![]() |
verrassing!!!
Wat voor soort dingen kun je doen om je vriend(in) te verrassen?? kom niet echt verder dan kadootje kopen dagje weg of strippen.. En dat laatste lijkt hem nou erg leuk maar dat durf ik dus echt niet... Nog andere iedeen? of een id om mij er overeen te helpen?
Dankje |
Op het moment dat jullie willen overgaan tot de daad steek je een vinger in je keel en kots je over de ander zijn of haar geslachtsdeel, dát is verrassend.
|
tja.. wel verrassend.. maar of ze dáár nou op zit te wachten..
|
En dan verassing roepen :rolleyes:
|
Citaat:
|
ehmm.....gwoon zeggen dat je van hem/haar houd en dat hij/zij de mooiste op aarde is!
|
Gewoon een actie uitvoeren waar jullie je allebei goed bij voelen, je hebt toch nix om je te schamen (ziet er goed genoeg uit)
suc6 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic: ligt er natuurlijk aan wat hij/zij (en jij) leuk vinden, lijkt me nogal logisch.
|
had zomaar een kaartje voo rum gekocht, vond tie leuk, ach ja...
hij kocht mij zomaar es 4 bezoekjes spa :o, van zo'n verkoper, trok z'n portomonee en stond daarna heel trots naast mij te glunderen zo van "kijk, voor jou :P " lol... euhm ja verrassingen... gewoon heel anders uit de hoek komen dan je normaal doet, en iets wat hij leuk vind natuurlijk./.... (duh) meer zinnigs heb ik geloof ik ook niet te zeggen... |
Ik heb ooit een kitten gekregen. Ge-wel-dig. Maar we wilden toch al een kat.
|
Je hoeft natuurlijk ook meteen als een volleerd excotisch danseres voor em te strippen, je kan ook gewoon heel mooi en sexy ondergoed aantrekken (denk aan: zwart kant, jarretelles enz)...Ook wel erg leuk, als ie het niet verwacht :D
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55. |