![]() |
Artikel Schrijven over: RELATIES
Goeiendag allen!
Dit mag misschien niet het beste topic ter wereld zijn voor L&R, maar sinds het betrekking heeft op relaties, hoopte ik dat jullie me toch konden helpen... Ik moet namelijk wel een artikel schrijven over relaties, voor het vak verzorging... Heel fijn allemaal, maar ik weet niet wat ik moet schrijven. Ik kom niet verder dan de onderwerpen... - De relatie tussen ouders en kinderen - De relatie tussen vrienden - Liefdesrelatie Maar gedetailleerder ben ik ook niet echt... Kunnen jullie me aub. op ideeën brengen? Alvast bedankt! ps. als het hier niet hoort, pass het aub door naar een geschikter topic (k kan geen beter verzinnen) |
Tjah ik weet niet precies wat je er mee moet doen, maar misschien is ''liefde en de rol van sex'' iets?
Ik zeg ook maar iets :S |
hm k snap dat niet, k zuig zo'n verhaal altijd zo uit mn duim. ik heb zo'n artikel binnen 10 minuten af.
ik zet gewoon mijn gedachtes op papier. denk terug. soms heb ik van die momenten dat ik bijvoorbeeld een verliefd stel zie lopen en daar allerlei dingen bij denk (zijn ze wel of niet gelukkig, is hij wel lief voor dr). zet dit op een leuke en interessante manier op papier. ik vind dit trouwens meer iets door DoP. want k vind een artikel schrijven ook een kunst van schrijven. |
Citaat:
Desnoods huiswerkfora... |
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, k was ff in verwarring met gewoon een column of ingezonden brief. een artikel is inderdaad wat meer informatief. ook al ben k dan nog veel (te veel) subjectief. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |