![]() |
Als je voor een dag een dier zou kunnen zijn, wat voor dier zou je dan kiezen?
Ik heb deze topic geloof ik al een keer op F&F zien langskomen, en vond 'em wel leuk, dus... :)
Ik zou zelf kiezen voor een adelaar, en dan eentje die ergens in de bergen leeft. Ik heb nog nooit een 'echte' berg gezien of beklommen, en ik wil heel graag vliegen. (En het zou mij ook wel es leuk lijken om heel scherp te kunnen zien ipv een bril nodig te hebben...) :) |
Een mier, want die kunnen 10x hun eigen lichaamsgewicht dragen. :cool:
|
een malariamug.
*prik* |
Ook een of andere vogel, k zou wel eens willen vliegen...
liever geen eendagsvliegje :D |
een tijger die alle stoute mensen op eet
|
Citaat:
|
Een pantoffeldiertje met kaplaarzen lijkt me wel fijn
|
Dombo, het vliegende olifantje.
*sist* ja hij bestaat.. |
Als eendje.
|
In ieder geval een vliegend dier...
Ehm Doe maar een vlinder, maar dan wel een mooie :) |
Bloedzuiger :p
|
Eendagsvlieg haha :rolleyes:
|
Een teek :D
Euh nee...das ook niet echt lang leven :rolleyes: Doe mij maar een hond :) |
mier. dan zou ik me laten doodtrappen:S:S:S
|
Een kolibrie... daarin wil ik ook reincarneren.. als het ff kan..
|
Een koe.
Ik had een keer in een weiland een heel gesprek met een koe: Ik: 'Moehhh' Zij: 'Moehhh' Ik: 'I-ahh!' Zij: '...' Vervolgens kwam een andere koe op die koe af en gaf haar een stoot. :confused::D |
Cheetah
|
een zwarte panter
|
een wesp :cool:
|
Citaat:
|
Een dolfijn, ben benieuwd wat zij waarnemen en snappen en hoe slim ze zijn...
|
Citaat:
|
dolfijn!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kat, want katten zijn arrogant ende stoer. (y)
|
Citaat:
|
Ik wil onze kat zijn, of die van mijn moeder. Dan word ik lekker de grond in verwend en de hele dag geknuffeld!
|
Ikke ook een poesje. Lekker de hele dag op een auto liggen zonnen, geaaid worden en niet je eigen eten hoeven maken.
|
Een adelaar :cool:
|
Citaat:
Aan de andere kant: dan moet je dus wel kattevoer vreten... |
Citaat:
|
Bulldozer
|
Poes :)
|
Zo'n verwende perzische poes :)
Of een mooie vogel ofzo. |
Citaat:
|
schaamluis van een mooie vrouw :D
|
zie mijn avatar :) Alleen dan zonder laptop
|
Hoezo zonder laptop? :p
|
Citaat:
|
Een zwaan....
|
een pinquin :D
|
Een arend! Lekker vliegen!!!!! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
mjah kijk *ik zal het ff uitleggen* toen ik nog klein was *jaar of 4 denk* had ik een vriendinnetje, en we speelden een keer bij haar oom en tante thuis* mijn achterburen* en zij zei, jij eet nooit kattenvoer, dus ik zei, echt wel.. en toen ging ik kattenvoer eten *ut valt best meer hoor* braaaak* ;) * en met die vissenkom precies hetzelfde.. maargoed, das niej boeiend ik zou wel een vogel willen zijn.. over heen vliegen enzow.. mjah dat lijkt me wel wat :) |
een vogel... :)
tlijkt me cool om te vliegen... :D maar een kangoeroe lijkt me ook heel cool... :cool: kan je lekkr hoog en snel jumpen ;) lijkt me wel gaaf... :o |
Een kat of een vogel.
Lijkt me allebei heerlijk. |
Mijn lievelingsdieren zijn een hond, een cavia en een aap. Dus wil ik die drie wel zijn, omdat cavia's schattig zijn, honden trouw zijn (niet als het een teckeltje of zo is :D ) en apen altijd wel cool zijn :D
Toch kies ik uiteindelijk niet voor een van deze drie. Ik kies voor de vogel. Lekker vliegen, altijd vrij, iedereen doe je niet moet op zijn kop schijten :D lijkt me wel leuk ja :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |