld....
Weet ook niet meer hoe het heet alleen :( |
Cannonfodder?
|
Citaat:
|
Ik weet *exact* over welk spel je 't hebt.. Kan alleen niet meer op de naam komen :)
|
Airborne Ranger. Cool spel, speeld ik altijd op de XT, cut the pipeline :) Missie om gek van te worden. Wist toen trouwens nooit waar KIA voor stond.
|
Airborne Ranger, ik zal es kijken of die na zown 10+ jaar al legaal te downloaden is...als ik een link vind post ik hem wel voor de liefhebber :) *nostalgie alom*
|
http://www.the-underdogs.org/games/a...e/airborne.jpg
Ja dit is um :) Maar niet (legaal) te downloaden. Niet dat dat me weerhoud om het te zoeken, maar ik zal maar geen link geven :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:54. |