![]() |
vriendschap of niet?
Een goeie 2 maand geleden had ik een relatie met een vriend van me. Ik ken die jongen ondertussen al zowat 4 jaar. In november zijn we een relatie aan gegaan en die is dus afgesprongen 2 maand geleden om de reden dat hij zijn vrijheid terug wilde. Hij beloofde me da we elkaar zouden blijven zien en da ik zijn beste vriendin was, en NEE hij wou de komende maanden geen relatie meer.
De week daarop vrijt hij met een meisje. Hij maakt het met haar uit om dezelfde reden maar ondertussen vrijt hij alweer een maand. Ik heb hem daarover aangesproken en ook over het feit dat zijn manier van denken over 'vriendschap' best wel raar was want we hadden elkaar niet meer gezien en geen contact meer met elkaar gehad. Ik ben toen boos op hem geworden omda hij mij al die leugens had wijsgemaakt. Een paar dagen geleden echter begon hij tegen mij te chatten,zeer vriendelijk zelfs,maar heel oppervlakkig. Ik weet ni meer wa ik moe doen : Terug vriendelijk zijn en hem nog maar eens een kans geven om zijn beloften waar te maken of hem laten vallen? |
Niets verwachten en alles van zijn kant laten komen...
|
Zoals ik al in meerdere forums gezegt heb : play hard to get :D
dit werkt serieus |
Ehm ja, ik krijg persoonlijk de kriebels van mensen die zogenaamd hun vrijheid weer terug willen; klinkt voor mij meer als excuus om elk(e) meisje/jongen te kunnen neuken die op hun pad komt. Waarom begint zo iemand dan überhaupt een relatie als hij/zij vrijheid wil??? los van het feit dat een relatie toch echt geen gevangenis is.
Ik ben het met jou eens dat zijn idee van vriendschap een beetje krom is. Als je denkt dat je er een goede vriend aan kan hebben, dan kan je inderdaad gewoon gezellig met hem gaan chatten en afspreken enzo, maar ik zou het vooral van zijn kant laten komen en niet als een hondje achter zijn reet aanlopen. |
ik zou die gozer lekker laten gaan
gewoon geen aandacht aan besteden en lekker je eigen dingen doen. want immers, als hij echt behoefte aan je hebt dan hoor je nog wel van hem |
Oprotten met die gozer denk!
|
als je hem al zolang kent, zou ik um niet laten vallen. Je moet misschien doen alsof hij je niet meer interresseert...
Of zeg tegen hem dat je geen relatie meer met um wil, maar wel weer de oude band trug (als die al wel goed was). Citaat:
|
Ik vind het wel jammer om die vriendschap op te geven maar ik heb ook geen zin om de 1st stap te zetten want ik heb die al heeeeel vaak gezet.
Ik krijg gewoon het gevoel da ik hem wel ergens nodig heb maar hij mij niet en da is heel frustrerend |
Citaat:
Tja.. dit is waarschijnlijk ook niet echt een 'big help' ofzo. maar toch... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |