![]() |
Zuipfeest
Ik geef deze Zaterdag mijn examenzuipfeest :D en daar wil ik dus harde muziek bij hebben. Maar is het slim om het tempo op te voeren? Kijk dus in het begin hele rustige trance en dance, dan langzaam over naar de hardhouse/hardstyle, en dan op lekker hardcore en zo. Is dit slim of moet ik het juist net andersom doen?
|
Bij zuipfeesten hoort meer van die meezingmuziek denk ik. 't Is dan afhankelijk van je gasten of dat Frans Bauer of Guus Meeuwis wordt.
|
Citaat:
POLONAISE :cool: |
precies zoals je het beschrijft, begin gewoon een beetje met wat loungerigs, en bouw dan langzaam op
-lounge -trance -hardstyle -hardcore -terror :cool: |
Ja zuipfeest word ook wel BZB gedraait hoor... :rolleyes:
|
net of iemand de muziek nog opmerkt aan t eind vd avond :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahahahahaha :D
@ Rawsteel, ik zou t doen zoals je zei ja, eerst trance shit en dan steeds meer naar hardcore toe... :) jmmr dat ik niet kan :( |
Nieuwe cd van BZB is wel goed hoor!
Mij interesseert het niet welke muziek er op staat als ik sta te zuipen. Liefst mijn favoriete voorkeur, maar iets anders boeit me ook niet. Als er maar afwisseling in zit en het volume laag wordt gehouden. Anders kun je niet slap ouwehoeren. |
laat nou net Aprčs Skihut 10 uit zijn...
prima te draaien lijkt me :) |
Citaat:
gewoon hardcore doen hoor ;) |
Bij zuipfeesten moet hooguit achtergrondmuziek zacht aanstaan, zodat je beter kunt genieten van het dronken gewauwel van je medezuipers. :cool:
|
Ja ondertussen doen we muziek zachter en gaan we spelletjes spelen zoals lepeltje lepeltje, en spijkpoepen heheehe!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
j3 m03t dr44!3n:
!n d3 p!zz4hut h3t kl3in3 c4f3 h00fd sch0ud3rs kni33n t33n (bubbl!ng) 3n v4n d4t s00rt muz!3k en d44rn44 k4n d3 muz!3k u!t w4nt d4n m44kt h3t n!3m4nd m33r 3n3 fuck u!t |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
de vertaling luidt als volgt: "je moet draaien: in de pizzahut het kleine cafe hoofd schouders knie en teen (bubbling) en van dat soort muziek en daarna kan de muziek uit want dan maakt het niemand meer ene <...> uit." |
Ben ik blij dat ik niet op je interessante feest hoef te komen zeg...
|
Is ook niet helemaal mijn muziek. Maar het gaat om de gezelligheid vind ik.
|
Neuh, gewoon rustige chillmuziek. Coldplay, Eels, e.d. Ik bedoel, er moet toch wel gepraat worden? Of was dat niet de bedoeling? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja het feest is zaterdag geweest was kei vet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahaha :D
|
leuk jeh
|
Citaat:
GET IT OFF ME, GET IT OFF!! AAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!! :eek: |
Nou, ik vind het nummer "1, 2, 3, 4, DENNIS BIER!!!" toch wel zeer geschikt voor een zuipavond :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |