Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Spieren hebben in of out? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=523154)

VanilleVla 25-06-2003 22:27

Spieren hebben in of out?

Ik las toevallig op MSN dat veel vrouwen mannen die gespierd zijn niet eens aantrekkelijk vinden. Ik heb het dan niet over arnold of rambo, maar gewoon goed gespierd. Wat vinden jullie hiervan? Moeten al die kerels stoppen bij de sportschool als het aan de vrouwen ligt?

Ik ben geen vrouw, dus eigenlijk kan ik hier geen eigen stelling innemen, maar ik denk toch dat haast alle vrouwen wel op een beetje een gespierde vent vallen.

Freyja 25-06-2003 22:33

Hmm, dit is weer zo'n topic waarvan ik niet weet waar het heen moet. Ik zal hem eventjes nog laten staan, maar...

Ontopic: Tis toch echt niet zo moeilijk *grijns* Het perfecte lichaam heeft net zichtbare spieren in de armen, buikspieren zichtbaar als je ze aanspant of misschien net zichtbaar ontspannen. Maar dat wil niet zeggen dat een jongen afgeschreven is als hij dunne armpjes heeft of een vetrolletje.

3307 25-06-2003 22:38

Naja of vrouwen het nou mooi vinden of niet. Ik blijf gewoon lekker door trainen. Ik doe dit tenslotte voor mezelf en niet voor hun

BendeBen 26-06-2003 00:03

Citaat:

3307 schreef op 25-06-2003 @ 23:38:
Naja of vrouwen het nou mooi vinden of niet. Ik blijf gewoon lekker door trainen. Ik doe dit tenslotte voor mezelf en niet voor hun
dat geloof ik dus niet he :D
zeggen ze allemaal

je gaat je lekker voor jezelf af lopen beulen aan die apparaten?
wat een onzin

je doet het om er beter uit te zien = zelfverzekerder = beter voelen

dat is de enige rede dat mensen (van een jonge leeftijd iig) in de sportschool zitten

<*)_>< 26-06-2003 00:10

Citaat:

BendeBen schreef op 26-06-2003 @ 01:03:
zeggen ze allemaal

wat een onzin

dat is de enige rede dat mensen (van een jonge leeftijd iig) in de sportschool zitten

blaat, dat is pas onzin
je kunt het ook gewoon als een sport be-oefenen. Je kunt er goed je energie kwijt enzo. En je kunt je er ook beter door voelen, als in, gezonder.

BendeBen 26-06-2003 00:28

Citaat:

<*)_>< schreef op 26-06-2003 @ 01:10:
blaat, dat is pas onzin
je kunt het ook gewoon als een sport be-oefenen. Je kunt er goed je energie kwijt enzo. En je kunt je er ook beter door voelen, als in, gezonder.

er zit geen competitie element in fitness
dus niet sport zoals sport bedoeld is imo

ik weet zeker dat iedereen die fitness als een sport beoefend echt wel een leukere sport kan bedenken als het puur om de lol gaat dus

gezond voelen = goed uitzien
goed uitzien = gezond voelen

Paranoide 26-06-2003 00:38

Citaat:

BendeBen schreef op 26-06-2003 @ 01:28:

ik weet zeker dat iedereen die fitness als een sport beoefend echt wel een leukere sport kan bedenken als het puur om de lol gaat dus

Er bestaat nog altijd iets als een persoonlijk record.

Bovendien, ik wil wel eens zien hoe gezond jij je voelt, als je er wel goed uitziet maar onderhand een kutconditie hebt en al hijgend omvalt als je tien meter moet rennen.

Ik bedoel maar.

Overigens vind ik zichtbare spieren over het algemeen niet mooi.

Dr. Aep 26-06-2003 00:38

ach... als je een goede spier hebt op onderbuik-hoogte, komt het allemaal goed :P

Felicia 26-06-2003 00:40

Ik vind spieren wel mooi eigelijk :), hoeft niet al te veel neej maar gewoon toch wel dat je ze ziet zitten maar niet te superdik dus ofzow....

3307 26-06-2003 00:43

Citaat:

zeggen ze allemaal

wat een onzin

Luister eens kerel.
Als je op 14jarige leeftijd 100 kilo hebt gewogen en nadat je al dat vet bent kwijt geraakt iets hebt gevonden waarbij je je zelverzekerder kunt voelen, dan doe je dat voor jezelf!

En ja ik ik vind het heerlijk om mezelf helemaal af te lopen beulen 3 maal perweek!

En inderdaad ik doe het om er een beter lichaam van te krijgen en daardoor voel ik me zelfverzekerder, puur voor mezelf omdat ik never nooit meer wil worden zoals vroeger!

En elk spiertje dat nu zichtbaar word, daar ben ik vervolgens trots op. Trots dat ik zoiets heb kunnen bereiken vanaf me 14de jaar!

En dat meiden spieren helemaal hot vinden of 3 keer niks. Dat boeit me dus geen ene reet!

BendeBen 26-06-2003 00:45

Citaat:

3307 schreef op 26-06-2003 @ 01:43:
Luister eens kerel.
Als je op 14jarige leeftijd 100 kilo hebt gewogen en nadat je al dat vet bent kwijt geraakt iets hebt gevonden waarbij je je zelverzekerder kunt voelen, dan doe je dat voor jezelf!

En ja ik ik vind het heerlijk om mezelf helemaal af te lopen beulen 3 maal perweek!

En inderdaad ik doe het om er een beter lichaam van te krijgen en daardoor voel ik me zelfverzekerder, puur voor mezelf omdat ik never nooit meer wil worden zoals vroeger!

En elk spiertje dat nu zichtbaar word, daar ben ik vervolgens trots op. Trots dat ik zoiets heb kunnen bereiken vanaf van 14de jaar!

En dat meiden spieren helemaal hot vinden of 3 keer niks. Dat boeit me dus geen ene reet!

ik feliciteer je
dat is idd erg fijn (y)

maar goed, verder ben je het met me eens geloof ik...

BendeBen 26-06-2003 00:56

Citaat:

Paranoide schreef op 26-06-2003 @ 01:38:
Er bestaat nog altijd iets als een persoonlijk record.

Bovendien, ik wil wel eens zien hoe gezond jij je voelt, als je er wel goed uitziet maar onderhand een kutconditie hebt en al hijgend omvalt als je tien meter moet rennen.

Ik bedoel maar.

Overigens vind ik zichtbare spieren over het algemeen niet mooi.

een persoonlijk record...
dat is dus geen competitie

ik heb nog nooit een sportschool van binnen gezien en ik kan een aardig eindje lopen volgens mij

op zich is fitness niet erg
maar als ik t zou doen zou ik het doen om er beter uit te zien
klaar

ga ik niet zeggen "ja doe het voor mezelf"

je kan op zich wel stellen dat je het voor je zelf doet
maar dan doe je dat dus via 'anderen'
je gaat je idd beter voelen, maar dat komt dan omdat andere mensen je er goed uit vinden zien en dat is prettig

doe je waarschijnlijk onbewust ja, je denkt wel van ik doe het voor mezelf maar je zoekt toch echt de mening van die anderen op zodat je je beter voelt

waarom zou je anders fitness -een cosmetische 'sport'- doen?

Boeing 747-400 26-06-2003 05:57

Ik vind te veel spieren niet mooi.

(vind het een beetje overdreven enzo staan :o )

Sperzieboon 26-06-2003 07:44

hehe, iedereen heeft spieren dacht ik... :rolleyes:

VanilleVla 26-06-2003 08:27

Citaat:

BendeBen schreef op 26-06-2003 @ 01:56:

ik heb nog nooit een sportschool van binnen gezien en ik kan een aardig eindje lopen volgens mij

op zich is fitness niet erg
maar als ik t zou doen zou ik het doen om er beter uit te zien
klaar

je gaat je idd beter voelen, maar dat komt dan omdat andere mensen je er goed uit vinden zien en dat is prettig

doe je waarschijnlijk onbewust ja, je denkt wel van ik doe het voor mezelf maar je zoekt toch echt de mening van die anderen op zodat je je beter voelt

waarom zou je anders fitness -een cosmetische 'sport'- doen?

Of het nu gaat om een persoonlijk record of om competitie, het heeft allebei hetzelfde effect. Je hebt er plezier in en je maakt het voor jezelf spannend. Als je zelf nog nooit een sportschool van binnen gezien hebt vind ik het een beetje flauw hierover zomaar mening te vormen.

Je moest eens weten wat er allemaal komt kijken bij zwaarder kunnen tillen. Je past er je voeding, slapen en lifestyle op aan. En geloof mij, dat doe je voor een groot deel niet voor een ander maar vooral voor jezelf.

Bekijk het als school: je werkt ervoor en haalt dat diploma voor jezelf.

<*)_>< 26-06-2003 09:24

Citaat:

BendeBen schreef op 26-06-2003 @ 01:28:

moet ergens een competitie element in zitten om een sport te zijn?
goh.. das nieuw

En meneer van Dale staat me bij
Citaat:

sport (de ~, ~en)
1 lichamelijke bezigheid ter ontspanning of als beroep met spel- of wedstrijdelement waarbij conditie en vaardigheid vereist zijn, resp. bevorderd worden en waarvoor bepaalde regels gelden
zijn toch ook zoveel mensen bezig met dingen als bijvoorbeeld Tai Chi, je gaat me niet zeggen dat daar competitie in zit.

Marshall 26-06-2003 09:58

etre musculée = IN! ... spiertjes zijn kewl mits in harmonie met je lichaam :P

Drizzt 26-06-2003 10:04

Citaat:

IK geil op spiermassa, dus ja, ik doe het voor mezelf :D

sinsere 26-06-2003 10:07

Een lichaam van een jongen zie ik graag mooi gevormd .. ik hou niet van echte zwembandjes enzo .. maar van spiermassa's al helemaal niet. En ach, dat is voor iedereen persoonlijk :)

Cryptic Winterstorm 26-06-2003 10:16

Ik vind zo'n drooggetrained lichaam dus echt niet mooi, en veel spieren ook niet, zoals gezegt moet het wel in verhouding staan.

Fade of Light 26-06-2003 10:29

Citaat:

BendeBen schreef op 26-06-2003 @ 01:56:

och volgens mij zijn er zat mensen die zichzelf er ook een stukje beter uit vinden zien als ze minder dik/ meer gespierd zijn. Daar komt neimand anders bij te pas!

Daarbij kan je sterkste man van de wereld wedstrijden doen en zodoende is het toch een sport :p

)Vampje( 26-06-2003 10:32

In de meeste gevallen vind ik gespierde mannen niet mooi, alleen als ze daarbij ook nog 2 meter lang zijn vind ik het wel gaaf.
Liefst heb ik gewoon een man met een normaal postuur en, het belangrijkste, een laag vet op zijn buik. Niks zo lelijk als een ventje dat net zo mager en plat is als ikzelf.

Sarah 26-06-2003 10:37

Armspieren vind ik mooi, als ze matig zijn, maar niet als er van die enge aders overheen lopen, en je moet het niet overdrijven... gewoon, dat je zo een deukje tussen de schouder en de bovenarm ziet, dat is mooi. Een beetje gespierde billen zijn ook mooi. Buikspieren wil ik niet zien als je buik ontspannen is... en ik vind het fijner als ze óók niet zichtbaar zijn als de buik aangespannen is. Laagje vet van 1 tot 4 cm eroverheen, lekker zacht. Benen hoeven van mij ook niet gespierd te zijn, profvoetballers zien er eng uit, maar dat zit bij vrijwel alle jongens van mijn leeftijd wel goed.
Dit betekent overigens niet dat ik afknap op iedereen die niet aan bovenstaande omschrijving voldoet:)

Citaat:

Vampiria schreef:
In de meeste gevallen vind ik gespierde mannen niet mooi, alleen als ze daarbij ook nog 2 meter lang zijn vind ik het wel gaaf.
Liefst heb ik gewoon een man met een normaal postuur en, het belangrijkste, een laag vet op zijn buik. Niks zo lelijk als een ventje dat net zo mager en plat is als ikzelf
.
Mjah, hier ben ik het wel zo ongeveer mee eens:)

Jouw_Duiveltje 26-06-2003 10:43

Citaat:

sarahbressers schreef op 26-06-2003 @ 11:37:
Armspieren vind ik mooi, als ze matig zijn, maar niet als er van die enge aders overheen lopen, en je moet het niet overdrijven... gewoon, dat je zo een deukje tussen de schouder en de bovenarm ziet, dat is mooi. Een beetje gespierde billen zijn ook mooi. Buikspieren wil ik niet zien als je buik ontspannen is... en ik vind het fijner als ze óók niet zichtbaar zijn als de buik aangespannen is. Laagje vet van 1 tot 4 cm eroverheen, lekker zacht. Benen hoeven van mij ook niet gespierd te zijn, profvoetballers zien er eng uit, maar dat zit bij vrijwel alle jongens van mijn leeftijd wel goed.
Dit betekent overigens niet dat ik afknap op iedereen die niet aan bovenstaande omschrijving voldoet:)

Mjah, hier ben ik het wel zo ongeveer mee eens:)

ik wil ook enigzins gespierde armen :( maar heb geen tijd om ze te trainen :( zie fototopic

KiMZz 26-06-2003 10:54

Citaat:

sarahbressers schreef op 26-06-2003 @ 11:37:

Béétje veeleisend ben je wel he:P

Sarah 26-06-2003 10:55

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef op 26-06-2003 @ 11:54:
Béétje veeleisend ben je wel he:P
valt wel mee, iemand die aan al die dingen voldoet ziet er vrij normaal uit:P bovendien éís ik dat niet, ik vind t gewoon mooier:)

Another Way 26-06-2003 11:13

Spieren zijn mooi, ben hard aan het werken om droog gespierd te worden. Hopenlijk heb ik over 2 jaar een sixpack. :D

Wat vinden jullie trouwens van gespierde vrouwen, ik vind het echt niet om aan te zien

Bloompje 26-06-2003 11:14

beetje spieren is mooi, mar TE ...

bah

Jouw_Duiveltje 26-06-2003 11:15

Citaat:

Another Way schreef op 26-06-2003 @ 12:13:
Wat vinden jullie trouwens van gespierde vrouwen, ik vind het echt niet om aan te zien
ik ook niet..maar een mooi plat buikje zonder spieren vind ik toch wel mooi :)

Another Way 26-06-2003 11:18

Citaat:

Jouw_Duiveltje schreef op 26-06-2003 @ 12:15:
ik ook niet..maar een mooi plat buikje zonder spieren vind ik toch wel mooi :)
plat buikje is een minimale eis, ik wil geen michelin wijf ;)
Dames met sixpack is trouwens (n)

)Vampje( 26-06-2003 11:30

Citaat:

Another Way schreef op 26-06-2003 @ 12:18:
Heren met sixpack ook.

KiMZz 26-06-2003 11:32

Citaat:

Another Way schreef op 26-06-2003 @ 12:18:
plat buikje is een minimale eis, ik wil geen michelin wijf ;)

LOL @ Michelin wijf
Hier heb je er een:P

Another Way 26-06-2003 11:32

Citaat:

Vampiria schreef op 26-06-2003 @ 12:30:
Heren met sixpack ook.
neehee das mooi

http://members.lycos.nl/lliefmeisje/hpbimg/kc9.jpg

zo iets, dat is echt (y)

Nee ik val NIET op mannen, voor dat je dingen in je hoofd haalt

KiMZz 26-06-2003 11:35

Citaat:

Another Way schreef op 26-06-2003 @ 12:32:
neehee das mooi

[afbeelding]

zo iets, dat is echt (y)

Idd mannen met sixpack is *yummie!!*

)Vampje( 26-06-2003 11:36

Citaat:

neehee das mooi

[afbeelding]

zo iets, dat is echt (y)

Wat een enge glibber!

Another Way 26-06-2003 11:39

Citaat:

Vampiria schreef op 26-06-2003 @ 12:36:
Wat een enge glibber!

Als je dat al eng vind

http://www.bodybuildbid.com/articles...man/colem8.jpg

of

http://www.female-bodybuilders.org/p...uilders-42.jpg

:D :D

Anabole Sjonnie en Steroide Anita

VanilleVla 26-06-2003 11:41

Kijk je kan het ook overdrijven :eek:

KiMZz 26-06-2003 11:44

Citaat:

Another Way schreef op 26-06-2003 @ 12:39:
Als je dat al eng vind

[afbeelding]

of

[afbeelding]

GATVERDAMME!! Die vrouw :eek: Gross dat is toch niet normaal meer!!
Die man tja daarvan heb ik er zoveel gezien (op tv dan, sterkste man van de wereld ed., daarvan schrik ik niet meer zo)

Fade of Light 26-06-2003 11:45

Citaat:

neehee das mooi

[afbeelding]

zo iets, dat is echt (y)

idd, helemaal mee eens.

VanilleVla 26-06-2003 11:45

Tegen de tijd dat ik zulke nekspieren krijg als die neger, kan iemand me dan ff waarschuwen! Dat is namelijk ook weer niet de bedoeling :eek:

Genesis 26-06-2003 11:53

Citaat:

neehee das mooi

[afbeelding]

zo iets, dat is echt (y)

je kan mij meer vertellen, maar ik zou toch wel heeeel erg graag zo'n lijf willen hebben :| dit is gewoon precies goed (y)

Another Way 26-06-2003 11:55

Citaat:

Genesis schreef op 26-06-2003 @ 12:53:
je kan mij meer vertellen, maar ik zou toch wel heeeel erg graag zo'n lijf willen hebben :| dit is gewoon precies goed (y)
Een vriend van mij heeft zo iets, alleen is hij niet zo breed en nogal bleek.

But yeah, I'd kill to get such a body

sinsere 26-06-2003 11:57

Citaat:

Als je dat al eng vind

[afbeelding]

of

[afbeelding]

Anabole Sjonnie en Steroide Anita

Aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh walgelijk :rolleyes: :eek:

Genesis 26-06-2003 12:31

Citaat:

Another Way schreef op 26-06-2003 @ 12:55:
Een vriend van mij heeft zo iets, alleen is hij niet zo breed en nogal bleek.

But yeah, I'd kill to get such a body

waarschijnlijk is veel fitnessen effectiever dan moorden :o

)Vampje( 26-06-2003 12:34

Citaat:

Als je dat al eng vind

[afbeelding]

Oh geil! Kan ik hem ergens ontmoeten?

:rolleyes:

Another Way 26-06-2003 12:38

Citaat:

Vampiria schreef op 26-06-2003 @ 13:34:
Oh geil! Kan ik hem ergens ontmoeten?

:rolleyes:

Volgens mij heeft die gast zulke grote spieren om te compenseren voor zn kleine pik :D

ieneminie 26-06-2003 12:51

Citaat:

Another Way schreef op 26-06-2003 @ 13:38:
Volgens mij heeft die gast zulke grote spieren om te compenseren voor zn kleine pik :D
En jij hebt zeker niks geen spieren. Haha

jnieuwelaar 26-06-2003 12:59

Ik vind atletische meisjes wel knap.

Alicia Silverstone 26-06-2003 13:04

Redelijk wat spieren en genoeg vet vind ik toch het mooist. Een gespierde buik vind ik erg lelijk, een buik moet lekker mollig en zacht zijn.

Hij moet gewoon lekker stevig zijn.. een beetje sterk mag wel, maar echt veel spieren vind ik verschrikkelijk. Vooral als jongens erg gespierd zijn en dan nog een strak truitje aan hebben omdat dat mooi zou staan ofzo.. ieuw..

Marshall 26-06-2003 13:26

Citaat:

neehee das mooi

[afbeelding]

zo iets, dat is echt (y)

gelieve geen fotos van mij meer op t forum te posten zonder het eerst met me te overleggen....

:P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.