![]() |
'De pizzahut' hit in engeland
londen Het lied de pizzahut van radio 3fm-deejay Eric dikeb is deze week op de tweede plaats binnengekomen in de Engelse hitlijsten. Het nummer is in engeland uitgebracht onder de titel the fastfoodsong. De bijbehorende videoclip was de afgelopen week het meest aangevraagde nummer op de Engelse clipzender The Box.
aldus dagblad van het noorden |
verzin iets moois muzikaals en origineels en niet om zoveel mogelijk geld en kijkcijfers mee te krijgen want dat sukt.
|
het lied was bedoelt om op te feestuh
|
Er zijn van die momenten dat ik me echt doodschaam dat ik een nederlander ben, dit is dus zo'n moment.
|
Ik las het op Fok.
Leuk voor hem. Ik hoop dat er ook een Luxemburgse versie komt. |
het draait niet meer om muziek tegenwoordig
|
Citaat:
en zoenzo meer branden en aleen goede onbekende bands steunen. |
Ik was bij Big Diet voor Eric Diceb, omdat hij altijd een eikel was en mensen uitschold en tegen elkaar opzette, en dan werd iedereen boos op hem!
|
Citaat:
|
Ik hoop dat hij sterft aan een fucked up ziekte. Dat krijg je ervan als je het normaal functionerende deel van de mensheid gaat lopen irriteren met zulke onwaarschijnlijk slechte drek.
|
Citaat:
big diet? heeft die gast daar ook nog ingezeten? |
De pizzahut
De Pizzahut Kentucky fried chicken in de pizzahut Mc Donaaaaaaaaaaaaaaaaalds! Mc Donaaaaaaaaaaaaaaaaalds! |
Omg....
|
Citaat:
Kentucky Fried Kyckling och ett Pizza Hydda! |
Haha. Hoe vet is dat nummer!
|
Citaat:
|
Wie is Erik Dikeb? Wat is het nummer "de pizzahut"? Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. Niet dat ik in de antwoorden op deze vragen geinteresserd ben, maar toch...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ongelooflijk die Eric Dikeb,totaal geen talent,kan niks behalve mensen in de zeik zetten en dik zijn,opzouten met die gast
|
Citaat:
|
laat hem maar in z'n hamburger stikken.
|
Waar jullie je al niet druk om maken. :)
|
Hij had toch ook zo'n parodie op Mutter van Rammstein? (volgens mijn winamp is dat Eric Dikeb) Die vind ik opzich wel leuk. :)
|
Jullie maken je druk om niks. Eric Dikeb geeft openlijk toe dat hij muziek maken leuk vind, maar dat het hem bovenal om het geld gaat. Hij grijpt ook iedere kans aan om geld te slaan uit goedkope hitjes.
En het werkt nog ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Oh is dat dat nummer! Ik las de chart zondag en zag dit staan: FAST FOOD SONG FAST FOOD ROCKERS BETTER THE DEVIL (=label) :D |
GEZOCHT 2e GITARIST en ZANGER.
gezocht voor in een metal band omgeving Sliedrecht |
Citaat:
|
Citaat:
of teelbalhalving |
hoe kan je hier ooit een andertalige cover van maken??
engels: The pizzahut, The Pizzahut Kentucky fried chicken and the pizzahut mcdoooonalds, mcdoooonalds kentucky fried chicken and the Pizzahut wat een bullcrap |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51. |