![]() |
Knuffel of kus?
Naar aanleiding van een ander topic, wat lekkerder was, een tongzoen of een kusje, nu dit topic. Wat vind je liever? Een knuffel of een kusje? (Van/met je partner dan he.)
Ik vind een knuffel meestal liever, omdat je elkaars hele lichaam dan voelt, das lief. Kusjes zijn ook wel lief, vooral als ze heeeel zacht zijn, dat je elkaars lippen bijna niet aanraakt... |
Citaat:
|
Moeilijk...
Ik vind een klein kusje eigenlijk ook een soort knuffel. Je pakt elkaar toch meestal enigzins vast. Of staan jullie netjes met je handjes op je rug? :p |
BTW ik weet niet of dit topic hier wel hoort, of op L&R...
|
ik vind het beide super fijn! mijn vriendin kan echt super lief knuffelen en heerlijk kussen dus jah! :rolleyes:
|
Ik kan ook niet kiezen... Beide is heerlijk!
Ik wil helemaal niet kiezen!! :) |
Ik ga voor het kusje.
|
ik ga voor de knuffel.
dan heb je mekaar helemaal vast. ruik je elkaar. voel je je 'veilig en beschermd' maarja. als staand knuffelen komt daarna vanzelfd de kus. *ziet station-scene voor zich* |
knuffel. jummie.
station-scenes zijn echt verschrikkelijk. ik kan dat helemaaal niet als er allemaal mensen om me heen lopen :( |
knuffel doe ik dan het liefste
|
Op sommige momenten kan een knuffel ontzettend veel meer doen dan een kus... Gewoon, het gevoel van de ander lekker tegen je aan staand...
Al heb ik natuurlijk ook niks tegen een kus :) |
ik kan ook niet kiezen!! Ik hou van allebei. Vaak is het eerst een knuffel en dan de kus.
|
hehe.. ik doe met de meeste hier mee in dit topic.. ik kan niet kiezen en wil niet kiezen.
Het ligt gewoon helemaal aan mijn bui :) |
meestal is een knuffel liever..
is gewoon zo fijn!! maar op sommige momenten kan een superlief zacht kusje ook geweldig zijn! ik heb sowieso nix tegen kusjes trouwens :D |
Haha. Dit is toch gothverdomme Cu2 niet.
Sex of alcohol Opblijven of vroeg naar bed lol |
knuffel is intiemer je kan helemaal in iemand verdwijnen en je veilig en beschermt voelen... :)
Een kusje is iets vluchtigs, maar wel lief :) Maar als ik zou MOETEN kiezen ga ik voor de knuffel! |
combi? :D
|
Ik vind knuffelen vaak lekkerder/liever/intiemer dan zoenen.
Maar de keus is wel moeilijk hoor :) |
waarom niet gewooon een knuffel en een kus tegelijk? :p
|
Ik denk een kus, omdat je elkaar dan van heeel dichtbij ruikt, en elkaar in de ogen kan kijken.
Knuffels zijn fijner als je je even niet zo lekker voelt oid. |
combi van beide :)
|
knuffel
zonder twijfel Een knuffel is zo fijn een knuffel voelt zo goed een knuffel omdat het mag niet omdat het moet. Een knuffel geeft je warmte van twee armen om je heen even met z’n tweetjes even niet alleen. Een knuffel kost helemaal niets ja, één minuutje van je tijd maar het geeft je zoveel kracht om weer door te gaan in de strijd. hoeft dus niet altijd een knuffel met je lief te zijn.. |
Citaat:
Ontopic: Grappig hier had ik het gister met mijn vriendje over. Hij ging voor de knuffel. Ik ga met hem mee. Wat is er nou beter dan een lief warm stevig, lekker ruikend lijf te knuffelen :). Maar ja een zoen op zijn tijd is toch ook wel altijd erg geslaagd :) |
knuffel; ik vind het heerlijk om dicht tegen elkaar aan te liggen met al onze ledematen elkaars lichamen omarmend en dan zijn hart voelen kloppen en hem zachtjes voelen ademen en dan twee van die grote blauwe ogen die je van dichtbij aankijken... *smelt weg*
|
kus
tenzij hij ECHT NIET kan kussen ( wat e-r-g vaak voorkomt bah) |
Ik kan niet kiezen..Kus is natuurlijk erg fijn als partner zijnde..Maar knuffel vind ik erg fijn als gewone vrienden..
En mijn vriendje is beide.. |
knuffelendkussen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er zijn hele lieve knuffels en hele lieve kusjes... allebei lief
|
Knuffel! Ik knuffel het liefst de hele dag met m'n vriendje!
|
knuffel --> kus --> knuffel
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:18. |