![]() |
Wat vond jij de beste film van Jim Carrey?
Ik zelf ben een grote fan van Jim Carrey en vond een van zijn beste films Dumb and Dumber.The Mask was ook niet slecht en The Truman show vond ik wel zeer goed omdat hij toen bewees dat hij ook in serieuzere rollen kan spelen.
Liar Liar vond ik een beetje tegenvallen. Ace ventura 1 & 2 vond ik wel weer goed. :) Welke vonden jullie goed en zijn jullie fan van hem? :) |
nou, ik ben het eigenlijk 100% eens met je :D
Ik ga denk ook wel naar zijn nieuwe film. Bruce allmighty. Loijkt me ook wel heel erg lache. Hij was ook laatst bij operah om zijn film te promoten. haha, echt helemaal gek die gast hoor!! Ik kan het geen eens vertellen wat hij daar allemaal deed. De show liep compleet uit de hand iig :p |
ben trouwens ook best wel een beetje fan van hem. niet in de zin van dingen verzamelen en posters ophangen. Maar ik kan zijn films en ook gewoon zijn persoonlijkheid zeer waarderen.
Misschien ook wel omdat ik mijzelf er heel erg in terug zie, maar ok :D :o |
ace ventura 1&2
man on the moon |
liar liar vonnik wel cool, maar btje vorspelbaar.
ik ga ckr naar die nieuwe, bruce almighty |
truman show
|
Ik vond Liar Liar op zich wel geinig.
Maar die nieuwe vond ik echt superslecht (n) |
Ace Ventura, Truman Show en Liar Liar vonk allemala wel erg leuk. En Bruce Almighty lijkt me ind ook erg leuk.
My, Myself & Irene vond ik echt níet leuk. :( |
Citaat:
|
vind bijna alle films wel leuk... alleen the cable guy, the majestic en me myselve and irene vond ik wat MInder....
|
Dumb & Dumber was echt (y) Liar Liar was ook wel leuk. Ik denk dat ik z.s.m Bruce Almighty ga kijken.
|
Majestic was ook wel leuk, verhaal was beetje vergezocht. Leuke film. Truman show is de beste. (y)
|
Op een of andere manier kan ik die man niet uitstaan.
Geeneen dus. |
Dumb & Dumber, Batman forever en Truman Show
|
The Truman Show.
|
The truman show, for sure (y)
|
The Grinch vond ik ook wel geinig :D
Maar The Truman Show en The Mask zijn toch de beste vind ik. |
Citaat:
|
dumb and dumber en ace ventura.
|
liar liar, the mask
|
Citaat:
the truman show is 1 van de beste films ooit en zeker de beste van jim carrey |
Citaat:
echt? ik vind hem fantastisch!!!! |
Citaat:
*heeft 1 gezien en wil 2 meteen zien* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*rent naar videoteek* |
Citaat:
|
Ace ventura 1&2
The mask Dumb and Dumber vond ik het best daarna me myself & irene The trueman show wat minder maar ook leuk liar liar the cable guy |
Dumb and dumber heb ik me ziek gelachen. :D
Echt kei goed met dat papiertje van "gasman" en die gast met zijn maagzweer , met die dode vogel, met die ouw vrouw, ..... :D echt een aanrader. :) (y) |
The cable guy, the Truman Show
|
wacht wacht..
heeft jim carrey goeie films? ik vind ze nogal flauw en verhaalloos |
Dumb en Dumber is best leuk, en the Truman Show is ook érg goed, hij trekt daar niet alleen gekke bekken.
Me, Myself & Irene is ook best aardig. The Mask is ook leuk. Ik zou Jim Carrey ook wel eens in een serieuze rol willen zien. (Had hij dat niet? In the Magestic?) |
Ach ja goed, goed, hijs altijd wel lachen. Niet echt een film die t leukst is. Hoewel.... Bruce Almighty is zeeer grappig.
|
vinnem wel aardig. beste film: truman-show. maar bruce almighty lijkt me ook wel ok
|
Citaat:
|
The Mask
|
Waarom ben ik de enige die Batman forever noemt? :rolleyes:
|
truman show
|
Ik vind Jim Carrey ook echt mega super fantastisch!!! :D :D
The Truman show vond ik echt enorm super zeer goed, inderdaad zie je dat ie ook enorm goed serieuze rollen kan hebben. Maar eerlijk is eerlijk, lollige rollen is gewoon hét voor hem he :) Liar Liar vond ik ook geweldig! Net als Ace ventura 1 & 2 Ik ben ook zeer benieuwd naar die nieuwe van `m. Dumb & Dumber en Me Myself & Irene vond ik minder leuk. Maar dat kan. |
Dumb&Dumber, gatverdamme zeg, wat was dat een kutfilm.
The Mask en The Truman Show zijn dan wel weer goed. |
En zijn korte, maar sfeervolle optreden in Dirty Harry was ook een leuke verdienste hoor..
|
Dumb & Dumber.
Geweldig. Dat stuk met dat laxeermiddel, geniaal. :D |
ace ventura 1&2 en bruce almighty (y)
|
Citaat:
Maja ik ga voor de Truman Show.. |
the truman show, en daarna the cable guy en liar liar
|
vind ik nog steeds trouwens
|
Man On The Moon... niet omdat ie zo grappig was maar omdat Carrey meesterlijk de oude comediant Andy Kaufman impersoneert. Jim Carrey heeft ook mede met The Truman Show bewezen dat ie serieus kan acteren. Heeft ie ook in deze film laten zien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Omfg. Jim Carrey.. *gaat AK47 halen*
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |