![]() |
[GFX] Sterile V2
art gemaakt samen met sab-zero . hijs lkkr simpel lkkr sterile :), hope u like it :D
Grtz. 4ReaL Comments ook welkom @ Dev. Art : http://4real.deviantart.com http://images.deviantart.com/large/w...Sterile_V2.jpg |
cool!!
|
Sorry dat ik het vraag, maar wat is het...... tis wel mooi, maar ik zie er niets in....
|
tja mooi gemaakt....maar niet echt boeiend beeld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die diagonale lijnen zwaar overbodig...En dan dat afgezaagde Sterile v.2 eronder...De reflecterende ballen (foto of 3d-objects?) zijn wel weer mooi gedaan.
|
Ik vind de afwerking niet mooi.
Rood en zwart vind ik sowieso niet bij de rest passen, kies voor die cyber-shit dan een kleur die ook in de bollen voorkomt.. |
Citaat:
|
tzijn lik petanqueballen
mooi gemaakt denk ik maar niet echt me smaak |
het mist een beetje artestieke bedoelingen, maar laat wel zien wat je kan. Tis als een doek vol met tekentechnieken, maar zonder duidelijk beeld.
|
ikzelf krijg het beeld van een sphere "array" render of hoe noem je dat met wat lijntjes eronder.. tja totaal losstaand van elkaar
|
create sphere -> duplicate -> randomize..klaar. vind het niet echt bijzonder ofzo.
|
ik vin het dus zwaar kut
ik bedoel de kleur van die lijnen passen niet bij de ballen en de onderkanten van de voorste ballen zijn zwaar veneukt. andere ballen is wel mooi gedaan/gefotgrafeerd en er is goed een kleurtje doorheen gekeilt, maar voor de rest een erg onafgewerkt geheel. |
Ik moet me helaas aansluiten bij de meerderheid.
op het eerste oog in een slits heeft het misschien wat. maar zodra ik ga kijken verlies ik alle interesse. Totaal onsamenhangend, om maar eens een voorbeeld te noemen. Het stelt niets voor, nu hoeft dat niet erg te zijn maar in dit geval vind ik het storend. het is een beeldend expiriment ofzo, volgens mij vooral gebaseerd op toeval dan dat er een id achterzit. denk ik.. |
ff duidelijkheid :), tis een bryce render met spheres met een cloud eroverheen, heb nog geprobeerd de tw. te laten weerspiegelen maar was niet mooi...
tis ook meer een wp, niet echt bedoelt als heel artistiek... maar toch thanx voor comments.. DA begint een beetje uit te sterven atm. |
jeu de boullesballen?
|
Welk programma is hiervoor gebruikt, en waar is het te halen?
|
Citaat:
Citaat:
Voor die lijntjes e.d. is vast photshop of een vergelijkbaar programma gebruikt. |
best mooi die kerstballen :D
|
niet mooi, niet origineel, niet boeiend.
Reflecterend metaal doet het altijd goed, maar het wordt wel erg saai als je zelf wat meer met graphics bezig bent |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:27. |