![]() |
Wat is/zijn de laatste film(s) die jij huurde bij de videotheek?
Zondag: Stigmata. Had ik al eens gezien. Veel minder eng dan ik dacht.
|
La Vita è bella, sleepers, taxi driver [en als je er 1 euro bij legde dan mocht je hem hebben, dus die heb ik meteen gekocht..] en als laatste de tweeling.. :D
|
Zondag heb ik gehuurd:
Don't say a word en Bully De eerste is echt een hele goede film en die tweede.. tsja .. ik snap nu waarom die niet is uitgebracht in de bios :rolleyes: |
poosje geleden Slackers.
een ontzettende kutfilm. veel te ingewikkeld in elkaar gezet voor zo'n simpele film |
Ik huur al in geen jaren meer sinds ik ontdekt hebt, dat ik als ik bij de videotheek vraag of ik ze mag kopen ik alsnog goedkoper uit ben dan huren :o
|
Bend it like Beckham. Wel een leuke film :)
|
Resident Evil
Bowling For Columbine Halloween Ressurrection |
La Ardilla Roja, van Julio Medem.
Erg moooie film, alleen behoorlijke verpest door een meisje dat meekeek en haar mond niet kon houden :mad: Telkens wanneer er een goed stuk kwam, ging zij er door heen tetteren of zo hard lachen terwijl het niet grappig was... Bah!!! :mad: Ga hem binnenkort nog een keertje kijken, zonder dat rot mens erbij. |
Insomnia
|
Amelie. (:o )
American Beauty |
dvd van het nieuwe Friends seizoen, aflevering 1-8.
|
The Fast and the Furious, als aanvulling op 2F 2F.
|
Citaat:
*Gaat donderdag huren, kan dit topic goed gebruiken:)* |
vrijdag: dogma
de week ervoor: amelie (voor de 3e keer :)) |
Citaat:
|
Afgelopen woensdag heb ik John Carpenter's GHOSTS OF MARS gehuurd.
Flutfilm (n) |
Trapped! erg spanned!
xx vampire |
apocalypse now. voor de 2e keer :\
|
Da's al een tijdje geleden, maar ik denk toch dat dat The Ninth Gate was...
Ik heb breedband internet. Ik download... :) |
Citaat:
Ontopic: Vorige week vrijdag Donnie Darko, woensdag Trainspotting. Allebei leuk. |
Citaat:
Zo niet, dan is het zeker een tip om deze ergens te gaan halen... |
blue velvet, mulholland drive en high fidelity
was in een lynch-bui en moest hi-fi nog een keer zien (viel tegen) |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
De extended version van LotR 1, the fast and the furious, xXx.
(eens zien waar die Vin Diesel hype nu eigenlijk op slaat -> niks dus) Moet Amelie nog eens een keer huren, alleen maar in de bios gezien. |
ehm, de dag voor pinkpop, dus 6 juni :)
Cherry Falls & If These Walls Could Talk 2 |
Teaching mrs. Tingle (had um al eens gezien) :D
|
Amelie. :)
|
Minority Report --> leuk leuk leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfde maker als Fucking Amal. Gaat over een hippiecommune in de jaren '70. Geweldige film... Tip :) |
Citaat:
|
The Green Mile, voor de tigste keer..
|
The Bourne Identity en Reign of Fire
|
Citaat:
|
Ghost Ship: niet bijzonder, wel leuk om een keer te kijken
Crocodile Hunter: Collision Course: eigenlijk slaat de film nergens op :) maar Steve Irwin is wel grappig Die Another Day: beter dan ik verwacht had (y) |
K-PAX.
Eindelijk. |
bowling for columbine
|
Bowling for Columbine is het kijken meer dan waard.
Laatste film in het filmhuis was Cidade de Deus. Films die ik momenteel geleend heb zijn: Minority Report Mulholland Drive The man who wasn't there Drop dead gorgeous (het oog wil ook wat) The Big Hit (wat een gigantische k*tfilm is dat als je iets a la ocean's eleven verwacht) |
Blade II, Scooby Doo :p
|
A Beautiful Mind
X-Men, :cool: Road To Perdition. |
Citaat:
(bijv dat ze niet uitleggen waarom hij dan ultraviolette licht kan zien enzo. Zulke dingetjes) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En Tillsammams wil ik ook zien! |
Circle of death. Ik vond de film matig. Het is een soort rip-off van The Skulls. Niet huren dus (n)
|
sings (y) , maar dan moet je wel int donker kijken...dan is hij best wel creepy....
ring 0 (y) , ook int donker kijken....dan zijn sommige scenes echt eng gewoon....maar niet overdag kijken, dat heb ik nog daarna een keer gedaan...en dan is de film geen moer aan simone (n) , jezus wat een flutfilm....maar de actrice mag er dan wel weer zijn......maar ja ze bestaat niet, ze is gemaakt uit gigabites *snik* (kuch) :p |
Orange County
|
ghostship
was wel leuk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:07. |