![]() |
Aanspannen??
Wil ff weten of dit zo is (zal wel)
Maar als me vriendin me trekt dan span ik zeg maar me lul aan anders kan ze uren blijven trekken maar kom ik echt niet hoor. Hebben jullie dit ook jongens? En met vrouwen??? Het is alsof ik me pik ja stijver houdt/me spier dus spant ofzo wat een lekkerder gevoel geeft. Hebben vrouwen dit dan ook?? |
Ik heb dat gevoel alleen maar net voordat ik klaarkom. Met die 'spier' kan ik zeg maar regelen of ik klaarkom of niet. Is op zich wel handig.... (y)
|
De eerste ejaculatie is dat vaak niet nodig, maar als we meer dan één keer van bil gaan achter elkaar dan moet ik inderdaad wel de boel een beetje aanspannen anders duurt het een eeuwigheid.
|
Ik moet vaak een heleboel spieren spannen, wil het lukken.
|
ehm, ik span meestal mn kuitspieren aan, klinkt dom maar anders donder ik achterover :rolleyes: :D :D :D
|
Citaat:
|
He zeg, kmoet toch wa verzinnen of nie
|
Citaat:
|
Citaat:
dat laatste heb ik ook maar dat kan ook halverwege en bij een beetje aanspannen voelt het toch een stukje lekkerder |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dank je...tis meestal wel zo...proberuh?? (of was da foute opmerking)
|
FF serieus: Als mijn vriendin en ik lang bezig zijn, krijg ik ook kramp in mijn kuitspieren, het is dus niet zo stom wat je zei...
|
Citaat:
onzin hoort in de kantine... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb dat als meisje ook. Zonder mijn spieren aanspannen zou ik er nooit komen denk ik.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met die spieren wordt hij nog harder en hij wipt een beetje op. Gewichtheffen, dat kun je ermee, met natte washandjes erover onder de douche. Maar je kunt er ook de G spot mee stimuleren, en daar krijgt hij mij in iedere geval helemaal gek mee. We noemen het neusduwtjes.
|
Citaat:
|
Citaat:
maar je hebt inderdaad gelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: