![]() |
Help me aub
hoi hoi ik heb een probleem een paar dagen geleden was mijn computer gecrasht en alle bestanden waren er van af ook windows ik heb windows er nu opnieuw opgezet maar hij staat in het engels weet iemand hoe ik het in het nederlands moet zetten? o ja ik heb nog een probleem als ik bijvoorbeeld op de plus en is toets druk krijg ik dit ° ~ weet iemand hoe ik dat moet veranderen? thanx sarah :confused: :confused: :confused: :confused:
|
Je hebt een Engelstalige versie van Windows? Dan kun je m niet in het Nederlands zetten :o
|
Welke versie van Windows heb je? Als je toetsenbord vreemde tekens geeft, staat je toetsenbordindeling niet goed, deze moet op US-Internationaal staan.
Engelse versie kun je niet zomaar in Nederlands krijgen nee, of je moet Windows opnieuw installeren. Maar je kunt er wel Engels van leren, als je een beetje Engels kunt, is het daarom misschien wel veel beter. Succes :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
verder snap ik na 1 smiley ook wel wat je bedoelt... :mad: |
Als je zeker weet dattie op US internationaal staat zou je hem es op nederlands kunnen zetten. En je computer kan de 1e keer van een andere cd geinstalleerd zijn.
-WJ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:15. |