![]() |
bands uit almere
Overal heb je wel wat redelijke metal,ska,punk bands.
vooral rond alkmaar. maar wat ik me nou dus afvroeg. hoe zit het met de scene in almere qua metal punk en ska? want heb nog nooit wat gehoord over bands uit almere? |
en in heerhugowaard, abcoude, losser, woerden, wierden, rijssen, holten, maarssen, bornebroek?
|
heerhugoward= pitfall hardcoremetal band :)
maar ik vroeg me het eerlijk gezegt gewoon af want ken mensjes uit almere maar hun kennen er ook geen bands en ik wil almeerse bands leren kennen :confused: |
Citaat:
|
Sexbierum heeft naar het schijnt een erg actieve Straight Edge-scene.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hardcore metal? Is dat nieuw!?!?!
|
Nee dat bestaat al een jaar of 18 doofus...
|
Oh dan is het goed, heeft deze doofus weer iets bijgeleerd.
|
EN OP URK ? :o..
|
Dan zou je meer naar de Havenzangers enzo moeten kijken, de iets "traditionelere" muziek.
|
of het Urkse mannenkoor.
|
who gives a flying fuck? SLOTJE
|
Citaat:
|
:confused:
maar om even ontopic te blijven; Land of airplanes-rock novocaine-punk/metal samboras-crossover born loco- metal/hardcore |
Er kan nooit iets interessants uit die prefabstad komen. Er wonen over t algemeen welvarende gelukkige gezinnetjes volgens mij. Dus er kan nooit goede muziek vandaan komen. Daarvoor moet je een gekwelde geest hebben :D ;)
|
Citaat:
cemetaryslut zou je mischien wat sites kunnen geven ofso? :) |
Citaat:
En voor zo ver ik weet komt er niet ontzettends veel goeds uit dit gat. bovengenoemde bands zijn wel geinig, maar meer ook niet. |
Daar heb je misschien een punt, maargoed ik blijf bij m'n voorgaande generalisatie :D
|
Citaat:
|
born loco uit almere is rapcore/metal achtig iets, waarvan ik naar de videoclip ging, maar toen na 3 uur niks gedaan te hebben dacht fok it, ik ga naar huis.
http://www.bornloco.nl ze worden mij een beetje teveel numetal laatste tijd |
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klinkt wel goed voor wat ze doen.
|
Citaat:
|
bedankt voor de sites en voor de namen :)
|
Citaat:
wel aardig op zich, goede productie en clawfinger achtig |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt in almere wel degelijk een goede band: Tagertino
Is wel vet, beetje nu-metal agtig. Ze treden redelijk vaak op in de plaatselijke kroegen :) |
Citaat:
Ze treden dus nooit op, lekker is dat |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |