![]() |
welke pannenkoek bestel jij in een pannenkoekenrestaurant??
ik een pannenkoek met kaas en spek of eentje met appel kaneel poedersuiker.. :)
ik werk nu bij de pannenkoekenboerderij..een restaurant jah..en mensen bestellen echt de vreemdste combinaties die je zelf nooit zou verzinnen... |
Laatst heb ik een "Franse" Pannenkoek besteld. :D Dat is met appel, rozijnen, kaneel en kaneel ijs. Dat kaneel ijs kreeg je ernaast in een bakje, had er van mij niet bij gehoeven.
|
Ik meestal met ananas en kaas, echt heel lekker vind ik dat (y)
|
met spek (of ham en spek) en dan stroop erover
|
appel kaas :D (tenminste de laatste keren dat ik er kwam, 5 jaar geleden ofzo..., maaaaar ik ga er binnenkort weer heen voor m'n verjaardag :D, how romantic ;) )
|
Appel of kaas.
|
Pannenkoek met appel en kaneel
|
appel kaneel rozijnen (en poedersuiker)
en anders; ananas |
Gister: Annanas, kaas en ham.
|
Citaat:
|
Ik ben eerlijk gezegd nog nooit in een pannenkoekenrestaurant geweest :)
toch maar eens doen. Kaas appel klinkt erg lekker iig |
ik ga vanaaf naar pannekoek restaurant..............aaaah wat bof ik weer :D
|
Citaat:
vorige keer had mn broer hem in het restaurant gemaakt :) Was lekker:) |
De laatste die ik bestelde was...
'Pannenkoek met spek, appel, ananas, vruchten en rozijnen' Panoramahoeve de gexte, daar is geen pannenkoek te gek. :D |
Ham, Ananas en uuuh...poedersuiker :)
|
Met bananenschrijfjes en slagroom, eventueel chocoladesaus erop ... zo lekker ... of juist zout, met groente of kaas ... spek kan volgens mij ook lekker zijn, maar dat eet ik niet.
|
Citaat:
|
Ik heb net kersenpannekoek op..
Mjammmiej :D |
spek of salami
|
nog nooit geweest.. maar doe maar iets 'normaals' als boter en suiker :p
|
Citaat:
Ontopic: een luxe natuurlijk, die ik thuis niet kan maken. Met warme vruchten en ijs ofzo. |
ik werk ook in een pannenkoekenhuisje...ook nog maar sinds kort..en idd, wat mensen wel niet bestellen...ik ga al zowat over m'n nek als ik alleen maar aan al die combinaties denk! :eek:
ik ben zelf niet meer gewend dan een pannenkoek met kaas, spek, kaas-spek, stroop of suiker! en ik ga dan toch lekker ouwerwets voor de pannenkoek met suiker...hmm...njammie! |
Appel en kaneel, definitely!
|
een doodgewone eentje met poedersuiker of stroop :)
|
Kaas of spek.. Ben niet zo'n zoetekauw als het om pannenkoeken gaat..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Met spek! Die zijn zooo lekker. Of met appel, rozijn en kaneel ofzo.
|
KAASPANNENKOEK!!!! :p :p :p :p *smul smul smul smul smul*
|
Laatst € 5,= voor een pannenkoek.
Daag !!! |
Ik neem der echt alles op.
Kaas, Spek, Salami, Ham, Ui, Ei.. etc etc Pannekoek word pizza bij mij |
Spek en kaas..:D (of alleen spek)
|
Geen, hou niet van pannenkoekken, moet het toch, dan een naturel met poedersuiker.
|
Strooooooooooooooooooop! :p
|
meestal neem ik 1tje met appel en suiker... maar heb laatst een hele aparte gehad... een 'american dream pannekoek'
pannekoek met kaas, tomaat, een hamburger en een worstje.. en t was nog lekker ook |
Citaat:
ook is er een pannenkoek noordzee...das met garnalen,zalm en dat soort dingen erop.. en vaak worden ook panenkoeken besteld met warme kersen,ijs en slagroom.. of de italiaan..een pannenkoerk die eruit ziet en bneetje ruikt als een pizza..erg grapig.. en zo zijn er nog veel meer... :) |
Ik ben nog nooit van m'n leven in een pannekoekenrestaurant geweest :D
Maar ik heb wel ergens een keer een pannekoek met ijs gehad, dat was wel lekker. |
pannekoek met kaas en gember :o
alleen soms staat ie niet op de kaart, maar ze hebben het bijna altijd wel als je er naar vraagt |
Pannekoeken met kaneel en suiker en appels :D
|
met stroop :) saai he.
maar ja ik wil al een tijdje met ananas nemen :D |
ligt aan waar ik zin in heb maar meestal:
appel (met of zonder kaneel(ijs) fruit perzik en ik had er ooit 1 met chili con carne. LEKKER MAN! |
geen id, ik kom daar nooit
|
Ik kies eigenlijk altijd voor een pannenkoek met ijs en warme kersen of aardbeien
en als toetje zweer ik bij appeltaart.. :D |
De pannekoeken van m'n moeder... die vind ik toch wel het lekkerst :o maar ik had ook een keer een hele lekkere op in een pannekoekenrestaurant, met kaas en paprikapoeder
|
Heb nog nooit in een pannenkoekenrestaurant
gegeten volgens mij.. Hou er ook niet zo van geloof ik. |
Citaat:
|
Ehmm... naturel? :o
|
een pannenkoek met appel en spek en natuurlijk stroop.
Ze zijn het lekkerst bij duinvermaak in bergen (NH) |
naturel, gooi ik zelf poedersuiker overheen. that's it...
|
met appel of met niets denk ik :o :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45. |