![]() |
dreamweaver??
weet iemand misschien waar ik dreamweaver kan kopen voor een leuk prijsje??
bedankt |
Ouwe? Hij is jonger dan jij.
Dreamweaver moet je niet kopen het is een kut programma, het genereert een hoeveelheid garbage daar wordt je eng van. |
Dreamweaver is altijd even duur..
Snap alleen niet waarom je het zou willen.. |
Ik heb Dreamweaver ook op cd staan (kopie), (als ik hem nog kan vinden ;)). Hoewel het niet de nieuwste versie is.
Maar zelfs kladblok is nog beter om mee te werken vind ik. Maarja je mag een bod doen. Gebruik het toch nooit. |
ik kan um wel ff naar je uppen via msn of iets, is toch maar 40 mb en dan eentje die werkt he :) is trouwens versie 4, niet de nieuwste maar werkt goed dus boeit me niks, nieuwste heb ik ook wel, maar versie 4 gebruik ik liever :)
|
yep. 4 is fijner dan MX
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bij flash anders niet hoor btw. download drEAMWAVER OP KAZAA heb je geen kabel. vraag dan aan een vriend die kabel heeft |
Citaat:
Verder is MX idd beter dan 4, en ook met de MX lay-out... 't is ff wennen, maar 't werkt heerlijk :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dreamweaver is goed te doen als je zelf ook wel wat verstand hebt van html, anders gaat ie echt teveel zooi erin zetten die er dus echt niet in hoeft.
maarja, hoe gecompliceerder de pagina wordt, hoe moeilijker dat wordt natuurlijk. zeker als je meer dan alleen html gaat gebruiken. kladblok 4ever voor mij hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tabellen.
Het maakt een shitload aan overbodige tabellen. Als je 'm z'n gang laat gaan nest ie makkelijk 20 tabellen in elkaar, en zet ie er nog een leuk <!-- DW layout table --> tag oid bij.. slaat totaal nergens op. |
Citaat:
sinds je 'm zelf op layout-view zet... zover ik weet staat dat niet automatisch aan... verder wil ik wel concrete voorbeelden zien van overbodig script... want ik werk er de afgelopen 0,5 jaar intensief mee... en eigk kan ik maar weinig overbodigs verzinnen :/ |
Owh..
Hehe nou ja ik moet eerlijk zijn ik heb er zelf nooit mee gewerkt maar wel sites van mensen gezien die 't wel gebruiken. Misschien doen ze het verkeerd ofzo. |
Citaat:
maar dat is het principe van templates, als je de template veranderd, veranderen alle pagina's met die template mee... en dreamweaver doet nogal, gul met de java-scriptjes (al die ellende met mouse-over) maar dat is enkel om de functie voor 'beginners' beschikbaar te maken... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |