![]() |
Msn bug 6
Hey iedereen,
Ik wou ff iets vrage/wete.. Ik heb nu msn 6 de officiele, hijs gister avond officieel gereleased door msn.. Bij mij doet hij et perfect, maar er klage veel mense, waaronder mijn broer dat hij niet kan aanmelde.. Ik heb ffs gekeke bij me bro, en hij typt dan zen password in, dan zegtie dattie besig is met insignen.. Maar op et moment dat normaal je lijst komt.. Loopt hij vast.. Nou zoekt hij overal of er misschien al oplossinge voor zijn.. Ik wil em der ff bij helpe.. Tis owk zo kut om nie op msn 6 te kunne.. Daarbij zulle jullie zegge, ga dan naar msn 6 beta versie.. Maar daar heeft msn wat voor, want daar kun je niet meer mee aanmelde.. Ik hoop ff wat handigs van iemand te hore.. Alvast bedankt, Greetz, |
Waarschijnlijk typ je je paswoord verkeerd,
teminste, als ik jou zo zie typen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
even uitleggen: LEER TYPEN! |
Citaat:
|
inderdaad
leer eerst nederlands pannenkoek! heel irritant als mensen woorden gaan typen zoals je ze uit zou spreken ipv de spelling te checken. godverdomme :mad: |
Zit niet zo off-topic te ruziëën .... de vraag is toch duidelijk? :confused:
En trouwens Purgatori .. dat is een bekende bug van MSN 6. |
zelfde bij mij de illigale versie werkte wel. Ni de offiële versie werkt niet bij het moment dat hij de lijst wilt maken loopt hij vast.
|
Dan gebruik je MSN5... MSN6 is nog steeds een beta, ook die je van http://messenger.msn.com kunt downloaden.
|
ik wacht dan maar af.
|
Citaat:
Je meldt overigens wel aan (anderen zien je online) maar de computer loopt vast... Heb er helas nog geen oplossing voor gevonden.. :( |
ik heb met 98.
Maar me broer heeft xp en da loopt wel goed. Dus de error zit in me en 98 :( |
BIj mij doet alles goed.
Naja soms foutmeldingen bij 't aanmelden maar dat is ook zelden en dat had ik bij msn5 ook regelmatig duzzzz...... |
welk besturingsysteem heb je dan?
|
Ik heb ook 98 maar doet het wel gewoon. Ook de illigale versie werkte gewoon.
|
Mijn broer heeft dus 98.. Zal wel snel een iets uitkome om et op te losse as veel mense et hebbe..
Citaat:
Daar kun je de beta en de officele hale.. Tadaaa :) |
Mijn msn 6 loopt ook vast bij het aanmelden :(
Ik had eerst die beta en die liep ook vast bij het aanmelden, daarna had ik die officiele (?) versie en die loopt nu ook vast :mad: |
zo te horen loopt hij vast bij het syncronosizen van je lijst
dit kan betekenen dat OF de lijst niet goed is opgeslagen bij de server dat Messengen 6.0 er problemen mee heeft. In dit geval moet je je complete lijst removen in een Messenger-clone (je kan nl in MSN Messenger NIET je lijst helemaal leeghalen daar hij de AL laat staan) of het betekend dat MSN Messenger 6.0 de lijst verkeerd syncronosized. Hier kun je dan nix aan doen, behalve proberen een andere OS te draaien of werkruimte te cre-eren je hebt er zie ik geen bal aan maar toch meld ik je het ff :) |
Citaat:
|
Purgatori stink een beetje naar poep
|
Waarom zitten jullie altijd te zeuren over iemand waar de spelling niet supper goed is???
ik word der echt gek van!! :mad: |
ik heb het ook wel eens.. en dan doettie als er een paar mensen hebben aangemeld.. dus als de schermpjes omhoogstaan tot helemaal vol
als je dit nog volgt:S en dan doettie t wel bij mij |
Ik ben maar terug gegaan naar MSN 5.0, want MSN 6.0 blijft maar vastlopen :mad:
|
Citaat:
En wij wordne gek van al die mensne die aankomen met hun breezertaal, geen interpuncite of kleurtjes. Ik, en veel anderen, hebben geen zin om posts te gaan ontcijferen. |
maclaren donder op met je gezeik.
k had 6 ook gedownload vanaf msn.nl, maar zodra k wil inloggen krijg k melding dat de service niet beschikbaar is en dat k t later nog eens moet proberen (Wat je dus meestal krijgt te zien wanneer msn down is) iemand ... ? |
mmz
|
ik heb nooit problemen en ik draai Windows Server 2003 ook met beta versie nooit probs gehad :D
en McLaren: FU, zit niet allemaal mensen af te kankeren, kunnen zij niks aan doen dat ze niet kunnen typen |
msn4 4 life :)
|
Citaat:
Als dat niet het geval is, zoals hier, lijkt het mij terecht als mensen hierover klagen en de betreffende persoon vriendelijk verzoeken om zijn taalgebruik te verbeteren. Daarnaast lijkt het mij begrijpelijk dat iemand dat 'vriendelijk' achterwege laat als het al de zoveelste keer is dat de betreffende persoon zeer moeilijk leesbare tekst produceert. Het is zeker niet nodig om perfect te spellen maar het lijkt mij wel vanzelfsprekend dat het goed leesbaar blijft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar toch, normaal typ ik ook slecht, ik typ nu alleen ff goed omdat ik anders dadelijk gezeik krijg met jou haha oh en als je geen zin hebt om iemand's post te ontcijferen, doe dat dan toch lekker niet en ga naar een ander topic kijken in plaats van mensen af te zeiken, volgens mij ben jij gewoon een dikke NERD die alles goed wil doen |
Citaat:
luister voer deze discussie even ergens anders uit, maar niet in dit topic aub Offtopic: ik vind ook dat mensen duidelijk moeten typen. Als ik een topic lees in breezah-taal dan vind ik dat op z'n zachts gezegt irritant. Toch wil ik die mensen wel helpen en vraag daarom of ze voortaan duidelijker willen typen. Als je duidelijk typt of iig probeerd kom je een stuk verder. Tuurlijk is het ook zo dat als iemand zo blijft typen dat ik afhaak en diegenen niet meer help. |
Citaat:
Dus laten we ophouden met 't gezeik over wie wat goed schrijft, maar teruggaan naar 't onderwerp. Dank u. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb er ook last van, als ik msn 6 beta ga downloaden zegt ie dat er een nieuwere versie van op mn pc staat.
nouw...nu kan ik al de hele week niet msnen... |
Gadje, ga dan lekker alles de-instaleren en opnieuw downen
\ |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |