![]() |
wat eet je nadat je je hebt bezat?
Zie onderwerp!
Ik vooral (broodjes) kroketten, maar bugels zijn ook lekker. |
Gewoon veel. Maakt niet uit eigenlijk :)
grilburgers of hele grote dikke vette hamburgers worden het meestal. |
Doe ik niet :p
|
Chips. Maar dat eet ik het liefst natuurlijk de hele dag door.
|
alles wat eetbaar is en wat ik met mn zatte hoofd nog kan pakken/open krijgen
|
hangt ervanaf wat er binnen handbereik is. hangt ook af van mijn stemming. als ik nogal down ben ofzo, heb ik soms geen trek.
|
Kipburgers of Shoarma, Pizza wil er meestal ook nog wel in :D
|
Alles.
|
als ik ga stappen en ik kom thuis ben ik dus echt geen behoefte aan eten he :s
|
chips
|
Citaat:
|
Ik heb echt geen honger als ik veel heb gezopen :eek: :confused:
|
Chips eet ik als ik dronken ben...
|
Saus met friet :D
|
Ik denk dat er dan eerder iets uit gaat dan dat ik iets naar binnen werk ... maar heb er geen ervaring mee, ik drink niet.
|
shoarma zeg ik jou!
kun je heel goed mee gooien trouwens :rolleyes: |
Citaat:
|
shoarma, patat of pizza.
|
balletje satésaus, of döner kebab
|
na de tijd gaat ik altijd om een Hamburgert speciaal, dan kan ik lekker slapen.
(wel een geklieder met die saus altijd :rolleyes: ) |
Citaat:
|
Dronken: Frituurpan
St00nt: Alles wat zoet is, euh eigelijk alles.Laatst zelfs kocht ik kibbeling en danootje.. :eek: |
Als ik zat ben drink ik het liefst een paar glazen water...(Y)
|
Nee.
|
Ik eet dan niet maar ga dan slapen.
|
chips..
|
Bezat me eigenlijk nooit, maar na een avondje uit eet (meer drink eigenlijk) ik graag een chocolade milkshake :)
|
chips....of iets anders hartigs....
|
Broodje knakworst met mosterd :D
|
Citaat:
Als ik iets niet lust, doe ik er een berg mosterd op en ik lust het ineens :) broodje knakworst met mosterd is trouwens ook heerlijk als je je bezat hebt :D Het is altijd lekker :) |
Als ik dronken ben eet ik niet meer zoveel, ik drink dan meestal alleen wat koffie.
En als ik een enkele keer stoned ben eet ik het liefste falafel. |
Citaat:
|
Citaat:
Sorry off topic ontopic: na 5 uur stampen en 20 km fietsen is een bekertje water ook lekker |
Citaat:
dude, dit gaat echt nergens over, een chocolade milkshake is een shake met chocolade smaak. Domme humor heb jij!! Als het al humor is. Ongelofelijk. Sorry voor mijn reactie, maar wat je typt gaat nergens over. :) |
Citaat:
ik vind het gewoon niet te zuipen :o |
Citaat:
|
Citaat:
hm....dit topic komt me op de een of andere manier bekend voor... :p |
wat ik kan vinden... chips, snoep, shoarma, kebab, frieten, kroketten... als ik echt honger heb maakt het niet zoveel uit
|
niets.
|
tostis :)
|
patat speciaal of broodje kroket
|
chips (y)
|
Mmm, ik krijg dan altijd de drang om een bezoek te brengen aan de kebab-zaak om daar een kleine kebab of durum met halfpikante saus en extra-pepers te eten.
|
Citaat:
|
Na het uitgaan eet ik bij voorkeur een jamtosti, maar tijdens het uitgaan drink ik alleen spa blauw en sinaasappelsap, en echt zat wordt je daar niet van, dus eigenlijk slaat deze post nergens op, maar dat mag, want het is half twee.
|
meestal iets van de MAc of Burger king
|
tosti met ketchup :D
|
Citaat:
|
Eet nooit een stokbroodje eiersalada.
Oh wat ben ik toen misselijk geworden die nacht. Ik eet trouwens altijd VOORdat ik me ga bezatten. Eerst ff langs die pizzaria in de stad, pizza`tje eten en dan pas de cafe`s in en zuipen maar :D |
Ik zet gewoon de frituur aan en gooi daar van alles in, wat je wellicht zou kunnen frituren :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |