![]() |
g-spott. waar?
ik heb een discussie op msn waar de g-spot zegt.
hij zegt dat je er alleen bij kan met je lul. en ik zeg dat t ook kan met vingers. waar zit ze? |
Ik dacht 4 a 5 cm aan de binnenkant van de vagina. Dan moet je de bovenzijde strelen waar het geribbelt kan aanvoelen.
|
Je kunt er ook bij met je vingers. Vraag me niet waar die zit al sik dat zou weten was ik in de 7de hemel... :)
|
ik heb gehoord dat
hij achterin je vagina zit (zeg maar aan de kant van je rug) dat je er met je vingers wel bij kan, en dat hij iets ruwer aanvoelt dan als de rest van de vaginawand But then again, I'm not an expert.. |
De G-plek is een bepaald plekje in de vagina dat bij sommige meisjes heel gevoelig is.
· De G-plek is te vinden in de voorwand van de vagina, ongeveer 3 tot 5 centimeter boven de ingang, precies in het midden. · Bij opwinding zwelt zij op en is dan duidelijker voelbaar. Sommige meisjes ervaren niets speciaals als krachtig op dit plekje wordt gedrukt of als het wordt gemasseerd, maar anderen kunnen alleen hierdoor al een orgasme krijgen. http://www.sexwoordenboek.nl/assets/active/G-plek.gif |
danku voor dat plaatje. nou heb ik discussie gewonnen. :D
|
ahga, ik zat dus ook fout :p
|
Citaat:
|
hahaha yep
wrom denk je dat ik hier kom ;) |
zoek en gij zult vinden
|
sexwoordenboek.nl :)
sorry.... |
ja ik vraag me toch af hoe die manne altijd direct de plaatjes weten te vinde!zoek me altijd suf om zoiets te vinde en de man heeft er allang weer een gepost!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sexwoordenboek.nl is een vrij bekende site... Ik denk dat een heleboel mensen (includin' me) eerst op die site zijn wezen kijken voordat ze zich met sex gingen inlaten
|
yoepie Biologie les :P ;) :D
|
Dit forum is een grote biologie les :)
|
'kom hier' beweging!
|
Evuh nie serieus: ik heb em wel eens gespot:P
|
Bij mijn ex-vriendin had ik heb ook gespot, dat waren nog eens mooie tijden :(
|
Citaat:
snap ik dit?? :confused: |
jullie moeten je schamen.... er bestaat geen g-spot, najah hij bestaat wel maar waar hij zit is altijd anders... de g-spot is gewoon een naam voor een plekje wat de voruw erg prettig vind maar hij noit op deze4lfde plek... Bij het onderzoek naar de g-spot is een ocnclusie gesteld na het te hebben onderozhct bij 1 vrouw, waar je dus geen conclusie van kan trekken, maarjah ik heb echt gelijk.. ik zweer het, anders zoek ik nog wel ff een bron op..
|
G-spot bestaat wel..
Maar misschien bedoel je G-krachten..dat zijn de krachten waardoor je je zwaarder voelt... :D (dom, triest) |
Citaat:
jij bent idd heel dom en triest.... Maare, de g-spot bestaat wel wat ik dus ook zei, maar hij zit niet op 1 plek, hij zit bij iedereeen anders, alle verhalen die je nu hoort en of lees zijn gebaseerd op een onderzoek welke is verricht op 1 vrouw , waarbij de g- spot op die plek zat.... :eek: En btw als je gaat lullen over natuurkunde doe dan eerst onderzoek want wat jij zegt slaat dus echt helemaal nergens op... |
nee weet ik, ik verveel me
|
Citaat:
|
kga zo me boeken inleveren :D
|
:D , heerlijk ontopic ook :), ik heb nog proefwerk week :mad: , dadelijk nl en engels, moet nog leren en ze beginenen over een half uur :( najah ik haal vast wel goede cijfers...
|
u gaat rechtdoor tot aan het eerste verkeerslicht, daar slaat u rechts af in een bocht van 45° precies
dan neem je de E17 richting boven daar na een afstand van een paar centimeter ben je er |
Ik heb al vakantie :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan er met vingers en je lul bijkomen. Het een voelt alleen wat prettiger dan het ander. |
Citaat:
:confused: in iedergeval zit de G-SPOT !!ALTIJD!! op DEZELFDE plek.. dat sommige meisjes op die specifieke plek geen lekker gevoel krijgen en op een andere plek wel wil niet zeggen dat die dan ineens zo gaat heten.. G-spot is en blijft de geribbelde zone aan de bovenkant van de vagina... die plek veranderd niet... sorry als ik je droom verwoest heb :P |
G-spott on mate, ik heb bij maar liefst twee meisjes (whoooohhh....) dat ding gevonden, en het is idd dat geribbeld stukje. Reacties op stimulatie vershilden nogal...
|
Citaat:
(ik heb het zelf maar bij 1 meisje echt geprobeerd) |
Eentje vond t hetzelfde als gewoon vingeren, wel lekker maar niets speciaals, mijn huidige vriendin wordt helemaal gek als ik daar bezig ben. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Het boek 'Zelf je seksuele relatie verbeteren' van Drs. Jacques van Lankveld (sexuoloog), over de G-spot: "Er is een aantal vrouwen dat een orgasme bereikt door het prikkelen van de zogenaamde Grafenberg-plek. Dat is een plekje met de omvang can een of enkele vierkante centimeters. Het ligt in de bovenwand van de vagina, ongeveer 6 centimeter vanaf de ingang van de vagina vóór de baarmoedermond. Dit G-plekje kun je prikkelen door iets in je vagina wat er tegenaan drukt en wrijft. Dit kan een vinger zijn of de penis van je partner tijdens gemeenschap." En iemand heeft www.sexwoordenboek.nl al gequote, maar als je het nog niet gelooft ga daar dan zelf maar eens kijken (onder de G) |
Nou en of dst ding bestaat. Whoooooooooo lekkerrrr!
|
Dat prikkeling van de G-spot echter een ejaculatie veroorzaakt waar iemand met een volle blaas niet kan aan tippen, durf ik echter in twijfel te trekken... maar goed...
|
Citaat:
mischien is de vergelijkingen met een volle blaas wat overdreven, maar een klein glaasje vol is zeker wel mogelijk. |
Ik heb die ejaculatie al gehad. Ik vertrouwde het ook niet, maar uit nader onderzoek bleek dat het geen urine was. Het ruikt helemaal niet zo, maar is ook wel gelig gekleurd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |