![]() |
Links of rechts roken?
ik rook met rechts, maar bij noodzaak met mn linker hand, das wel minder trouwens...
|
Nuttige topic!
Meestal rook ik met rechts maar als ik waus of van de kaart ben met mijn linkervoet |
leuke topic
:mad: :mad: :mad: NIET ECHT!!!! :mad: :mad: :mad: |
ik rook noord-oost, maar bij noodzaak zuid-west, da's wel minder trouwes...
|
Met mijn rechterhand, en dan tussen me duim en wijsvinger.. want tussen je wijs en middelvinger ziet der zo verwijfd uit.
|
dat maakt ook geef fuck uit, lucky luck (hoe schrijf je dat? :confused: ) had em ook tussen wijs- en middelvinger en is hij een meisje dan? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach boeie.. jij moet weten hoe jij et vast houd.. >_IK_< vindt dat gewoon zo |
ik stop de sjek altijd in mijn anus, het schijnt dat de nicotine dan beter wordt opgenomen door je bloed, en het is beter voor je longen
ontopic: dat doe ik dan met mijn rechterhand |
Citaat:
|
ik hou meestal met men twee handen vast
vele handiger en minder kans om ze te laten vallen |
ik ben rechts maar ik rook en drink links.
|
Citaat:
Mja, ben rechts, dus rook rechts.... :rolleyes: |
dacht dat deze nou wel dicht was.
ik heb een nieuw rokje en ik rook niet. |
Citaat:
|
Lol, leuk topic.
Ik rook met mijn rechterhand, en als ik mijn sigaret een tijdje in mijn mond laat doe ik hem in mn rechtermondhoek. :p |
mensen hebben humor hier :D :D (y)
|
interessant, ik hou het op rechts, of soms links als dat beter uitkomt..
|
Citaat:
|
als je een waterpijp in je rechter hand hebt, en in je linker hand een aansteker waarmee je hem aansteekt, rook je dan met rechts of links :(
|
Citaat:
|
ik rook links, want de asbak staat links van de pc, anders kan ik niet aan mijn internet verslaving voldoen (muizen)
het word een heel ander verhaal als ik niet achter de pc zit want dan rook ik gewoon links. en soms met rechts. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |