![]() |
De nieuwe Set Fire To Flames.
Telegraphs In Negative heet 'ie. Iemand die 'm al heeft? Wat vinden we ervan?
|
Meer info please!
|
Set Fire To Flames bestaat uit dertien musici van o.a. Godspeed Your Black Emperor! en hun eerste album heet Sings Reign Rebuilder. T is een hele sferische plaat met op hier en daar wat spoken word na enkel instrumentale nummers. Die heb ik al een tijdje en nu zag in van de week op internet dat ze een tweede album uit hebben en nu ben ik benieuwd of iemand hem hier al heeft en hoe hij bevalt. Ik heb gezocht naar nummers van t nieuwe album op Kazaa, maar dat is crappy dus ik heb niks gevonden..
|
Heb hem nog nergens gezien zal wel eens kijken.
SFTF is wel beetje leuk maar veel minder als de rest van de CST bands vind ik. |
Ik vind die 'sing reign rebuilder' ofzoiets wel een coole melancholische cd. Misschien beter dan godspeed.
Maar het lijkt allemaal toch wel op elkaar, zo heb ik laatst wat aangeschaft van "Exhaust' en "Fly Pan Am' ook al van die melancholische bands, uit de montreal scene. Ik heb trouwen laatst een schema gemaakt, alles wat uit godspeed is ontsproten, dat is vrij veel:P |
Wat ik mis bij SFTF is de lijn soms is het een beetje te veel soundscape. En bij gy!be is nu ook wel allemaal hetzelfde ja, laatste cd vond ik ook beduidend minder. Maar fly pan am is wel okay, exhaust is niet zo luisterbaar in mijn ogen :D.
Maar 86 kijk eens op http://www.brainwashed.com/godspeed/ veel info over die scene. silver mount zion is ook (Y)(Y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |