![]() |
POLL: hoe oud?
Another Way zei dat tegenwoordig bijna iedereen sex heeft vóór z'n achttiende. Is dat zo op dit forum? Hoe zit het bij jou? Stem! En laat reply svp zodat het topic hoog in de lijst blijft staan:). Het topic is al vaak geweest, maar ik kon het niet als poll vinden en heb er ook nooit een poll van zien staan, terwijl ik toch al een maand of 8, 9 vrij actief ben hier.
Poll: Op welke leeftijd had jij voor 't eerst sex?[*]14 of 15 jaar[*]16 of 17 jaar[*]18 of 19 jaar[*]20 of 21 jaar[*]22 of 23 jaar[*]24 of 25 jaar[*]nog niet, ik ben 14 of 15 jaar[*]nog niet, ik ben 16 of 17 jaar[*]nog niet, ik ben 18 of 19 jaar[*]nog niet, ik ben 20 of 21 jaar[*]nog niet, ik ben 22 of 23 jaar[*]nog niet, ik ben 24 of 25 jaar http://poll.dezeserver.nl/results.cg...out=2&sort=prc Ook een poll maken? Klik hier |
Oh, en ik was dus 16.
|
Poll: Op welke leeftijd had jij voor 't eerst sex?
Je hebt gestemd op: 16 of 17 jaar Ik was 17 |
ik was 15
|
Je hebt gestemd op: 14 of 15 jaar
|
Ben 17... nooit gedaan.
|
Ik was 16.
|
14 (nog) niet gedaan
|
ja, 16 dus
|
[*]18 of 19 jaar
|
Je hebt gestemd op: 16 of 17 jaar
|
14
|
16...:d:p:|
|
maar..nu moet je kijken wat er nu precies onder sex valt, is dat alles verder als tongen of alleen neuken
|
Ik was 16.
|
Mag er ook een 'jonger dan 14' categorie bij?
:D :o |
Er zijn ook nog mensen die het voor hun 14e gedaan hebben... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Pff, mag ik? Niet dat ik er trots op ben..
Allerminst zelfs. |
Citaat:
|
Citaat:
|
En Nare Man: fiets een eind weg met die snelle generalisaties, ook al zijn ze goedbedoeld, doe dat niet hier.
|
ik was 16
|
16.
|
Citaat:
|
Ik ben de eerste in de poll die op 20 heeft gestemd. Mijn vriend was ook 20.
En Nare, hoe oud was jij? |
ik was 20
|
me was 18 jahre alt
|
Orale en manuele sex meegeteld?
|
als met sex echt alles wordt bedoeld, van zoenen tot neuken was ik net 2 weekjes 15... :rolleyes:
|
18
|
17
|
[*]nog niet, ik ben 16 of 17 jaar
|
ik was net 15
|
Je hebt gestemd op: 16 of 17 jaar
|
Ik was 17 :)
|
gestemd.
|
14 of 15... we zijn wel nog altijd samen
|
Met sex bedoel ik gewoon wat jij sex vindt, dus wanneer jij dacht 'ja, nu heb ik sex gehad'. Er zit inderdaad geen sub14categorie bij, ik heb daar even over gedacht maar toen vond ik het zo belachelijk dat kinderen van 13 of jonger al sex zouden hebben dat ik die categorie overbodig vond. Plus25 zit er ook niet bij, omdat er nauwelijks mensen van boven de 25 op het forum zitten.
|
Citaat:
ik was 16 en ben nog steeds samen met haar |
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Op welke leeftijd had jij voor 't eerst sex? Je hebt gestemd op: 16 of 17 jaar Je IP is: ****** nog net 16 dus. |
Citaat:
En ik denk dat je eigen mening niet echt van belang is in een poll. Niet iedere stem die anders is is gelijk overbodig! (n) |
[*]nog niet, ik ben 14 of 15 jaar
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In 1996 had 3 % van alle 13jarigen ooit sex gehad. Ik denk dat het nu toch hoogstens 5 % zal zijn. En het komt vrij vaak voor dat mensen pas voor t eerst sex hebben als de 24 zijn - dat jij die nou niet kent, dat zegt natuurlijk niets. |
Citaat:
|
Zo, omdat ik nog nooit mee heb gedaan aan een poll :D.
|
Ik was 18
|
16
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01. |