![]() |
Favoriete muziekforummer, halve finales, dag 22
Ja, we zijn aanbeland bij de halve finales! Wat een spanning, wat een spanning of niet?
Je vraagt je af, wie zit er in die halve finales? Nou: de 1e wedstrijd: Het is de strijd tussen het pijpen en het vloeken. Tussen de vrolijkheid en het cynisme. tussen glas half vol en glas half leeg. Het is de strijd tussen het zuiden van ons land en het oosten van het land. Tussen de accenten en dialecten. En tussen het interpersoonlijke contact en de multimediavormegeving. Het is de strijd tussen de 2 neven. (dit is in de oefenruimte, ok? ) http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=172037 tegen http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/4806.jpg en: De 2e wedstrijd: The battle of the sexes. De strijd tussen terror en liefdadigheid. Tussen Het simpelheid der lachen (haha) en de ongebreidelde naivitiet dan wel enthousiasme. Tussen Schiedam en Den haag. Tussen het spammen en het lang aanwezig zijn, tussen de forumbazen in spe. Het is de strijd tussen http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/6439.jpg vs http://home.hccnet.nl/w.vdheuvel/ima...o_moeilijk.jpg |
ufke,
hij heeft een mooie gitaar vast (heb ik ook), hij heeft een lelijke basgitaar (die van mij is wel mooi) en hij kan beetje zweeds terror koe, dan hebben we een échte battle of the sexes in de finale |
86dagreed - zijn humor doet me toch wat meer
eXo - moeilijke keuze maar hij post toch beter |
Moeilijk.
Maar. Roel. Want daar heb ik gewoon het meetse contact mee, ook wel eens gezien enzo. Soms staat friso's lompheid me niet aan, ga je net ff iets te ver naar mijn idee. Zodoende :) En dan. Terror Koe. Ik ben fan van d'r vriendjes' audio installatie :P Aparte vorm van humor en lekker aparte muzieksmaak. Exo, tsjah, exo draagt new rocks' Nuff said. :P |
Ufke:
hoofd. eXo: lief. |
ow ja: die foto is in de oefenruimte.
die posters zijn dus niet van mij:P ik besluit niet meer te stemmen in de halve finale. nu althans niet. |
ufke
terror koe |
stem ik niet
Exo want de mannelijkheid moet vertegenwoordigd worden |
Ufke: ik support Roel
Terror Koe: muzieksmaak |
ik ga me godverdomme een partijtje verliezen hier, niet te zuinig zeg.
|
86dagreed: omdat dat de enige forummer waarvan ik ooit irl een glimp van heb opgevangen
terror koe: omdat Schiedam dichterbij is dan Den Haag Het is duidelijk dat de verkiezing op zijn eind loopt, redeneringen worden steeds suffer... |
Hmm, dat is toch hopenlijk geen Bon Jovi poster op die bovenste foto? Want anders zie ik megenoodzaakt om mijn stem weer in te trekken...
|
Citaat:
|
friso omdat, nou gewoon, lief.
en terror koe, omdat het een meiske is. |
Citaat:
|
Citaat:
ik kan ook heel lief zijn hoor. wil je een lieve foto van me zien? |
gigantisch lastig allemaal ja
ufke - omdat roel mijn mede zwedenverslaafd maatje is. hoewel hij wel in extremere vorm is dan ik maar goed. terror koe - omdat dat een meisje is en dat is hip enzo. |
86dagreed: Ufke zie ik weinig posten in interessante topicas
terror koe: een vrouwtje, aparte muziek, en bovendien wil ik wel eens een goth in de finale zien |
86, want hij gaat straks doneren voor mijn uitje
en Terror Koe, want ze is een stuk geiler dan eXo |
alleen coole mensen scharen zich achter me tot nu toe.
dat is eervol verliezen. |
heele moeilijk de 1e
maar toch sis het friso geworden want: Friso zingt, en Ufke heeft een gitaar En uit ervaring weet ik dat gitaristen tijdens het oefenen heel vervelend zijn, want ze pingelen altijd door als je wat probeert uit te leggen dan wel duidelijk te maken. dus als het een foto van jou met je bas was gweest was het je misschien gelukt uf, maar helaas... En eXo, want exo is hip (y) En zei geloof ik dat het leek alsof ik ADHD had |
UFKE
geen idee waarom maar ufke moet door vind ik. die komt in de altstadt enzo :rolleyes: hehe TERROR KOE brute naam en knap meiske :) |
niet huilen menneke
|
en altstadt roeleerd :D
|
Ufke, meen ik me nog wel ergens van te herinneren
eXo, geen idee |
86dagreed: het ranten, het schelden.. ik zou het niet willen missen
Terror Koe: man vs vrouw in finale, en omdat ze natuurlijk leuk post |
86dagreed- vind ik toch iets aardiger
terror koe- meisje |
ufke en 86 - damn wat moeilijk
ufke heeft geweldige humor, een geweldige avatar en zn alter ego is Emma Watson *kwijl* terwijl 86dagreed soms orgasmatisch cynisch kan zijn - lekkerrrrr en hij kan ontzettend goed lullen en heeft de prachtigste verhalen hmmz - ik kies toch voor 86dagreed aangezien ik hem toch net iets beter ken dan Ufke tja terror koe en exo - ik ken beide niet zo goed beide hebben een gave muzieksmaak - maar eXo post volgens mij toch iets beter :) |
ufke
exo |
mag ik de eindstanden van de kwartfinales nog zien? ik wil eigenlijk wel weten hoe hard ik al dan niet verloren heb. :p
Frusto (bandslet) eXo (mijn meerdere :D) |
86dagreed, want die moet gewoon winnen
terror koe, want die moet gewoon winnen |
Motherfuck! Wat is dit spannend.. het klamme zweet druipt door mijn billetjes.
|
Friso - lekker literair
Exo - omdat hij cooler was op de meeting maar het was heel moeilijk uiteraard |
Ufke
Kunnen bassen is altijd een extra pluspunt he :). eXo Want die is gewoon leuker vind ik. |
Citaat:
valt mee |
Citaat:
|
Citaat:
Ik stem alleen op eXo. Waarom? 86dagreed is mijn neef. Oma mag trots zijn dat een van haar kleinkinderen naar de finale gaat! Jullie mogen bepalen wie. eXo... Ja... Citaat:
|
Friso- Ik lach harder om zijn posts.
Exo-Die koe is kaalgeschoren aan de zijkant. Echt een no no. ;) Nee exo post beter vind ik. |
Ufke
Exo |
Ufke, ken ik al langer, trendsetter, gelijk met mij begonnen met Bassen
eXo, Wouter, k00l, respectabel |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg niet dat andere forummers het niet eerder deden, maar hij heeft voor een doorbraak gezorgd. |
86 dagreed
exo (wat een arro foto zeg :eek: ) en wat heb je het weer geweldig dramatisch verwoord :D :cool: |
Tussenstanden:
86dagreed 15 - Ufke 13 Terror koe....13 Exo...............17 |
-ufke
-terror koe Dan krijgen we straks echt "The battle of the sexes" in de finale ofzo |
ufke, -> ik blijf gewoon fan van em :) metname omdat ie ook fan van mij is :rolleyes:
terror koe, -> et is Idols niet, dus een meisje in de finale is wel leuk :) |
Citaat:
|
ufke - want daardoor zit ik zo ongeveer op dit forum/
terror koe - om het spannend te houden en het is een meisje |
86 dagreed, omdat ik me kapot lach als ie boos is op forummers
Exo, omdat ik samen met hem een barkruk ga jatten :) |
nu begint t egt moeilijk te worden...
ehm... 86dagreed - voor alle volzinnen die hij gepost heeft terror koe - judelientje to the core |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:00. |