![]() |
De BESTE flirt tip!?
HeEj HoOij..Ik Ga Binnekort naar Italie...daar zal wel wat lekkere jongens lopen....maar...wat is nou echt de beste flirt tip??
xoxoxo mie |
:rolleyes: Jezelf zijn :rolleyes:
|
Oogcontact, altijd oogcontact maken.
|
HeEeY...
VoLgEnS MiJ VeRsChIlD DaT pEr PeRsOoN xxx miejjj :rolleyes: |
|
Fuck... bespaar me die BrEeZaH taal! (n)
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar oke gelukkig vergeef je me hehe! want ik wil geen breezah sletje zijn ofzo.. Bedankt!xxx |
het
|
Citaat:
|
Citaat:
Mjah flirt tips.. pffhhh als het je verder niks uit maakt en je wilt alleen maar wat jongens scoren dan zou ik gewoon zo weinig mogelijk kleren aan doen.. :confused: |
Citaat:
|
Benen uit elkaar doen, dat werkt altijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik hoop dat hetn iet sletterig over komt... :confused: |
Voor een italiaan heb je echt geen flirttips nodig hoor, die komen vanzelf. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vorig jaar ben ik naar italie geweest, wat een macho's zijn dat zeg die gozers daar. Echt, als je wat wilt heb je het zo daar, als meid dan he..
|
Citaat:
|
En de jongens vallen er ook best wel erg tegen, ben 10 dagen in Rome geweest, en de meesten waren ronduit lelijk en opdringerig. Dan zei ik dat ze weg moesten gaan, maar dan bleven ze gewoon aan me zitten enz...http://skins.hotbar.com/skins/mailsk...02beat_prv.gif
Heb er echt maar 1 leuke jongen gezien, en ik kijk goed om me heen hoor! Maar toch, Italie is wel heel tof, dus veel plezier en met de boys: http://skins.hotbar.com/skins/mailsk...02gudl_prv.gif |
Citaat:
maar goed, ontopic: haar blonderen wanneer het nog niet blond is. ;) |
eeh,
tips.... oogcontact lijkt mij, blond haar.. maar waarom moet je zo nodig een italiaan?? mijn tip: speur rond op de camping of je een fransman of nederlander ( :D ) tegenkomt.... :rolleyes: |
Citaat:
|
Ik flash wel eens voor jongens en dat vinden ze meestal wel leuk. Als ik niet in een flash-bui ben, wil ik ook wel moonen. Maar ja, eens per maand ben je dan weer ongesteld, dus dan prop ik mijn tong-met-piercing in zijn mond en vertel ik dat ik nog een heeele spannende piercing beneden de gordel heb. Als hij die wil zien ga ik met hem naar een steegje en dan laat ik hem eens wat lekkers beleven.
En dan noemen ze mij een slet, ik snap dat gewoon niet!:( |
Citaat:
Maar het werkt fantastisch! |
En dan noemen ze mij een slet, ik snap dat gewoon niet!:( [/B][/QUOTE]
je ne comprends pas aussi.... :) |
ohwneej italiaanse jongens..SLIJMBALLEN..
je hoeft daar niet eens te flirten.. als je blond bent komen ze sowieso wel.. ;) |
Gewoon heletijd blijven volgen wat ze ook doen met je ogen en als je dan echt wat vinden dan komen ze vanzelf wel naar je toe... loop je ieder geval geen blauwtje
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aangezien je maar 14 bent zou ik echt geen italiaan nemen,ik ben naar italië geweest,en het is zo al heel moeilijk om er vanaf te raken,maar denk dat jij het er dan nog moeilijker mee zal hebben... ze zijn echt wel maar op 1 ding uit,en geven echt niet op..
|
kheb je foto's gezien..
jij hebt geen flirttips nodig, die jonges komen vanzelf wel :D |
Citaat:
doe eens voor mij :p |
Citaat:
|
Citaat:
En jongens zijn indd heel handtastelijk, maar het schijnt dus dat het in Rome nog wel mee valt, in Florence is het nog veeeeeel erger, hoorde ik...Dus ligt er ook wel aan waar je heen gaat |
En hoe zit het dan met de italiaanse girls??
:D zijn die daar (y) ? mzzl |
Citaat:
|
Citaat:
|
gewoon de hele tijd (leuk/lief) blijven kijken naar hem..oogcontact proberen te krijgen dus..
|
Ach ja, Italianen. Mijn oom is Italiaan. Hij is echt ontzettend leuk, maar onverstaanbaar. Moeite doen om Nederlands te leren, ho maar.
En tijdens voetbalwedstrijden van het Italiaans elftal moet je hem echt niet in de buurt hebben... óf hij schreeuwt de oren van je kop dat het zo goed gaat in het Italiaans, óf hij schreeuwt je de oren van je kop dat het zo slecht gaat in het Italiaans. Dat laatste gaat ook vaak gepaard met een worp van één of meerdere voorwerpen richting de televisie. Ik raad je dus aan: begin niets met een Italiaan. |
Citaat:
Maar er komen zulke mooie kindjes van! |
Citaat:
|
Jij hebt helemaal geen flirt tips nodig... Je bent een meisje, het is tegenwoordig zo dat je als meisjes kunt neuken met wie en wanneer je maar wil, jongens lopen toch alleen hun pik achterna, mezelf kenende.
Gewoon een beetje kijken naar een jongen en als hij een beetje stoer is komt hij vanzelf wel. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:39. |