![]() |
wat is jouw lievelingskaas?
die van mij old amsterdam (y) :cool:
|
Ik lust helemaal geen kaas...
|
Cantenaar maar die kopen we/ik nooit.
Meestal oude kaas, van onbekend merk. Ook hebben we altijd zo'n pakje jonge kaas, heel goedkoop, voor tosti's enzo. |
belegen van de kaasboer:p
of heel oud, die mn opa altijd heeft maar niet te vaak, dan is het niet lekker meer.... en fetakaas(y) |
jong belegen van meneer heijn's merk...
feta, geitenkaas, en bij meneer heijn hebben ze kaas met olijfen knoflook en kruiden die is erg lekker.. |
Ik lus geen kaas!
|
jonge kaas, van een stuk
|
gewone jonge kaas
|
momenteel graskaas, anders jonge kaas (y)
|
jonge kaas
|
Citaat:
|
Jong of jong belegen... en natuurlijk hütenkäse :)
|
Napoli! Van de Albert Heijn...
|
Maaslander de groene
of gewoon jonge kaas |
hele oude kaas die helemaal uit elkaar valt :D jamieeeee
|
keb geen lievelingskaas (hou er niet van...) mwa als je boursin enz. onder kaas verstaat dan vinnik dat het lekkerste
|
Jong belegen.
|
Edammer. Zo'n bal. heeeerlijk!
een snelle tweede is Leerdammer. (ik schijn iets te hebben met 'dammer') |
Boere piet kaas.
|
Geitenkaas met honing en mozzarella, beide niet te veel dan wordt de smaak te overheersend.
|
Citaat:
|
BRiE!!!! :D
|
camembert ...mmmm :)
|
Jonge graskaas (y)
|
Superjonge graskaas...ahaaa lekker
|
feta is fies ;)
alleen jong belegen hierzo |
Jong Belegen.
En mozerrella op tomaat met basilicum als vooraf is gewoon (y) |
kaas van de aldi.. ze hebben 2 soorten ofzo.. superlekker ^_^
|
Brie, camenberd, mozzarella en geitenkaas
|
Jonge graskaas. Hmmm wat is dat lekker
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
hmz...laatst een stukje franse kaas met een ader van druivenstokkenas erin...egt heel erg lekker :o
en voor de rest munsterkaas (klein plaatsje in de vogezen/alsace) is erg lekker, moet je wel van houden, want er zit een zeer aparte geur/smaak aan....veel mensen vinden het naar kattenpis/koeienstal enzow ruiken, maar tis echt zo lekker :o |
Brie.. en gewone jong belegen kaas :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lust eigenlijk alleen jong kaas, al die oudere vind ik zo vies, gatverdomme :eek: ... kan ik net zo goed jong een paar maanden op de tafel/in de koekkast laten staan. Smeerkaas vind ik soms ook lekker, met champignons of zalm.
|
Citaat:
Kaas op brood eet ik niet, maar als het echt moet: jonge kaas. (of brie, maar dat hebben we bijna nooit...:)) |
Citaat:
|
Pittige kaas, dat is geloof ik die Boeren Piet kaas die Pietura noemde.:)
|
belegen of extra belegen kaas
en geitenkaas is ook erg lekker, vooral op een pizza. |
jonge kaas
|
Citaat:
|
Gesmolten of gebakken kaas
Ik lust geen 'gewone' kaas, moet echt gesmolten (alleen tosti) of gebakken zijn, dan liefst jong belegen |
met olijven erin, of feta etc. Gewone gele nederlandse kaas: mijn oma koopt dat bij een of andere kleine kaasboer, heel erg lekker, best oud.
|
Ik ga voor feta en brie
|
tenenkaas
|
Oeh. Ik hou van kaas. :)
Feta vind ik heel erg lekker, mozzarella ook, ricotta, hütenkäse, brie.. Brandnetelkaas. :o En die van de Albert Heijn, Napoli dus, is echt heerlijk! |
Blauwe (schimmel) kaas is erg lekker, maar nooit te veel van eten.
Roomkaas (oranje met rotzooi d'r doorheen) Parano ..oid . vergeet die naam altijd, erg lekkere licht pittige oude kaas. Damn wat een goed spul. Ik ben eigenlijk vrij gek op bijna alle soorten kaas. |
Volvette Edammer.
Nee, eigenlijk hou ik helemaal niet van kaas. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |