Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Flora & Fauna (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Heb jij moeten zeuren om een huisdier?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=52136)

Frida 12-04-2002 11:24

Heb jij moeten zeuren om een huisdier??

Ik moest voor mijn eerste kat erg zeuren... na tig keer met mijn ouders naar de dierenwinkel te lopen heb ik uiteindelijk wel een poesje gekregen. En toen was iedereen er wel blij mee

Onze tweede kat ging al makkelijker... die zat nog alleen in de winkel en een zieluge blik van mij en mijn broer deed al genoeg...

Mijn visjuh heb ik gwoon gekocht een mee naar huis genomen :D

Hoe zit dat bij jullie? Hebben jullie moeten zeuren?Of kreeg je het/ heb je je diertje altijd al gehad?

Boogie 12-04-2002 13:12

ja :( *snif*

tis alleen nooit gelukt :(

[DFU]DutchGirllie 12-04-2002 15:17

jah... en het lukt me nog steeds niet..

ik MOET en ZAL een hond krijgen......

anders koop ik hem gewoon SELF kunnen ze ook niet weigeren..

Love Crime 12-04-2002 16:18

Mijn vader wou nooit een hond hebben....mijn moeder wou er wel graag eentje, dus ik steeds zeuren, maar m'n vader vond dat niet goed....nu zijn m'n ouders gescheiden, dus nu hebben we lekker wel een hond.......ik heb ook een cavia, maar daar hoefde ik niet om te zeuren, want ik heb het hok en die cavia zelf betaald

PCRodent 12-04-2002 18:13

Hahaaaaaa

Mijn zusje heeft zes maanden lang om een hamster gezeurd voor ze er één mocht, op dat moment hoefde het voor mij niet zo, en toen ik toen een beest wilde mocht het gelijk :).
Inmiddels is-ie dood en heb ik twee hele lieve ratjes (ook niet om hoeven zeuren btw...).

~PCRodent

spiritueelkieke 12-04-2002 20:24

ik heb jaaaaaaaren gezaagd om een huisdiertje. uiteindelijk mocht ik twee jaar geleden een konijntje houden. zelf te betalen en zelf te verzorgen natuurlijk...
en jach.. toen begon mammie de kat van de overburen eten te geven, die blijft nu zon beetje bij ons. en een tijdje geleden kwam kjetil langs. een poes die beetje verdwaald was.. een echte superlieverd. prachtig beest, met ongelooooooooflijk mooie ogen. hij ging altijd mee gaan wandelen met mij.. en ik met hem. was wel leuk. alleen ongemakkelijk als hij door heggen en zo begon te kruipen, dan moest ik erachteraan.. :s weljach, ik leef nog hé.
en nu is hij weer weg. waarschijnlijk overreden, we weten het niet zeker..

poecilotheria 13-04-2002 15:05

ik heb van mijn 8 tot mijn 13 om een spin moeten zeuren, toen mocht ik er eindelijk 1, toen weer een jaar gezeurd en nog 1 toen een half jaar en weer 1 en nou maakt het niks meer uit :D

daniella 25-04-2002 15:58

Hoi
ik heb niet om mijn huisdier moeten zeuren want we hadden al een hond en m'n ouders vonden het niet zo erg om een konijntje erbij te hebben. En toen ons eerst konijntje dood is gegaan mochten we ook gelijk een nieuwe en bij de vissen was het helemaal niet erg want die heeft mijn zusje zelf betaald en ze zorgt er zelf voor
Groetjes Daniella(y) (y) :) :cool: :p :p

ZzZzJaNtAlZzZzkiE 25-04-2002 16:42

jaaah wat heppik moete surre seg :D nie normaal mir gewoon :) mja ...............wannir maggie wir weg :)

Missy_shy 26-04-2002 15:00

ik heb meer dan 15 jaar moeten zeuren en toen heb ik gewoon gezet ik koop een cavia.....en toen gingen moet ik een contract ondertekenen :eek: dat het beest niet zou stinken en geen rotzooi zou maken... nou en toen gewoon cavia gekocth :)
en nu heb ik er 2 en morgen 3 :)

PV 27-04-2002 17:37

Nee, mijn ouders hadden al een hond voordat ik werd geboren :p toen die overleed wilden ze zelf een andere, waarvan ik natuurlijk mee mag genieten :) en m'n eigen huisdiertje dat ik heb gehad (een woestijnratje) kreeg ik nadat m'n broer er een keer een had gekocht... hun twee samen kregen nog zes kinderen, maar ze zijn allemaal al overleden :( nu hebben we nog een hond dus, goudvissen en een kanarie en een parkietje.

woefke 27-04-2002 18:02

Ik heb lang gezeurd en heb nooit iets gekregen het antwoord is ; als ge later alleen woont kunde zoveel honden en poezen kopen als ge wilt ----> wat een uitvlucht

rodina 27-04-2002 18:55

Ja ik heb heel lang moeten zeuren om een eigen ponie. M'n moeder had al een eigen paard. En we woonden in Hilversum, waar stalling etc. gewoon belachelijk duur is. Toen heb ik gegeven moment toch een ponie gekregen. Ongeveer een klein jaar later zijn we verhuisd en nu hebben we wonen we in een boerderij met veel land er om heen. Het aantal paarden is ook gestegen.

Om katten heb ik nooit hoeven te zeuren, en hond wouik nooit en die hebben we nou toch :(, ach het scheelt heel erg dat mijn ouders gewoon heel veel om dieren geven :)

she_devil 28-04-2002 21:00

voordat ik geboren werd hadden mn ouders al een kat, toen die doodging (2 jaar geleden) kregen we een nieuwe, niks geen gezeur, alleen wil mn vader AB-SO-LUUT!!!!! niet meer huisdieren, hij vindt één dier genoeg. maar ik wil echt zo graag ratjes en ik zeur er al heel lang om maar het mag niet :( maarja ik blijf zeuren wie weet verandert mn vader ooit van gedachten... en over een jaar ga ik toch op kamers dus dan heeft hij er niks meer over te zeggen :p

BleuQueen 29-04-2002 15:47

neej ik heb nooit echt lang hoeven zeuren...

Rufus Lee 30-04-2002 20:54

ik heb niet eens moeten zeuren, m'n moeder nam gewoon ineens een kat zonder met ons te overleggen :D

Frida 01-05-2002 09:16

Citaat:

Rufus Lee schreef:
ik heb niet eens moeten zeuren, m'n moeder nam gewoon ineens een kat zonder met ons te overleggen :D
:D

da's ook weer eens wat anders ofzo :p

crazy_ ella 03-05-2002 19:26

de kat was er voor mij:D
totdat ze 8 jaar terug stierf:(
me ouders zijn zelf ook gek op katten dus we hadden zo weer een ander:)

shanli 08-05-2002 18:00

ik zeur al lang en toch krijg ik geen. :(

*~*DOOR*~* 08-05-2002 23:08

we hadden toen ik geboren werd een hele lieve rode pers, tot mijn 17e, toen ging ie dood :( Toen wilde mijn vader geen nieuwe. Hij vond katten geweldig, maar teveel werk (we zijn nl nog maar met z'n 2en in huis en beiden vaak weg).

Uiteindelijk heb ik gewoon op een advertentie gereageerd waar een pers te koop was en toen heb ik'm gewoon gekocht en mijn vader was gelijk helemaal verliefd op dat beest dus :)

Rufus Lee 12-05-2002 16:38

Citaat:

Frida schreef:
:D

da's ook weer eens wat anders ofzo :p

jaja, en m'n moeder zegt nog steeds: "...als deze kat overlijd, heb ik de dag erna wel weer een nieuwe kat gehaald"

volgens mij is ze een beetje katverslaafd :D

marleentjuh 13-05-2002 08:53

ik heb er ook niet echt om hoeven te zeuren, we wonen namelijk op een oud boederijtje (btw. we zijn geen boerenfamilie) dus we hadden zat ruimte voor dieren. inmiddels heb ik 4 paarden (die ik samen rij met mijn vader) 2 honden, 1 poes en 1 kat, een stel goudvissen, en binnenkort ga ik 2 konijntjes kopen!!!

groetekes xxx

respecTina 22-05-2002 13:13

ik heb de kerstman 2x moeten pijpen voordat ik een parkietje kreeg

Eva* 25-05-2002 19:42

Ik had wel redelijk vaak gezegd dat ik katten zo lief vind en er wel één zou willen hebben. Op m'n 13e verjaardag kreeg ik onverwachts een poes, dat was echt tof! :)

Ik wilde ook een konijn, maar mijn ouders waren het daar niet zo mee eens. In een impuls heb ik een konijn met hok en al gekocht en toen moesten m'n ouders er maar aan geloven.

seann 26-05-2002 11:54

Ik heb een jaar moeten zijken om ratten na dat jaar had ik eindelijk toestemming voor gerbils maar die moet ik niet!! :mad: Dus een jaar na lang aandringen heb ik nu 2 ratten yess! :D

~sweetgirl~ 04-06-2002 10:59

Ik ben nog steeds aan 't zeuren voor 'n hond :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:58.