![]() |
Controllers PS2
Misschien een beetje domme vraag (ik weet het wel zeker ;) ) maar ik vroeg me af hoeveel controllers er op de ps2 aangesloten kunnen worden.
|
2 normaal gesproken
|
Als je multi tap heb 4 in een port dus 2 multitaps 8 controllers en 8 memory cards!
|
en in elke ingang van een multitap kunnen er weer multitaps :D
|
uhm ...krijg je dan niet beetje veel controllers en trouwens in ps 2 games zijn vaker niet meer dan 8 spelets ..dusz.. :p
|
ok bedankt... maar ik bedoelde zonder dat multidinges, dus gewoon 2. Ik dacht dat al, maar iemand zei dat het er vier waren, dus begon ik te twijfelen :P. Maar goed... bedankt he :)
|
Alleen x-box en GC hebben er vier!..
|
en welke games ondersteunen multitap? :p
praktisch alle spellen zijn maar voor 1-2, correct? |
Citaat:
streetfighter ex3 dead or alive 2 hardcore twisted metal black fifa series winning eleven 6 (alle voetbal spellen) sega soccer slam shrek (borden spel) UT QUAKE3 timesplitters Time splitters2 red faction redfaction2 half life project eden the bouncer sega sport tennis wta tour tennis (eigenlijk alle tennis spellen) james bond: agent under fire jamesbond: night fire rayman M en nog veel meer. dit zijn alleen maar de spellen die ff snel in me opkomen |
Sheeez, bij jou kan er veel opkomen in een korte tijd :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
street fighter ex3 heb ik legaal :D Dat was meteen ook een van mn eerste spellen. verder heb ik ook nog resident evil code veronica, onimusha en ready 2 rumble legaal :D maar die hebben geen multitap ondersteuning. :D maar ff to the piont of havock. Er zijn dus genoeg spellen die multitap ondersteunen, bijna netzoveel als de xbox en gamecube |
hip.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zou je willen ...de modem kijt of er gekloot is aan ps 2 en als dat is kan je niet online ..lees meer op
www.dgs-online.nl |
Citaat:
bovendien is het een heel eind om de playstation door te lussen naar de internetverbinding @ de compu. |
Router .....en moet niet zo moeilijk zijn ..ik zit in beta testers moet alleen nog ff modempje bestellen ....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |