![]() |
tongpiercing
ik heb gisteren een tongpiercing laten zette,viel allemaal best mee,maar nu wil ik ff weten van anderen,hoe ervaren jullie het?is het normaal dat ik nu veel minder smaak?en hoe lang heeft het bij jullie geduurd voordat je weer normaal kon eten of praten? en ze hebben me de raad gegeven,spoel je mond na elke drank of wanneer je gegeten hebt...hoe lang blijf je dit best doen?
|
Haay,
IK heb nu zo'n 2 en een halve week geleden m'n tongpiercing laten zetten, ennuh op zich deed het piercen niet echt pijn :) Maar het eten daarna is een beetje onhandig, ik kon zo'n 3 tot 4 dagen alleen maar soep eten. Verder smaakt alles nog het zelfde. Ik hoefde me mond helemaal niet te spoelen, want volgens die man reinigd je mond alles al zelf. Trouwens hoe duur was jouw tongpiercing? Kuszzz..! |
kuzje??? :P ...
moi wil diep van binnen ook nog steeds wel een tongpiercing laten zetten..... |
Citaat:
*flauw* Ik zou het nog even aankijken topicstarter; hij zit er nog maar net in. Tegen de tijd dat je een korter staafje krijgt zou alles weer oké moeten zijn... Anders even advies vragen aan je piercer.. |
de mijne was 57euro, en binnen drie weken moet ik om een kleiner staafje,wat gratis is...en gisteren had ik niet echt veel pijn,maar nu ben ik juist opgestaan en heb ik echt wel grof veel pijn,kan echt wel bijna niet meer praten :s best pijnstiller pakken zeker?
|
Citaat:
|
Pijnstillers :eek:
Wel oppassen hoor, sommige pijnstillers verdunnen het bloed en dat is niet zo goed als je net een piercing hebt laten zetten! |
Citaat:
:P flauwerderder |
Citaat:
En nou weer ontopic :D |
ik heb al een jaar mn tongpiercing.
1 dag dikke tong.. Meteen toen ik tuis kwam van piercen zak chips open getrokken geen last, geen pijnstillers! was wel beter.. maar das natuurlijk bij iedereen anders.. vriendin van me na een half jaar nog een dikke tong, trekt nie meer weg.. :confused: :eek: :( |
Ik heb m nu meer dan een jaar, deed wel beetje pijn, t piercen. Kon eerste paar dagen niet echt eten. Boterham met jam heb ik een kwartier over gedaan ofzo en verder alleen drinken. Ik moest 3x per dag mijn mond spoelen met mondwater. Het kostte bij mij €47.50 dacht ik.
|
Citaat:
Paracetamol is ok, Asperine verdunt het bloed dus niet doen :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24. |