![]() |
waar koop ik bandshirt (online)
bv large
|
http://www.heavymetalonline.co.uk
opeth,katatonia,verschillende BM bandjes http://www.x-tra-x.com the cure,rancid,type o negative http://shop.nuclearblast.de/ beetje van alles nu ga jij een t shirt kopen van true evil heavy powermetal als korn :D |
www.large.nl..........
|
|
je kunt gewoon per platenlabel ding kijken daar hebben ze vaak wel een merch afdeling..
|
www.greenhell.de voor hardcore, emo, indie, metal etc. Geen idee of ze veel hebben. Wel ontzettend veel platen en cd's. Goede zaak.
|
www.interpunk.com
goedkope verzendkosten naar nederland |
Amerika is zoiezo goedkoop nu met de euro-dollar koers. Ik bestel een lp in Amerika en dat is dan met verzendkosten 12 euro. hahaha Dat red je bij independent geneens voor 12 euro en dan moet je em nog zelf halen ook.
|
|
zoek voor de grap eens op metal mailorders bij google.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is echt weinig, vooral vergeleken bij de meeste amerikaanse zaken. Anders gooi je effe wat dingen in je mandje, stel je in dat het naar europa gaat en kijk je naar verz. kosten. Heb er 2 keer wat besteld, ging heel goed. |
Net even gekeken bij Interpunk....betaling is wel vaagjes hoor
Dat cash en check snap ik nog, maar iemand een idee wat een money order is? |
Je kan je bandshirts nog t beste bestellen bij labels en bands(wel diy natuurlijk, maargoed je bent niet achterlijk of wel? ;)) of een hele goede diy distro. Is allemaal echt niet duur.
|
Vaag? Money order moet je niet doen dat kost teveel naar mijn weten. Kan je al weer met creditcard betalen trouwens? Anyways Paypal is de beste optie om te betalen. Staat direct op zijn/haar account en is ook superveilig.
|
oké dan, bedankt! Creditcard mag nog steeds niet...Er is teveel fraude in ons land :p
|
www.life-mailorder.de
Die hebben echt alles.. (y) |
|
Citaat:
|
Ja ik had dus die zooi voor danique besteld.
Betalen met een creditcard is als volgt te omzeilen: Kies eerst een andere manier om te betalen. Ga daarna naar je order en kies voor betalen met creditcard.Is mij al 2 keer gelukt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Interpunk heeft een aantal landen op de zwarte lijst staan(waaronder Nederland). Dus zo was het te omzeilen.
|
interpunk vette site.. kende 'm nog niet
|
interpunk kende ik wel maar de omzeiling nog niet.. helaas eigenlijk want dat gaat geld kosten :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet er iemand een goede NL cypress hill fansite waar je kleding kan bestellen ik vertrouw die Uk of USA sites niet
bvd maradinus ps niet www.large.nl |
Citaat:
www.large.nl |
of ga naar blackwidow(R-dam) of naar taurus in dordrecht ofzo...in tilburg schijnt ook iets te zitten, en idd, bestel de large ;)
|
Hij vertrouwt Amerikaanse sites niet. Wat een fuckin nerd.
|
Citaat:
iets beter kijken volgende keer ;) |
|
k koop et bij large.
ghaat altijd makkelijk. goeie kwaliteit. ik werk niet bij large. |
Citaat:
Large stinkt dus. |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan er goed terecht.. mar k vind large beswel okayz.. |
Citaat:
Citaat:
Moeilijk he lezen |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als je daarna naar je order status gaat kun je dingen aanpassen zoals waramee je wilt betalen. Kies dus de eerste keer voor een gewone manier(zonder creditcard), als het goed is kun je dan Nederland wel kiezen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
punkbands: www.trashmark.com
|
ik zoek naar dat topje wat barbara van mtv welleens aan heeft als ze het mtv news presenteerd!
-tis een zwart topje waar bovenaan Foo Fighters staat en het is zwart. - onderaan zie je een gezicht.. khoop dat dit ut goede topic is ik heb al overal gezocht(jaja ook google) maar ben denk te scheef om iets te vinden.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:15. |